TW-CHAMP v27 Finale

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Da er det duket for finale!

Her ligger resultatet fra tidligere runder:
fa6dfa88f52600a3cf6168278bef94ff.png

Regler for stemming
1) Forumbrukeren må være opprettet før 27.02.2017
2) Kun én stemme per person
2a) Dersom en spiller blir tatt i juks ved å stemme fra flere forumbrukere, vil denne personen miste stemmeretten sin for hele konkurransen.
2aa) Dersom spilleren som jukser er med i konkurransen vil vedkommende bli diskvalifisert.
3) Stemmer må skje innen 4 døgn etter at hver runde publiseres. Stemmer som kommer etter 4 døgn vil ikke telles med.
4) Fra og med runde 3 (kvartfinale) må man legge ved en kort begrunnelse for at stemmen skal telles.

Dersom du mistenker noen for juks, ta kontakt med meg på pm

Man stemmer på den vanlige måten, nemlig ved å utheve et av navnene i fet skrift, feks
spiller1 vs spiller 2

Finalen er altså mellom Kalou og Ras al ghul


Lykke til! Husk å lese gjennom reglene før dere stemmer! :) Husk at stemmer ikke vil telle uten en kort begrunnelse.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ras al Ghul får min stemme. Jeg har ingen begrunnelse annet enn at han er en skikkelig seig jækel. I en 1vs1 situasjon er jeg sikker på at han ville vunnet.
 
Sist redigert:

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Kalou
Gigantisk jobb som leder og grunnlegger av Collect. Eminent spiller. Fortjener denne seieren, så vel som seieren på v27.
 

bergumsen1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Kalou

Han er en fantastisk spiller, som er meget aktiv både inngame og på skype. Han er en utrolig dyktig spiller.
 

DeletedUser

Guest
Kalou
För att du slog mig i stemming och för att du är den jag haft mest kontakt med och det jag sett av dig är att du är en väldig bra spelare.
RaG är säkert en god spelare men har inte någon känskap av dig.
 

Sau1

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
143
Kalou
Statistikken taler for seg selv. I tillegg har han ledet Cllect til en overraskende seier
 
Topp