MasterSplinter
Populær på forumet
- Reaksjonspoeng
- 251
Jeg har fått forespørsel om å opprette en tw-champ her. Jeg spiller ikke på verdenen, så jeg tar utgangspunkt i topp 32. Dermed blir det altså 5 runder for å avgjøre vinneren. Jeg bruker denne siden til å bestemme hvem som settes opp mot hverandre, men jeg bruker ett litt annet system enn tw-champ opprinnelig har hatt. Jeg legger til TPP (top player privilege) ved å dele alle deltakerne inn i 4 grupper. Rank 1-4 (både poeng og OD) havner først i hver sin gruppe imens resten plasseres tilfeldig. Dette betyr at ingen av topp 4-spillerne vil ha mulighet til å møte hverandre før en eventuell semifinale (dersom de kommer så langt). Dette er for å unngå at to finalekandidater møter hverandre alt for tidlig.
Her ligger resultatet av trekningen:
Regler for stemming
Man stemmer på den vanlige måten, nemlig ved å utheve et av navnene i fet skrift, feks
Her er spillerne som møtes i første runde:
Lykke til alle sammen! Husk å lese gjennom reglene før dere stemmer!
Her ligger resultatet av trekningen:
Regler for stemming
1) Forumbrukeren må være opprettet før 27.02.2017
2) Kun én stemme per person
2a) Dersom en spiller blir tatt i juks ved å stemme fra flere forumbrukere, vil denne personen miste stemmeretten sin for hele konkurransen.
2aa) Dersom spilleren som jukser er med i konkurransen vil vedkommende bli diskvalifisert.
3) Stemmer må skje innen 4 døgn etter at hver runde publiseres. Stemmer som kommer etter 4 døgn vil ikke telles med.
4) Fra og med runde 3 (kvartfinale) må man legge ved en kort begrunnelse for at stemmen skal telles.
Dersom du mistenker noen for juks, ta kontakt med meg på pm
2) Kun én stemme per person
2a) Dersom en spiller blir tatt i juks ved å stemme fra flere forumbrukere, vil denne personen miste stemmeretten sin for hele konkurransen.
2aa) Dersom spilleren som jukser er med i konkurransen vil vedkommende bli diskvalifisert.
3) Stemmer må skje innen 4 døgn etter at hver runde publiseres. Stemmer som kommer etter 4 døgn vil ikke telles med.
4) Fra og med runde 3 (kvartfinale) må man legge ved en kort begrunnelse for at stemmen skal telles.
Dersom du mistenker noen for juks, ta kontakt med meg på pm
Man stemmer på den vanlige måten, nemlig ved å utheve et av navnene i fet skrift, feks
spiller1 vs spiller 2
Her er spillerne som møtes i første runde:
Kalou vs Tom50
Invincebul vs Mamor
Monster tv vs Cheetha
Junior 1 vs Steimler
The Mercenary vs Sinzyk
Torilloh vs WhackAttack
Egrob vs Herren Henrot
Radisson vs Mrmalle
Ras al Ghul vs Fearman
Das Panzerfaust vs TGB13
Pettulf vs Roust
Stålhanske vs Kong fie84
Storebror vs Roxor
Pafh1994 vs LaksvatnsStoreFuckboi
Solan vs Normennerne
Matsandr vs Dahlemann
Invincebul vs Mamor
Monster tv vs Cheetha
Junior 1 vs Steimler
The Mercenary vs Sinzyk
Torilloh vs WhackAttack
Egrob vs Herren Henrot
Radisson vs Mrmalle
Ras al Ghul vs Fearman
Das Panzerfaust vs TGB13
Pettulf vs Roust
Stålhanske vs Kong fie84
Storebror vs Roxor
Pafh1994 vs LaksvatnsStoreFuckboi
Solan vs Normennerne
Matsandr vs Dahlemann
Lykke til alle sammen! Husk å lese gjennom reglene før dere stemmer!
Sist redigert: