TW-CHAMP v27 runde 3

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Da er det klart for runde 3.

Her ligger resultatet fra runde 1 og 2:
799bd9c53858a02560d1af705d93e0b2.png

Regler for stemming
1) Forumbrukeren må være opprettet før 27.02.2017
2) Kun én stemme per person
2a) Dersom en spiller blir tatt i juks ved å stemme fra flere forumbrukere, vil denne personen miste stemmeretten sin for hele konkurransen.
2aa) Dersom spilleren som jukser er med i konkurransen vil vedkommende bli diskvalifisert.
3) Stemmer må skje innen 4 døgn etter at hver runde publiseres. Stemmer som kommer etter 4 døgn vil ikke telles med.
4) Fra og med runde 3 (kvartfinale) må man legge ved en kort begrunnelse for at stemmen skal telles.

Dersom du mistenker noen for juks, ta kontakt med meg på pm

Man stemmer på den vanlige måten, nemlig ved å utheve et av navnene i fet skrift, feks
spiller1 vs spiller 2

Her er spillerne som møtes i tredje runde:
Kalou vs Junior 1

The Mercenary vs Radisson

Ras al Ghul vs Pettulf

Storebror vs Solan


Lykke til alle sammen! Husk å lese gjennom reglene før dere stemmer! :) Husk at stemmer ikke vil telle uten en kort begrunnelse fra og med denne runden.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Kalou vs Junior 1
Kanskje den beste strategen på v27, hvertfall den beste diplomaten. De har også en enorm aktivitet og gode ferdigheter. Junior 1 har ikke utrettet mye på denne verdenen i mine øyne.

The Mercenary vs Radisson
Merc sitter inne med utrolige ferdigheter bare de har tid til å vise det. Selvom aktiviteten har vært lav i det siste har de fortsatt utrettet mer enn Radisson på denne verdenen.

Ras al Ghul vs Pettulf
Maskineriet ruller og går på Ras-kontoen. Har hatt en jevn aktivitet gjennom hele verdenen og den har ikke minket etter massesletten. Flinke spillere, hvertfall defensivt, og de er lojale og trivelige. Pettulf har ikke vist mye motstand, hverken da han ble rimmet første gangen eller nå. Han var imidlertid ikke med på massesletten, noe som det står respekt av.

Storebror vs Solan
Egen kamp
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kalou vs Junior 1 junior är absolut den spelare med mest erfarenhet och ödmjukhet.

The Mercenary vs Radisson Vet lite om båda spelarna men The Mer har visat mer go fast det är en stamme hoppare.

Ras al Ghul vs Pettulf Ras har visat mycke bra spelegenskaper .

Storebror vs Solan solan för att han är en lojal och säker spelare som också är trogen sin stamme.
 
Sist redigert av en moderator:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Kalou vs Junior 1 - Kalou er nok den som kommer til å vinne V27 Champion, har gjort det best og alltid stått på.

The Mercenary vs Radisson - Merc imponerte en periode, selv om det står stille nå er de en viktig grunn til at Collect står igjen som seierherre.

Ras al Ghul vs Pettulf - Pettulf har ikke imponert meg, Ras har gjort det bra jevnt over.

Storebror vs Solan - Egen kamp.
 

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
Kalou vs Junior 1

Kalou er en solid konto som ikke stopper før de vinner. De innehar både ferdigheter og aktivitet og vil uansett motstander bli en hard nøtt å knekke. Thomas sa når verdenen startet at han kom til å vinne denne verdenen, noe han også gjør.
Det ser derfor ut som dette er en konto som får det som de vil og stopper ikke før de får det. Det står det respekt av!

Junior 1 er så vidt jeg vet en solokonto, som det står respekt av. Erfaren spiller med gode deffensvie ferdigheter.
Denne kontoen ville helt klart ha gitt god motstand til Kalou, men aktivitets nivået ville ikke holdt i forhold til Kalou.
Dermed vinner Kalou denne kampen og får min stemme.

The Mercenary vs Radisson

The Mercenary er den kontoen som jeg på ett viss tidspunkt karaktriserte som den beste kontoen på v.27.
Aktivitetsnivået har blitt mer labert den siste tiden( som mange andre), men kontoen er alikevell veldig solid når det gjelder ferdighetsnivå.

Radisson er absolutt en av de bedre kontoene på denne verdenen. Han gir seg ikke og kom sterkt tilbake.
Har selv vært opp mot denne kontoen på flere verdener og vet at både ferdighetene og aktivitetsnivået er på plass.
Selv om aktvitetesnivået kan være varierende( som det er for de fleste).

Prestasjonene på denne verdenen tilsier at The Mercenary tar denne kampen, men jeg vil nok tro at dette er den jevneste kampen denne runden.

Ras al Ghul vs Pettulf

Egen kamp

Storebror vs Solan

Storebror er v.27 mest omdisukterte konto. Men muligens også den kontoen( som The Mercenary) har vært den beste kontoen på ett viss punkt i løpet av v.27. Ferdighets nivået er svært høyt( skulle bare mangle når det har vært 10 - 20 stk på denne kontoen), men kjenner igjen en del navn der og vet at mange av disse holder top nivå innenfor tw.
Aktivitetsnivået har vært svært varierende og det var vell også dette som gjorde at kontoen falt noe bak på i en periode.
Når aktivtietsnivået steg igjen kom kontoen tilbake. Noe som tyder på gode ferdigheter.
Altså hvis storebror er online, så vinner de.

Solan kjenner jeg ikke altfor godt til, men har spilt smart igjennom denne verdenen og gjort det svært godt.
Poengmessig er du helt der oppe, men når det gjelder besirede motstandere så er du totalt nede på en 13 plass. Hvorav du kun har 1 mill i beseirede motstandere i frosvar ( 29 plass). Dette sier meg at du har møtt på lite motstand på denne verdenen, men har spilt kortene dine svært godt.
Strategisk vil du få en 10er av meg, men i denne kampen mot storebror har du ikke overbevist nok her på v.27(statsistik) til at du får min stemme. Men absolutt en meget godt utført runde av denne kontoen.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Kalou vs Junior 1

The Mercenary vs Radisson
Jeg tror Simen på sitt beste hadde det høyeste toppnivået på verden 27. Aktiviteten var også bra før ny jobb. Radisson gjorde sakene sine bra lenge, men har nok ikke gitt 100% på verden 27. På bakgrunn av at ingen av dem har spilt aktivt etter januar, må jeg ta en avgjørelse basert på før det, og der har helt klart Mercenary-kontoen gjort det best.

Ras al Ghul vs Pettulf
Grei skuring. Ras har vært jevn og god gjennom hele verden 27. Kanskje ikke det beste toppnivået på v27, men sannsynligvis det beste bunnivået. Veldig stabil konto som har holdt det gående fra start. Pettulf passer kanskje inn i samme kategorien som stabil. Men nivået på Ras al Ghul er langt høyere.

Storebror vs Solan
Solan er stabil og god. Dessverre har han aldri møtt ordentlig motstand verken offensivt eller deffensivt. Solan skal ha skryt for å være stabil, og hele tiden jobbet seg oppover på ranklista. VW har vært en viktig bidragsyter til at Collect nå vinner v27, og Solan skal ha sin del av æren etter å ha vært rolig og ydmyk i de diplomatiske samtalene mellom stammene. Storebror er forøvrig den eneste(?) kontoen som har stått i mot et ordentlig press, samtidig få klart å adle mange byer av fienden. Bortsett fra inaktivititeten etter masseslettingen er det ikke mye å utsette kontoen for. Har også nå klart å grafse til seg noen byer på slutten for å hjelpe med å oppnå seiersprosenten. Storebror tar derfor denne greit.
 

neve77

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Kalou vs Junior 1

Trenger det virkelig en forklaring her? Legende kort forklart. Kalou for president. Kommer til å vinne v27 akkurat som han kommer til å vinne denne konkurransen v27 beste spiller.
 

laksvatnsStoreFuckboi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Kalou vs Junior 1
Har best driv for å vinne på v27 og holder løftet sitt om å vinne.
The Mercenary vs Radisson
Noe laber aktivitet i det siste, men bidro likvel veldig bra før masseslettingen.
Ras al Ghul vs Pettulf
Får min stemme grunnet hvordan han tok kv tidlig på morran og redda oss på laks fra å gå på en skikkelig smell mot hbt med vanvittig bra defensiv koordinering og sniping.
Storebror vs Solan
Fikk kjørt seg av SDS, men holder det gående og slår hardt tilbake, og er kanskje sammen med The Mercenary(i storhetstida) den kontoen med best ferdigheta. I likhet med Ras hjalp også sb til på laks når HBT smalt, og tok seg av det siste når vi på laks og de på ras ikke hadde mulighet til å være online.
 

bergumsen1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Kalou vs Junior 1
Har best driv for å vinne på v27 og holder løftet sitt om å vinne.
The Mercenary vs Radisson
Noe laber aktivitet i det siste, men bidro likvel veldig bra før masseslettingen.
Ras al Ghul vs Pettulf
Får min stemme grunnet hvordan han tok kv tidlig på morran og redda oss på laks fra å gå på en skikkelig smell mot hbt med vanvittig bra defensiv koordinering og sniping.
Storebror vs Solan
Fikk kjørt seg av SDS, men holder det gående og slår hardt tilbake, og er kanskje sammen med The Mercenary(i storhetstida) den kontoen med best ferdigheta. I likhet med Ras hjalp også sb til på laks når HBT smalt, og tok seg av det siste når vi på laks og de på ras ikke hadde mulighet til å være online.




Kopierer Laksvatns sin Hovedsakelig for at den var spott on :). Kommer til å savne gjengen i cllect når v27 er over. En super gjeng

-Tommy
 
Topp