TW-Champ v27 runde 4 (Semifinale) OMKAMP

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Uavgjort mellom Ras al Ghul og Storebror. Kjører en avstemning som avsluttes om 2 døgn fra denne posten. Stemmen må ha begrunnelse for å telles.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Ras al Ghul - Storebror
På sitt beste var Storebror i topp topp klasse. Det er så utrolig vanskelig å skille kontoene om hvem som hadde gjort det best 1v1. Ras al Ghul har to glimrende spillere som kun har hatt fokus på v27. Storebror har hadde en periode der Eirik var syk, og kontoen levde på kontovakt ei uke. Det tror jeg ikke hadde skjedd med Ras al Ghul dersom Martin eller Marius hadde blitt borte en stund. Eirik fortjener all honør for jobben han har gjort, og Stian skal ha en porsjon skryt også. Simen har også vært innom og gjort en jobb i ny og ne, men har hatt fokus på w90. Basert på alle faktorene på v27, deriblant aktivitet fra start til slutt, så går min stemme til Ras al Ghul.
 

bergumsen1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ras al Ghul - Storebror

Ras var den første spilleren i Cllect jeg hadde kontakt med. Storebror har ellers vært stille :p. Men det er en gjevn kamp da. Har kunne skrevet minst 7000 ord til hver av de på hvorfor de skulle vinne :/. Men holder meg kortfattet her ;)
 
Topp