TW Champion 2 - v18 | Diskusjonstråd

DeletedUser

Guest
jeg bare sier det som det er.

Det er trist å se når stammer kun stemmer på egene spillere, og ikke klarer å inrømme at andre spillere (enn de i sin egen stamme) er bedre.
 

DeletedUser

Guest
http://gyazo.com/023be7e4a990b5e45c578f4ac43ad027

Jeg stemte på Nuii fordi av efaring. Synes Nuii er en bedre spiller, og har gjort mer enn Delli.

Når det kommer til Afro og Bermuda, samme gjelder her. Afro har stått lenge imot OIM og står der enda å slåss. + presser tilbake der han kan. Bermuda har ikke imponert meg så langt.

Gjort mer? förklara dig Nuii adlar ju bara grått??? troligtvis har Nuii spelat på samma sätt hela tiden vilket gör att han kan bli hedersmedlem i J.F.F
 

DeletedUser

Guest
Hun adler grått ja atm. Men hun var en veldig aktiv front spiller da hun hadde front mot meg(Vi har fjernet nesten hele fronten henns mot ODA). Var aktiv, sendte inc hele tiden. Og forsvarte seg rimelig bra. Og tilbake til det hun adler grått, det er fordi hun skal bygge opp byene slik de er ferdige når jeg kommer for å ta dem :)
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
TW-champion er korrupt.... Neida. Bare lei av å tape mot Roger.... igjen (giggle)

Helt SYKT at skandyzz ikke kom videre, rank 1 ODA og mye mye MYE mer. Syntes faktisk at Korrupt passer bra jeg Andreas, eller så er det bare ODA flertall på forumet. :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
jeg bare sier det som det er.

Det er trist å se når stammer kun stemmer på egene spillere, og ikke klarer å inrømme at andre spillere (enn de i sin egen stamme) er bedre.

Det er og blir en poppis konkurranse, Sindick. Det skal dog sies at det ikke nødvendigvis OD og poengsum som avgjør den beste spilleren, da man gjerne har andre egenskaper som gjør man til en "god" spiller. Vurderingsgrunnlaget blir jo også veldig individuelt da det ikke ble spesifisert i første forumtråd, så ja, man kan gjerne la bekjentskap overstyre prestasjoner in-game.

Vil bare påpeke at jeg ikke har god nok kjennskap til V18 spillerene enda, så jeg lar denne pop-konkurransen bare gå :).
 

DeletedUser

Guest
Det er og blir en poppis konkurranse, Sindick. Det skal dog sies at det ikke nødvendigvis OD og poengsum som avgjør den beste spilleren, da man gjerne har andre egenskaper som gjør man til en "god" spiller. Vurderingsgrunnlaget blir jo også veldig individuelt da det ikke ble spesifisert i første forumtråd, så ja, man kan gjerne la bekjentskap overstyre prestasjoner in-game.

Vil bare påpeke at jeg ikke har god nok kjennskap til V18 spillerene enda, så jeg lar denne pop-konkurransen bare gå :).

Sier ikke noe imot dette. Men så igjen er jo meningen med denne konkuransen og finne ut hvem som er best 1v1 mot hverandre. Og da vil alltid statestikk tale litt for seg selv :)
 

DeletedUser

Guest
Sier han som tror alle byer som inneholder rams er off.

Ikke alle off byer selvsagt, men i min krigføring mot DoF stemte dette utrolig nok nesten hver gang. Fikk jeg fake som inneholdt ram kunne byen merkes som off med ganske høy sikkerhet. Det handler om å se ann og tilpasse seg fienden.
 

DeletedUser

Guest
Haha, driver du virkelig å stemmer på deg selv og blir sur på spillere som ikke stemmer på deg?


57047169.jpg

Jag blir inte alls sur. Och jag röstar inte på mig själv jag spelar inte där mer av orsaker du inte har någon som helst koll på!!! Men du har gjort påhopp på mig som inte är sanna i stemmetråden. Jag kommer att rapportera detta, det är personliga påhopp som inte har något att göra här. Vad gäller min sjukdom kan du bara hålla KÄFT!! Du har ingen aning om vad jag gått igenom de senaste 3 åren. Men och andra sidan jag har ALDRIG gillat dig så finns ingen anledning att förklara för dig .... Det är några få ärliga personer i detta spel som vet vad jag gått igenom, och du räknas INTE till en av dem.
 

DeletedUser

Guest
Skal vi ikke rapportere deg for å skrive svensk på en norsk server i samme slengen da? :hmm:
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ikke alle off byer selvsagt, men i min krigføring mot DoF stemte dette utrolig nok nesten hver gang. Fikk jeg fake som inneholdt ram kunne byen merkes som off med ganske høy sikkerhet. Det handler om å se ann og tilpasse seg fienden.

Derfor faker man aldri med ram :p
 

DeletedUser

Guest
Uansett så er det luxury sier ganske sant, du driver med dobbeltspill til de grader og skifter side med å skylde på at du er på ferie og at "dualen" gjorde det osv.. og så når vi gir deg sjangsen til å ordne opp begynner du med at du er syk og orker ikke logge inn på tw for å skifte pass og ta tilbake kontoen men alikevel kan sitte halve dagen å snakke på skype om hva du ikke orker å gjøre..
Så ja du er kanskje syk men du kan drite i å bruke det som unnskyldning for alt som skjer. Du var en god spiller som folk respekterte men nå vil jeg tro det ikke er mange som vil ha deg lengre.

uansett så er tipse mitt til deg bohic at du bør få deg noen baller og tørre å stå for det du gjør istedenfor å alltid skylde det på andre som du alltid gjør.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Uansett så er det luxury sier ganske sant, du driver med dobbeltspill til de grader og skifter side med å skylde på at du er på ferie og at "dualen" gjorde det osv.. og så når vi gir deg sjangsen til å ordne opp begynner du med at du er syk og orker ikke logge inn på tw for å skifte pass og ta tilbake kontoen men alikevel kan sitte halve dagen å snakke på skype om hva du ikke orker å gjøre..
Så ja du er kanskje syk men du kan drite i å bruke det som unnskyldning for alt som skjer. Du var en god spiller som folk respekterte men nå vil jeg tro det ikke er mange som vil ha deg lengre.

uansett så er tipse mitt til deg bohic at du bør få deg noen baller og tørre å stå for det du gjør istedenfor å alltid skylde det på andre som du alltid gjør.

Spot on.
 

DeletedUser

Guest
Uansett så er det luxury sier ganske sant, du driver med dobbeltspill til de grader og skifter side med å skylde på at du er på ferie og at "dualen" gjorde det osv.. og så når vi gir deg sjangsen til å ordne opp begynner du med at du er syk og orker ikke logge inn på tw for å skifte pass og ta tilbake kontoen men alikevel kan sitte halve dagen å snakke på skype om hva du ikke orker å gjøre..
Så ja du er kanskje syk men du kan drite i å bruke det som unnskyldning for alt som skjer. Du var en god spiller som folk respekterte men nå vil jeg tro det ikke er mange som vil ha deg lengre.

uansett så er tipse mitt til deg bohic at du bør få deg noen baller og tørre å stå for det du gjør istedenfor å alltid skylde det på andre som du alltid gjør.

återigen DU verkar inte heller ha koll på vad jag gått igenom, så jag tar helt ärligt inte åt mig av vad du skriver. Och ingen fara med framtida TW jag kommer inte att spela mer jag har fått en ny chans i mitt liv och det kommer jag att göra annat med än TW! Jag är inte helt återställd ännu men räknar med att bli det under detta år!

Ni gav mig inte chansen ni ställde ultimatum, och jag hade 40gradig feber under 2 uker. Så ja jag orkade inte med att läsa ett skit! om det är en dålig ursäkt då får det vara det! OVER AND OUT!!! ha ett bra liv !
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Synes ikke vi skal sette Patrick i et dårlig lys selv om den kontoen har vært ustabil. Det som har skjedd i det siste vet vi ikke mye om, og da sikter jeg til hans private liv. Ting kan skje som gjør at ikke alt går etter planen eller slik en ønsker det.

Synes det er fornuftig av han å ta en pause, eller slutte helt med TW. Det er så mye her i livet som er viktigere enn dette spillet.

Jeg har ingen sure miner av det Patrick har sagt eller gjort, og det bør ingen her ha heller.
Ikke for å gå imot min egen stamme, men her er det mange som mener Dilligas er en ODA konto. Der vil jeg si meg uenig.

Her ble det skrevet litt usammenhengene.. men, pytt-pytt.
 
Topp