TW Champion 2 - v18 | Diskusjonstråd

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Tja, det er jo ikke fastsett noen definisjon på hvilket grunnlag man skal gi ryktepoeng på. Selv er jeg en ganske positiv person, så jeg gir sjeldent ut rødt, med mindre Sondrekul kommer med postene sine. Det var riktig gøy den gangen man fikk se hvem man fikk røde poeng av, husker at folk signerte med andre sitt navn.. Good times ^^,

Vil på samme tid påpeke at denne tråden omhandler TW Champion 2, klaging på ryktepoeng kan man eventuelt ta i en ny tråd for de som måtte ønske det.
 

DeletedUser

Guest
Er det vits å stemme på deg når hele flokken din gjør det for deg? Ser jo at det ble seier, så da var det ingen grunn å gi en stemme. :)

Ok gå å se på posten nå md, bedre? :)

Jeg tror de oppriktig har gitt en ærlig mening. Men du ser jo selv at jeg har vært max heldig. Hadde hatt null problemer med å slå de jeg har blitt satt opp med. Ikke for å skryte, men jeg slår de bare i aktivitet. Så ikke noe stor overraskelse :)

Og jaaa :)
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Er nok ikke det nei. Men så kan jeg da skryte på meg litt at jeg har vært med på å gi de en ganske stor dose av press oxo. Det kan vel noen fra Bermuda bekrefte selv.

Bermuda skal ha skryt for defansiven. Unntatt, mistet en del off byer :D
Keep going
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Hele ODA er vel litt og ta i?

Men ja, er absolutt ikke bare meg. Har heller aldri sagt det :)
 

DeletedUser

Guest
Dammit...

Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til habbomannen igjen.
 

DeletedUser

Guest
Xandor. vs Bermuda

Xandor er god han, men slik som Bermuda har forsvart seg de siste månedene, i tillegg til å ta masse nye byer, så ville til og med xandor og fedrelandet vært stolte av Bermuda.


Hahahahah!
Ehh nei.

Når han ikke gidder å dogde engang. De er 4-5 personer der som ikke dogder engang. Nei, er ikke stolt en plass.
Jeg var så å si alene i 7-8 uker (Henrik var i praksis og kunne bare være på litt) når dere bombet denne kontoen som verst. De i stammen min vet hva jeg gjorde for å holde dere tilbake. De BA meg om å sette opp folk som kv sånn jeg kunne slappe av. Det nektet jeg. På slutten av det så gale jeg nesten måtte til legen av alt det. Og likevel nektet jeg og gi meg. Og selv etter alt dette er jeg nå på offensiven og presser OIM tilbake.


Men som sagt, din mening. Men ikke PRØV engang og si at jeg og mitt Fatherland(Fedreland) hadde våre stolt, for det hadde vi ikke våre.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Xandor. vs Bermuda

Xandor er god han, men slik som Bermuda har forsvart seg de siste månedene, i tillegg til å ta masse nye byer, så ville til og med xandor og fedrelandet vært stolte av Bermuda.


Hahahahah!
Ehh nei.

Når han ikke gidder å dogde engang. De er 4-5 personer der som ikke dogder engang. Nei, er ikke stolt en plass.
Jeg var så å si alene i 7-8 uker (Henrik var i praksis og kunne bare være på litt) når dere bombet denne kontoen som verst. De i stammen min vet hva jeg gjorde for å holde dere tilbake. De BA meg om å sette opp folk som kv sånn jeg kunne slappe av. Det nektet jeg. På slutten av det så gale jeg nesten måtte til legen av alt det. Og likevel nektet jeg og gi meg. Og selv etter alt dette er jeg nå på offensiven og presser OIM tilbake.


Men som sagt, din mening. Men ikke PRØV engang og si at jeg og mitt Fatherland(Fedreland) hadde våre stolt, for det hadde vi ikke våre.

Hvis du satt så mye på pc'en pga tw at du nesten måtte gå til legen, vil jeg anbefale deg å enten slutte med TW med en gang, eller gå til legen.

Ikke vondt ment, men hvis man sitter å spiller så mye at man nesten må gå til legen, så har man ett problem, og jeg vil selv anbefale deg da at du tilkaller hjelp...
 

DeletedUser

Guest
Hvis du satt så mye på pc'en pga tw at du nesten måtte gå til legen, vil jeg anbefale deg å enten slutte med TW med en gang, eller gå til legen.

Ikke vondt ment, men hvis man sitter å spiller så mye at man nesten må gå til legen, så har man ett problem, og jeg vil selv anbefale deg da at du tilkaller hjelp...



hahah, neidu.
Her skal vi vinne koste hva det koste vil. Som jeg har sagt blir dette min siste verden, og da skal jeg gi alt for en seier.
Og som jeg ser på det, er det bedre jeg hadde det slik, enn at noen andre i stammen min skulle ha opplevd det samme.
 

DeletedUser

Guest
hahah, neidu.
Her skal vi vinne koste hva det koste vil. Som jeg har sagt blir dette min siste verden, og da skal jeg gi alt for en seier.
Og som jeg ser på det, er det bedre jeg hadde det slik, enn at noen andre i stammen min skulle ha opplevd det samme.

Er opp til deg selv :) jeg bare sier at hvis du må gå til legen for å spille for mye tw, ville jeg ha anbefalt deg å tatt en pause/sluttet med spillet.
 

DeletedUser

Guest
Er opp til deg selv :) jeg bare sier at hvis du må gå til legen for å spille for mye tw, ville jeg ha anbefalt deg å tatt en pause/sluttet med spillet.

heheh, har fått god pause nå. Etter at OIM sluttet å angripe meg, har jeg kommet meg i storform igjen^^
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Morten har jo alltid gjort det bra, før og etter Roger har kommet inn. Så der tar du nok feil, Smurfe.

Morten er legendarisk!! :))
 
Topp