TW Champion 2 - v18 | Diskusjonstråd

Herre Smurfe

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Jeg har aldri sagt at han er dårlig, men det at Roger byttet side er det som reddet han i å miste mange byer.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har aldri sagt at han er dårlig, men det at Roger byttet side er det som reddet han i å miste mange byer.

hahahah, du tror?

Han tok 3 byer av meg på 8 uker. Dere andre klarte ikke stort mer heler, og han gikk over etter dere sluttet å angripe meg, så det har ikke noe å si. Og nå har jeg snart tatt alt tilbake.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Xandor er god han, men slik som Bermuda har forsvart seg de siste månedene, i tillegg til å ta masse nye byer, så ville til og med xandor og fedrelandet vært stolte av Bermuda.

Må si meg enig med Morten her. Det du sier her om at Bermuda har forsvart seg bra de siste månedene og tatt fiende byer kan ikke måles opp i forhold til hva Xandor kontoen var igjennom og fullførte med glans. Denne kontoen har langt lenger, bedre og i større grad forsvart seg enn det Bermuda har gjort. Xandor har vært, og er også en utrolig god offansiv konto.
Bermuda har vi kun sendt bikkjer på mens armeen vår er på vei.

Morten, og tidligere Henrik på Xandor fortjener den fulle og fortjente hyllest (love)
 

DeletedUser

Guest
Xandor er god han, men slik som Bermuda har forsvart seg de siste månedene, i tillegg til å ta masse nye byer, så ville til og med xandor og fedrelandet vært stolte av Bermuda.

Må si meg enig med Morten her. Det du sier her om at Bermuda har forsvart seg bra de siste månedene og tatt fiende byer kan ikke måles opp i forhold til hva Xandor kontoen var igjennom og fullførte med glans. Denne kontoen har langt lenger, bedre og i større grad forsvart seg enn det Bermuda har gjort. Xandor har vært, og er også en utrolig god offansiv konto.
Bermuda har vi kun sendt bikkjer på mens armeen vår er på vei.

Morten, og tidligere Henrik på Xandor fortjener den fulle og fortjente hyllest (love)

Tusen takk for de fine ordene^^
 

DeletedUser

Guest
Xandor. vs Bermuda

Xandor er god han, men slik som Bermuda har forsvart seg de siste månedene, i tillegg til å ta masse nye byer, så ville til og med xandor og fedrelandet vært stolte av Bermuda.


Hahahahah!
Ehh nei.

Når han ikke gidder å dogde engang. De er 4-5 personer der som ikke dogder engang. Nei, er ikke stolt en plass.
Jeg var så å si alene i 7-8 uker (Henrik var i praksis og kunne bare være på litt) når dere bombet denne kontoen som verst. De i stammen min vet hva jeg gjorde for å holde dere tilbake. De BA meg om å sette opp folk som kv sånn jeg kunne slappe av. Det nektet jeg. På slutten av det så gale jeg nesten måtte til legen av alt det. Og likevel nektet jeg og gi meg. Og selv etter alt dette er jeg nå på offensiven og presser OIM tilbake.


Men som sagt, din mening. Men ikke PRØV engang og si at jeg og mitt Fatherland(Fedreland) hadde våre stolt, for det hadde vi ikke våre.

Seriøst! Hva er det med deg og skryting? Jeg ser ingen, absolutt ingen, som går ut på samme måte som deg og prøver å overtale folk til å stemme på seg selv. Herregud, det blir for dumt. Du klarte faktisk det å kunststykket å gjøre om en morsom konkurranse med en vennskapelig tone, til å bli en konkurranse på liv og død om hvem som er best.

Det faktum at du nesten måtte til legen vet jeg ikke om jeg skal grine eller le av. Da spiller virkelig TW en for stor del av livet ditt.... Hvis du vinner denne verdenen, kommer du til å sette det på CVen din også?

Av hva jeg har sett så syntes jeg Bermuda har forsvart seg bedre enn deg til nå. Men du er flink som ikke gir opp osv :)

EDIT: Ser at Bermuda har begynt å miste endel byer, men er ikke rart med det hardkjøret mot kontoen og den store fronten.
 
Sist redigert av en moderator:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Bare så det er sagt, så vil jeg slettes ikke anbefale noen om å ta TW så seriøst at det fører til legebesøk.
Det er hinsides all fornuft, og ikke bra for noen.
 

DeletedUser

Guest
Dette handler ikke om om det er usunt eller ikke.

Viser bare at Morten er en som gir 100% eller ingenting. Dette gjelder nok ikke bare tw. Ingen hindre er for store og banen er aldri for lang. Han gir alt og jeg har aldri hørt om noen som kommer i nærheten av den ustoppelige kraften. Nå er det sant at det er litt dumt at det går utover helsen kanskje, og der får vi ta litt av skylden med å ikke ha nok kv.

Livet er preget av hva man legger ned i arbeid av det man bryr seg om. Morten har ikke noe problem med å ofre litt for dette. Og det at dere klager på det, er jo litt rart. Jeg er enig i at hvis det går utover så mye at man blir dårlig, at man burde kutte ned... Men ellers så er det bare å kjøre på :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg gjør det jeg må for å vinne. Som jeg sa tidligere hadde jeg roet meg ned eller noe sånn hadde noen andre fått dette presset. For eksempel cap. Det nekter jeg. Er mye bedre jeg skal få den smellen enn at hun skal få den.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jeg kan trøste ODA med at så fort jeg er tilbake aktivt på Bermuda, så mister kontoen ingen byer.. alder kun opp fienden uten peoblemer ;-)
 
Topp