TW Champion 2 - v18 | FINALE

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
(star)TW-CHAMPION(star)
verden 18


Da er det FINALE!
Det står i mellom Xandor. og magic dude og du skriver navnet til kun den du stemmer på.

Finalen avsluttes 30. mars klokken 20:00.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Magic Dude

b0d639d683ba268c32efa69315e77002.png


391ec9e92701f2c30f0bb6dd4aac71f9.png


Begge spillerene er to hardt arbeidende luringer. Morten er en kar som gir alt. Sender du angrep på han, så vil jeg beskrive det som en meget dårlig avgjørelse, med mindre man er veldig godt forbredt. Bortsett fra at vedkommende ikke sover, og er aktiv på flere enn sin egen konto, så er han en helt vill maskin i strid. Timing er nok ikke hans beste side, men han gir seg aldri. Han sender, støtter, sniper, drikker kaffe og herjer med FI helt til han får viljen sin. Sånn ved siden av at han er en meget god TW spiller, så er han også en veldig fin fyr IRL, der han er hakket glad i historier om tidligere kriger.

Magic er... vel, han er Ole :). Ble kjent med han IRL på et BOL treff (ref V1) etter at vi lenge hadde spilt sammen på V1. Veldig hyggelig fyr som har grodd alt for mye (2m?). Husker godt når Glitter satt der og fiska etter informasjon på en fuckings fest hue, good times (rofl). Ellers - har alltid vært en rutinert maskin siden V1. Døgnrytmen hans er et mysterium, han er våken døgnet rundt basically. Timing av angrep er noe han også kan, når det er behov for det. Han er også veldig hjelpsom når det kommer til KV, planlegging og... vel, stort sett alt =).

Jeg linket TW stats litt lenger oppe, og baserer meg mest på det. På V18 så er det, uten tvil, MD som har gjort det best, og satt best fotspor etter seg. Han fortjener å vinne TW champ V18.

- Kenn
 

DeletedUser

Guest
xandor. Ingen tvil om at md er vanvittig god:p de offansive ferdighetene hans er helt utrolig, men ikke vits med off ferdigheter når man ikke kommer gjennom forsvaret til xandor :p
 

DeletedUser

Guest
Magic Dude vinner denne.

Er på grensen til en skandale at Xandor i det hele tatt er i denne finalen.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Magic dude - Får min stemme, dette fordi han VET jeg kommer til å holde ut hele verdenen, større tvil rundt Xandor hos meg, jeg vet han er en fighter og virkelig har kjempet for sin plassering. Ja han var kongen av v1, og fortsetter han slik han er på vei nå, så blir han uten tvil kongen av v18 også. Og det er min oppriktige mening. Ole er en dyktig og ja skal ikke banne nå, men en sinnsykt utholden spiller, spesielt når han virkelig går inn for det, og det kan enn se at han har gjort her på v18. Grattis mann, taper du denne så er det ufortjent.
 
Sist redigert av en moderator:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Vet veldig lite om Xandor, mulig han er kjempe flink til å støtte eller gjør andre viktige jobber slik som kv.
Men det vet jeg ingenting om, jeg ser av stats at MD er han overlegen der, jeg vet at ODA trolig hadde gått under i fjor vår om det ikke hadde vært for at MD tok tak, og jeg vet at MD både styrer egen konto, stammen og kv'er han måtte ta særdeles bra. Sier ikke at han er den jeg anser som best på v18, men ut fra disse 2 kandidatene så er han i mine øyne helt klart den beste spilleren. Og da anser jeg ingen av dem for å være noe annet enn verdige finalister.

MD
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Magic Dude

Xandor er den beste naboen man kan ha, og bak MD er han den spilleren som har hatt størst innflytelse i krigen her i ODA. Hadde det vært andre personer enn Morten, og tidligere Henrik som forsvarte TAL mot aksjonen som var ville det ikke gått like bra.
Dessverre så overgår MD enhver spiller i v18. Vært med siden starten i opp og nedgangstider og virkelig satte en enorm standard de siste 2-3 månedene. Jeg tror MD overgår Torquemada i v14 her.

Xandor er best på planeten, mens MD er best i universet kan man si det. (støttes)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
magic dude - jeg føler ikke denne trenger en videre kommentar utover dette :)

EDIT: Fått noen tilbakemeldinger på at kommentaren var litt uklar, så da skal jeg prøve å forklare på nytt :)
Xandor er god. Han er faktisk svært god, men jeg føler at det er enkelte på v18 som jeg mener kunne slått xandor og stått i finalen istedenfor. Det er på ingen måte vondt ment, og dersom Xandor skulle vinne denne konkurransen så skal jeg være den første til å gratulere!

Nå er det jo heller ingen hemmelighet at jeg har vært borte fra dette spillet noen år, og jeg har dermed ikke fulgt xandor sin reise slik mange av dere andre som er på forumet kanskje har gjort. Det kan hende jeg tar veldig feil i mine antagelser om xandor og da må jeg isåfall beklage min mangel på spillerinnsikt :)

EDIT v.2: Etter å ha sjekket all den statsen som kan sjekkes, slår det meg at det er to stykker som har gjort seg vel fortjent til denne finalen, og det er de to som per dags dato står i finalen; md og xandor. Må beklage min mangel på kildeinnhenting. Verdige er dem begge to uansett!
 
Sist redigert:

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Ikkje den mest optimale finalen etter mitt syn, men to gode spelarar er det uansett. Like fullt er det lite tvil i mitt hovud når eg svarar Magic Dude, sannsynlegvis den som har og kjem til å prege v18 mest framover.
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Magic dude.

Men det blir ikke en lett kamp. Morten er en meget erfaren og hjelpsom tw spiller. Dette hadde pågått natt og dag i flere år.
 
Topp