TW Champion 2 - v18 | RUNDE 1

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
(star)TW-CHAMPION(star)
verden 18

Tenker å kjøre igang enda en runde med TW-champon. Vet ikke hvor hypp dere er på det, men siden jeg har lite å gjøre så setter jeg igang denne runden.
Alle spillerne som ligger blant topp 64 er med i denne konkurransen.
De fleste vet hva som skal gjøres. For dere som ikke vet skal dere markere spilleren dere mener er den beste, med fet skrift.

Hermer etter Bacardi Razz sin tidligere konkurranse, men jeg synes slike tråder er spennende!

Denne runden vil vare i litt over tre dager, og avsluttes 12. mars klokken 12:00
________________

babaganoosh vs Atlas

Mangito vs Solan

king hakon vs owerlordleivdal

Laukriddaren vs tarantella

Bacardi Razz vs Skandyzz

theo765 vs Morgan Freeman

Bermuda vs The Lonely Wolf

Veggbankern vs Dilligas

Pilgrim vs Zara

onkelskrue vs Lord Swagtastic

Mike Ehrmantraut vs Nuii

Jon Snow. vs hvalen

Skaret vs Dr.Good

Afroki vs skyrroz

Mount And Blade 1 vs Mary gay

Bodyguard vs Suckerpunch

Belzebub vs Why So Serious?

Bucky Barnes vs Mr.and Mrs.Smith

Berginho vs Mickey n Mallory

Apollo vs Three Are Not Legends

bigisland vs The Fugitive

Xandor. vs Decrepitus

Dora the Explorer vs killer4

magic dude vs Graffyz

RaM77 vs Kill4fun

kent99 vs Aethros

Bjørnungen vs Saul Goodman

Lord Vader vs wrathy

-KAS- vs KjellAndNico

Sir.Hebbe vs Kolberg

vegardteigen vs Bonden eier

RUAB vs Lucky luck
 

DeletedUser

Guest
At det topp 64 betyr jo faktisk at jeg er på listen (inlove)



babaganoosh vs Atlas

Mangito vs Solan

king hakon vs owerlordleivdal

Laukriddaren vs tarantella

Bacardi Razz vs Skandyzz

theo765 vs Morgan Freeman

Bermuda vs The Lonely Wolf

Veggbankern vs Dilligas

Pilgrim vs Zara

onkelskrue vs Lord Swagtastic

Mike Ehrmantraut vs Nuii

Jon Snow. vs hvalen

Skaret vs Dr.Good

Afroki vs skyrroz

Mount And Blade 1 vs Mary gay

Bodyguard vs Suckerpunch

Belzebub vs Why So Serious?

Bucky Barnes vs Mr.and Mrs.Smith

Berginho vs Mickey n Mallory

Apollo vs Three Are Not Legends

bigisland vs The Fugitive

Xandor. vs Decrepitus

Dora the Explorer vs killer4

magic dude vs Graffyz

RaM77 vs Kill4fun

kent99 vs Aethros

Bjørnungen vs Saul Goodman

Lord Vader vs wrathy

-KAS- vs KjellAndNico

Sir.Hebbe vs Kolberg

vegardteigen vs Bonden eier

RUAB vs Lucky luck
 

DeletedUser

Guest
babaganoosh vs Atlas

Mangito vs Solan

king hakon vs owerlordleivdal

Laukriddaren vs tarantella

Bacardi Razz vs Skandyzz

theo765 vs Morgan Freeman

Bermuda vs The Lonely Wolf

Veggbankern vs Dilligas

Pilgrim vs Zara

onkelskrue vs Lord Swagtastic

Mike Ehrmantraut vs Nuii

Jon Snow. vs hvalen

Skaret vs Dr.Good

Afroki vs skyrroz

Mount And Blade 1 vs Mary gay
Geir tar denne

Bodyguard vs Suckerpunch

Belzebub vs Why So Serious?

Bucky Barnes vs Mr.and Mrs.Smith

Berginho vs Mickey n Mallory

Apollo vs Three Are Not Legends

bigisland vs The Fugitive

Xandor. vs Decrepitus
Vanskelig valg, men Elias tar denne
Dora the Explorer vs killer4
Fosi (love)

magic dude vs Graffyz

RaM77 vs Kill4fun

kent99 vs Aethros

Bjørnungen vs Saul Goodman

Lord Vader vs wrathy

-KAS- vs KjellAndNico

Sir.Hebbe vs Kolberg

vegardteigen vs Bonden eier

RUAB vs Lucky luck
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
babaganoosh vs Atlas

Mangito vs Solan

king hakon vs owerlordleivdal

Laukriddaren vs tarantella

Bacardi Razz vs Skandyzz

theo765 vs Morgan Freeman

Bermuda vs The Lonely Wolf

Veggbankern vs Dilligas

Pilgrim vs Zara

onkelskrue vs Lord Swagtastic

Mike Ehrmantraut vs Nuii

Jon Snow. vs hvalen

Skaret vs Dr.Good

Afroki vs skyrroz

Mount And Blade 1 vs Mary gay

Bodyguard vs Suckerpunch

Belzebub vs Why So Serious?

Bucky Barnes vs Mr.and Mrs.Smith

Berginho vs Mickey n Mallory

Apollo vs Three Are Not Legends

bigisland vs The Fugitive

Xandor. vs Decrepitus

Dora the Explorer vs killer4

magic dude vs Graffyz

RaM77 vs Kill4fun

kent99 vs Aethros

Bjørnungen vs Saul Goodman

Lord Vader vs wrathy

-KAS- vs KjellAndNico

Sir.Hebbe vs Kolberg

vegardteigen vs Bonden eier

RUAB vs Lucky luck
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
babaganoosh vs Atlas

Mangito vs Solan

king hakon vs owerlordleivdal

Laukriddaren vs tarantella

Bacardi Razz vs Skandyzz

theo765 vs Morgan Freeman

Bermuda vs The Lonely Wolf

Veggbankern vs Dilligas

Pilgrim vs Zara

onkelskrue vs Lord Swagtastic

Mike Ehrmantraut vs Nuii

Jon Snow. vs hvalen

Skaret vs Dr.Good

Afroki vs skyrroz

Mount And Blade 1 vs Mary gay

Bodyguard vs Suckerpunch

Belzebub vs Why So Serious?

Bucky Barnes vs Mr.and Mrs.Smith

Berginho vs Mickey n Mallory

Apollo vs Three Are Not Legends

bigisland vs The Fugitive

Xandor. vs Decrepitus

Dora the Explorer vs killer4

magic dude vs Graffyz

RaM77 vs Kill4fun

kent99 vs Aethros

Bjørnungen vs Saul Goodman

Lord Vader vs wrathy

-KAS- vs KjellAndNico

Sir.Hebbe vs Kolberg

vegardteigen vs Bonden eier

RUAB vs Lucky luck

Kjenner ikke til alle så godt, men svarte på dem jeg kunne.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
babaganoosh vs Atlas

Mangito vs Solan

king hakon vs owerlordleivdal

Laukriddaren vs tarantella

Bacardi Razz vs Skandyzz

theo765 vs Morgan Freeman

Bermuda vs The Lonely Wolf

Veggbankern vs Dilligas

Pilgrim vs Zara

onkelskrue vs Lord Swagtastic

Mike Ehrmantraut vs Nuii

Jon Snow. vs hvalen Vil si denne er uavgjort.

Skaret vs Dr.Good

Afroki vs skyrroz

Mount And Blade 1 vs Mary gay

Bodyguard vs Suckerpunch Gjevnt, men tror sucker hadde tatt den til slutt, men bare såvidt.

Belzebub vs Why So Serious?

Bucky Barnes vs Mr.and Mrs.Smith

Berginho vs Mickey n Mallory

Apollo vs Three Are Not Legends

bigisland vs The Fugitive

Xandor. vs Decrepitus Stemmer ikke her siden det er min egen

Dora the Explorer vs killer4

magic dude vs Graffyz

RaM77 vs Kill4fun

kent99 vs Aethros Kjenner ingen av dem noe godt

Bjørnungen vs Saul Goodman

Lord Vader vs wrathy

-KAS- vs KjellAndNico

Sir.Hebbe vs Kolberg

vegardteigen vs Bonden eier

RUAB vs Lucky luck
 
Sist redigert av en moderator:

ibm95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
babaganoosh vs Atlas
Jon (love)

Mangito vs Solan

king hakon vs owerlordleivdal

Laukriddaren vs tarantella

Bacardi Razz vs Skandyzz
Roger tar denne.
theo765 vs Morgan Freeman
Kjenner ikke til noen, men etter deg jeg har sett.

Bermuda vs The Lonely Wolf

Veggbankern vs Dilligas

Pilgrim vs Zara
Zara pga
onkelskrue vs Lord Swagtastic

Mike Ehrmantraut vs Nuii
Begynner å bli lei nuksene dine...
Jon Snow. vs hvalen

Skaret vs Dr.Good

Afroki vs skyrroz

Mount And Blade 1 vs Mary gay
Geir er bare fantastisk...

Bodyguard vs Suckerpunch

Belzebub vs Why So Serious?
Lite aktivitet her på Belze, kommer seg sikkert.

Bucky Barnes vs Mr.and Mrs.Smith


Berginho vs Mickey n Mallory


Apollo vs Three Are Not Legends

bigisland vs The Fugitive

Xandor. vs Decrepitus
Vanskelig å velge her, men jeg går for Morten.

Dora the Explorer vs killer4
pga det han tok av Bucky/Majee

magic dude vs Graffyz
MD4Pres

RaM77 vs Kill4fun

kent99 vs Aethros

Bjørnungen vs Saul Goodman

Lord Vader vs wrathy

-KAS- vs KjellAndNico

Sir.Hebbe vs Kolberg

vegardteigen vs Bonden eier

RUAB vs Lucky luck
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
babaganoosh vs Atlas

Jeg kjenner ikke så mye til Atlas, men føler vi har hatt mest trøbbel med Babaganoosh i ODA iallefall. Kan ha noe med plassering å gjøre, men velger allikevel å gi denne til Jon iom at jeg fremdeles har tilgode å se Atlas på offensiven.

Mangito vs Solan

Blank. Vet for lite om disse spillerne.

king hakon vs owerlordleivdal

Denne velger jeg å gi til owerlordleivdal. Kontoen var jo ganske problematisk en stund, men etter at kenn93x kom inn har det blitt fart i sakene der. King Hakon kjempet så godt de kunne i front, men har sett mindre til dem i det siste.

Laukriddaren vs tarantella

Denne gis også på grunnlag av at jeg kjenner til den ene spilleren, men ikke det andre. Vil allikevel si at Tarantella virker til å ha gjort en veldig bra innsats i aksjonen mot TAL den tiden jeg var i praksis. Ut ifra hvordan det var å forsvare seg mot kontoen før/etter praksis vet jeg at dette er spillere som jevnlig sender fakes, og bidrar med det de har til stammen.

Bacardi Razz vs Skandyzz

Denne velger jeg å la stå blank på grunn av oppstyret som har vært i det siste. Bacardi har vært mer aktiv på adlefronten, men det skyldes jo delvis at fienden plutselig fikk en ny front. Har egentlig ikke noe negativt å si om verken Stian, Roger, Skandyz eller andreas om han fortsatt spiller der.

theo765 vs Morgan Freeman

Velger å stemme blankt iom at jeg har sett mye til noen av disse. Dette pga at de ligger(/lå) i et annet område enn meg.

Bermuda vs The Lonely Wolf

Blankt her også. Har sett litt til begge kontoer, men føler ikke den ene har utmerket seg mer enn den andre i det siste (iom at dette tross alt er runde 2)

Veggbankern vs Dilligas

Liten kjennskap til Beggbankern, men jeg vet at hovedeier på Dilligas er god når han har tid!

Pilgrim vs Zara

jeg vet at Zara har stått på både mot Nuii og Fyllesamen, så velger å gi denne til henne. Har også et godt inntrykk av Pilgrim, men er ikke like oppdatert på hva han har gjort (delvis pga plassering, devlis fordi jeg var borte i en lang periode).

onkelskrue vs Lord Swagtastic

De beste kontoene er ofte de mest offensive, og der har jeg ingenting å utsette på onkelskrue. Lord Swag har forsvart seg bra, men onkelskrue blir nok sett på som en større trussel i ODA enn det Lord Swag blir i OIM.

Mike Ehrmantraut vs Nuii

Hørt mye bra om Nuii, men ingenting om Mike. Denne gis vel på grunnlag av rykte.

Jon Snow. vs hvalen

Jon Snow har kjempet veldig godt offensivt, og hvalen har nok adlet mye mindre av fienden. Velger allikevel å stemme blankt fordi hvalen er under kraftige angrep, og har forsvart seg veldig bra.

Skaret vs Dr.Good

Vet ikke stort om Dr. Good, men Skaret virker til å ha vært offensiv den tiden jeg har vært borte.

Afroki vs skyrroz

Skyrroz har fjernet en hel stamme nesten på egen hånd, men velger allikevel å gi denne til Ole og Fabi for måten de holder ut på. Det er mangelvare på utholdende frontspillere, men disse er definitivt en av kontoene som ikke vil gi seg før siste slutt :)

Mount And Blade 1 vs Mary gay

Vet at Geir storspiller nede i sør-øst, men er dessverre for lite oppdatert på hva Mary Gay har gjort den tiden jeg var borte til å kunne avgi en stemme her.

Bodyguard vs Suckerpunch

Jeg gikk inn på Suckerpunch for noen dager siden, og prøver å snu den negative trenden som har vært der pga mangel på aktivitet. Jeg vil allikevel si at Bodyguard har vært en langt mer sentral konto den siste tiden, og vil dermed si at dette er en relativt enkel stemme.

Belzebub vs Why So Serious?

Dessverre har Belzebub vært mye borte den siste tiden på grunn av helsemessige årsaker. Hadde blitt spennende å se hva kontoen kunne ha utrettet om den hadde vært mer aktiv, men slik som det er nå blir det en klar seier til Why So Serious?.

Bucky Barnes vs Mr.and Mrs.Smith

Hadde denne avstemningen vært for 2 uker siden hadde det blitt en klar stemme til Bucky Barnes, men det virker som det (endelig) begynner å bli fart i Mr. and Mrs. Smith nå, så lar denne stå blank.

Berginho vs Mickey n Mallory

Også en stemme som er litt basert på rykte.

Apollo vs Three Are Not Legends

For lite oppdatert til å kunne avgi en stemme, men vet at Apollo gjør en strålende jobb i ODA iallefall :)

bigisland vs The Fugitive

The Fugitive fikk nye eiere for ikke aalt for lenge siden, og kontoen blir stadig mer offensiv. Bigisland har jeg ikke sett noe til.

Xandor. vs Decrepitus

Velger å ikke stemme her fordi jeg var aktiv med unntak av perioden mellom 5.-23. februar, og dermed kan si at dette er egen konto (selv om jeg ikke spiller der lenger nå). Synes Morten har gjort en veldig god jobb med å forsvare TAL de siste ukene jeg var borte, men samtidig har Decrepitus også stått i front for nesten samtlige aksjoner i vest, og tatt mye ansvar. Nå som Slumpi også er kommet inn har det blitt en veldig farlig konto. Det er klart at Morten ikke har fått tid til å være like offensiv pga antallet incs.To veldig gode kontoer begge to! :)

Dora the Explorer vs killer4

Nå som hovedeier er tilbake har det blitt fart på Killer4. Dora har vært i litt samme situasjon som Suckerpunch; mangel på tid. Nå har det kommet inn en ny person også her, så vi får se hvordan utviklingen blir fremover :)

magic dude vs Graffyz

Denne trengs vel ikke å utdypes særlig. Har et godt inntrykk av Graffyz, men MD er en av de mest sentrale spillerne på v18.

RaM77 vs Kill4fun

Mer sta spiller enn Ann skal man lete lenge etter :) En av de som faktisk vil stange hodet i veggen helt til veggen kollapser (for dette hodet holder :p)

kent99 vs Aethros

Det virker som Aethros har vært aktiv i aksjonen mot Lord Swag. Kent99 derimot har jeg ikke hørt særlig mye om.

Bjørnungen vs Saul Goodman

Har ikke sett mye til noen av disse, men går til Saul Goodman fordi Bjørnungen har vært innaktiv i mange uker nå.

Lord Vader vs wrathy

Blank.

-KAS- vs KjellAndNico

Blank.

Sir.Hebbe vs Kolberg

Sir Hebbe kjemper i beste velgående. Kolberg har i liket med Bjørnungen vært ganske innaktiv den siste tiden.

vegardteigen vs Bonden eier

Pga plassering (og fravær) har jeg sett for lite til noen av disse til å avgi en stemme.

RUAB vs Lucky luck

Blank. RUAB er nok hakket hvassere når han er aktiv, men det virker som om aktiviteten har vært veldig av og på siden jul. Lucky luck har jeg pga plassering heller ikke sett så mye til.
 
Sist redigert:

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
babaganoosh vs Atlas

Geir har gjort ein strålande jobb med OIM samt mot ODA, men trur Jon har gjort seg fortjent til den medaljen med tanke på jobben han har utretta mot ODA i det siste.

Mangito vs Solan

Solan har hatt litt trøbbel med å komme seg i front så han kan vise seg fram, og Mangito kjenne eg dessverre lite til. Lar denne stå blank av den grunn.

king hakon vs owerlordleivdal

Kontoen har tatt av ein god del i det siste med ny eigar. KH har vore nede for telling i ein lengre periode, men har i bunn og grunn klart seg greit mot det presset han fekk mot seg, sjølv om eg misstenke at det var ein del KV der i ein periode. Owerlord har uansett blitt og er ein større trussel for oss i nord.

Laukriddaren vs tarantella

Hadde eg gjort noke anna enn å adle barbs med Lauk så skulle eg heller latt den vere blank, men i den grad reglane tillate meg å gi stemma mi til tarantella så fortjena den kontoen alt den kan få. Har stått på som helta med KV og har klart seg bra mot TAL.

Bacardi Razz vs Skandyzz

Lar den her gå blank. Det er enorme kvaliteter på begge kontoane, ingen tvil om det. Veksten på Skandyzz har vore litt laber i det siste, og Bacardi har (av naturlege grunnar) svingt litt i veksten. Velger uansett å la den stå blank fordi begge har ein veldig viktig strategisk posisjon for kvar av stammane.

theo765 vs Morgan Freeman

Veit ikkje nok om desse to.

Bermuda vs The Lonely Wolf

TLW har gjort ein storjobb med nuking over heile core området, og har gjort det godt i aksjonar. Fekk nyleg ein ny arbeidsoppgåve med Bacardi, spent på å sjå korleis det utviklar seg. Bermuda har stått på i aust og held fortsatt fortet på ein meget overbevisande måte. Tar mykje av Sucker også, men om eg har forstått det rett så har det komt ny motstand frå den kanten i det siste (?)

Veggbankern vs Dilligas

Dilligas kontoen har skillz i massevis, og har ein ekstremt god vekst. Kjenner litte til bankern, dessverre.

Pilgrim vs Zara

Pilgrim har ikkje fått vist seg fram så mykje, Zara har derimot lenge vore ei viktig brikke for ODA, i starten nærmast utelukkande defansivt (om eg ikkje tar feil), men no seinare også offansivt.

onkelskrue vs Lord Swagtastic

Skrue har i likhet med Bermuda stått på som heltar i aust, må sei det er veldig betryggande å ha dei i ryggen der. :) Gjer ein kjempejobb. Lord Swag har klart seg godt han og, men er redd det ikkje kan måle seg med skrue.


Mike Ehrmantraut vs Nuii

Stakkars Magnus får ikkje gjort stort anna enn å nuke frå bak fronten. Artig å få rapportar frå han då, kattanukane hans er love og life. Nuii har derimot utmerka seg meir. Har fått ein del trøkk mot seg i det siste, men ingenting som ikkje lar seg løyse. Har komt tilbake før, har vore aktiv på KV fronten og stått på. Fortsett slik :)
Jon Snow. vs hvalen

Skaret vs Dr.Good

Usikker på korleis eg skal separere desse to, begge har gjort det flott på sine respektive frontar. Skaret har tatt ein god del frå fronten i aust, men det ser ut som at dei opne hola har blitt tetta igjen, for Skaret har mista litt mot OIM i det siste. Dr.Good klare seg fint i sør og adlar godt frå fienden. Gir derfor denne til han.

Afroki vs skyrroz

Kjenner ikkje skyrroz nok til å kunne gi noke klar seier her.

Mount And Blade 1 vs Mary gay

MG har vel mykje off. Men det er deilig å sjå det i aksjon, så eg lar det gå. Toppers folk på den kontoen, som kan å slå frå seg. Kan hende at det er min personlige "bias" som spelar inn nok til at eg gir dei den her, men det får isåfall heller vere. MaB har den mest imponerande veksten på verdenen ilag med the Smiths, og har klart seg godt mot OIM i sør. Litt usikker på kor mykje motstand han har møtt, og vice versa.

Bodyguard vs Suckerpunch

Vil nok påstå at gamle Timtom er ein større trussel for OIM enn Bodyguard, men er eit close call.

Belzebub vs Why So Serious?

Belze har vore lite aktiv i det siste, men ser veksten er tilbake. WSS har fått det tøft i nord og har mista eit av dei mindre clustra. Har med sine monsterstacks klart å stå imot ein god del, og skal ha kudos for det.

Bucky Barnes vs Mr.and Mrs.Smith

Kjenner lite til begge to, men med veksten til the Smiths så er det nok lite å gjere med den saken.

Berginho vs Mickey n Mallory

Mickey har klart seg godt i det siste og har vore ein av dei i OIM som har "tjent" noke på overgangen til Roger. Var under hardt press over ein lengre periode, og om eg ikkje tar heilt feil her har dei også den største DF på verdenen. Berginho har ikkje fått vist seg fram på samme måte.

Apollo vs Three Are Not Legends

Vil påstå at krigsstatsa til TANL har vore såpass gode i det siste at dei fortjena den her.

bigisland vs The Fugitive

Kjenner ikkje desse godt nok til å uttale meg.

Xandor. vs Decrepitus

Kontoen har vore under eit hardt press over ein lengre periode og har klart seg meget godt. Vart nok ein stor lettelse for dei når Bacardi kom over, fekk nok letta på ein del deff. Er redd Decrepitus ikkje heilt kan måle seg når det kjem til kor viktig kontoen er og har vore, til tross for kvaliteten på folka som er på kontoen. :)

Dora the Explorer vs killer4

Begge to har klart seg godt i sør, men ting ville nok vore litt annerledes om det ikkje var for at Afroki må tåle hovudstøyten. Uansett ingenting å utsette på desse to.

magic dude vs Graffyz

All ære til folka på Graffyz, men etter HB er det lite å protestere på når det gjelde MD. Har måkt ned meir enn nok OIM/Nice spelarar for min del, det helde no.

RaM77 vs Kill4fun

Har vore ein av dei viktigste i ODA, og vil nok fortsette med å vere det. Stå på vidare. :)

kent99 vs Aethros

Vanskelig å gi ein klar vinnar her. Aethros har gjort ein kjempejobb i søraust mot Swaggern og andre i ODA, men det har også kent99 gjort i nordaust.

Bjørnungen vs Saul Goodman

Bjørnungen har vore for lite aktiv til å ta den her. Saul har bygd seg godt opp igjen og er klare til kamp :warrior:

Lord Vader vs wrathy

Helde ein knapp på uavgjort eg (angel)

-KAS- vs KjellAndNico

Gir den her til -KAS- pga. at KjellAndNico har hatt dårleg vekst i det siste.

Sir.Hebbe vs Kolberg

Føler at Kolberg har hatt ein tendens til å slå til i bølger, men då er dei også tilnærma tsunami. Meget effektiv når maskineriet først er oppe og går.

vegardteigen vs Bonden eier

Vanskelig å kåre ein vinnar her. Vegard har mista ein god del i det siste, men har på følelsen av at ein god del av det skyldast dilligas situasjonen, så gir eit lite handicap der.

RUAB vs Lucky luck

Ruab har tatt litt av på veksten i det siste etter ein lengre periode med inaktivitet. Er usikker på kor mykje arbeid som måtte nedleggast for å få byar frå Balle med tanke på situasjonen, men han skal få får nettopp dette. Han er også ganske så effektiv i forsvar berre han får tida til det. Lucky har ikkje fått vist seg fram så mykje, så er ikkje heilt sikker på kva som ventar på den fronten. Det vil vel tida vise. :)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
babaganoosh vs Atlas
OIM viktigste spiller i den vestlige OIM offansiven som har pågått over lang tid. Definitivt en aktiv og god konto. Dessverre kommer våre vestlige bulldosere å knuser deg snart.

Mangito vs Solan

king hakon vs owerlordleivdal
Jevn kamp her. Mokve er god kar, og bjørn. Men til tider fraværende, og med kenneth (hakkespettens) tilstedeværelse på Owerlordleivdal har jeg god grunn til å vurdere han som en av de beste på .no.

Laukriddaren vs tarantella
Har vært god, aktiv og engasjert i offansiven som var mot TAL. Adlet mange byer. Rett og slett en luring.

Bacardi Razz vs Skandyzz
Ikke lett å si dette, nei. I v18 har Bexx vært enorm, så velger å avgi min stemme der.

theo765 vs Morgan Freeman
Han som har vært på Theo765 de siste 2 månedene kjenner jeg godt. God aktivitet og stort engasjement. Nå sitter han forøvrig på en annen konto.

Bermuda vs The Lonely Wolf
God bruker dette. Også TLW.

Veggbankern vs Dilligas

Pilgrim vs Zara
Pilgrim er enorm, med stor aktivitet og hurtiggående fremgang. Har likevel ikke fått inkludert seg i krigen (mtp plassering), mens Zara har gjort jevnlige adlinger mot OIM.

onkelskrue vs Lord Swagtastic

Mike Ehrmantraut vs Nuii

Jon Snow. vs hvalen
JS har enormt mange adlinger i krigen. Aleks er en god kar som alltid er aktiv, og på offansiven. Hvalen har et enormt rykte og er enormt farlig når han kommer i gang. I v18 er han ikke akkurat den spilleren som kan gjøre det han ønsker (mtp plasseringen), derfor ikke lett for han å komme seg opp å fram helt. Har derimot gjort det utmerket bra på alle områder siden han kom til ODA.

Skaret vs Dr.Good
Skaret har flere gode adlinger, og har god fremgang. Dr.Good sender nukes uten rams..

Afroki vs skyrroz
V18, nå over TAL, høyeste ODD rangerte spiller. Enorme karer som sitter her. Karer som jeg hyller bokstavelig talt. Beste deffansive spillerne, også en av de beste offansive, i v18.

Mount And Blade 1 vs Mary gay
Ingen slår Geir. Når denne bulldoseren går løs, noe han nylig har startet med, er det ingen som kan stoppe han. Han her vil nok befinne seg på topp 5 etterhvert. Utrolig flott å kunne ligge siden av en slik spiller nede i vest her. Hadde late start, like etter jeg startet, og tok igjen alle raskt og har farmet mye. Mary Gay har gjort mange gode adlinger også, og fortjener skryt. Likevel vet jeg at Geir slår ham ut.

Bodyguard vs Suckerpunch
2 enormt dyktige kontoer.
Chris og Trygve vs Kristian og Jogge4. En enorm duel med masse rutine og skills. Umulig å forutse resultatet her.

Belzebub vs Why So Serious?
Ny eier her på kontoen. Den nye ieren er dyktig og aktiv, men WSS har gjort det bra i v18 og viser seg som en god lederskikkelige og med godt engasjement og motivasjon. Har tidligere vært god offansiv mot OIM helt til han fikk store aksjoner mot seg.

Bucky Barnes vs Mr.and Mrs.Smith
Ingen tvil her. Snart kommer denne tanksen til å gå løs på sine stakkarslige naboer.:cool:
Berginho vs Mickey n Mallory

Apollo vs Three Are Not Legends
Apollo har enorm rutine, motivasjon og engasjement i ODA. Velformulert og klok. Ser ut til å ha valgt vekk front krig mot OIM og heller ligge som en sentral spiller som støtter med deff og nukes ved behov. TANL har jeg lagt likt med på ranken en stund i februar. Har hatt god og jevn fremgang, og gjort masse ODA adlinger. En av de bedre i OIM.

bigisland vs The Fugitive

Xandor. vs Decrepitus
Her var jeg uheldig som bli matchet mot en av v18 desidert beste spillere! TAL har forsvart seg optimalt godt til tross for den største offansiven i v18. Hadde en av de største frontene. Henrik og Morten ga alt, og lot seg aldri knekke. Re-adlet og snipet som bare juling, og gikk fort opp på toppen av ODD listen også. Lenge siden kontoen har kunne fått muligheten til å utrette mye på det offansive plan, men nå som tilstrekkeligheten strekker til blir det ikke så lett for de stakkarslige OIM spillerne. Blir spennende å se Morten på offansiven, og det er veldig kjekt å kunne si at jeg nå faktisk deler en front med deg mot OIM. Skal bli kjekt å overkjøre flere OIM spillere sammen nå etterhvert! Vil samtidig kunne påstå at jeg og Benjamin utgjør enorm kraft når vi kjører opp gira, men om vi hadde slått Xandor tror jeg ikke helt.. 128 OIM erobringer og 6 tap foreløbig. Snart kommer vi til å gå løs på vårt neste mål. Da vil det bli mer :)

Dora the Explorer vs killer4
Vanskelig å si. Fosi er stabil og rutinert, mens kringen er en god offansiv spiller. Oddbjørn og Eirik på killer er farlig duo derimot. Oddbjørn har enorm evne til å angripe.

magic dude vs Graffyz
Ingen tvil. Desidert en av de beste.
RaM77 vs Kill4fun

kent99 vs Aethros

Bjørnungen vs Saul Goodman

Lord Vader vs wrathy

-KAS- vs KjellAndNico
Tror denne kontoen kan når den vil..

Sir.Hebbe vs Kolberg

vegardteigen vs Bonden eier

RUAB vs Lucky luck

- Elias
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
babaganoosh vs Atlas

Mangito vs Solan

king hakon vs owerlordleivdal

Laukriddaren vs tarantella

Bacardi Razz vs Skandyzz
To veldig gode, aktive kontoer :)
Men vil si dette clusteret til Mr Bacardi razz har mye og si ang denne krigen. Ingen tvil om at gamle beex er en offensiv konto som har imponert, veldig vanskelig valg men blitt mest imponert av Bacardi.

theo765 vs Morgan Freeman
Etter det jeg har sett fra og sitte kv der nede så er MF en veldig offensiv type som kan sette press på sine fiender. Usikker på forsvaringsteknikk.

Bermuda vs The Lonely Wolf
Ganske lett valg, Bermuda er en offensiv konto. Men har klart seg meget bra for øyeblikket defansivt. Det skyldes erfaringer og aktivitet. Håper da dere knekker snart! ;) All respekt.

Veggbankern vs Dilligas

Pilgrim vs Zara
Vanskelig å skille igjen. Men går for Zara etter egne erfaringer. Zara hjelper alltid til, med forsvarstropper og angrepstropper. Trenger bare å spørre en gang! Kommer nok til å se mer av Pilgrim senere!

onkelskrue vs Lord Swagtastic
OS har imponert, håper da Lord Swag får tatt igjen litt der ;D

Mike Ehrmantraut vs Nuii

Jon Snow. vs hvalen
Hvalen er en veteran uten like. Erfaren på alle kanter. God offensiv og defansiv. Veldig hard nøtt og knekke. Men vil si Aleks har gjort det fremragende bra på adlingsfronten. En kjekk nabo! Skyldes mye at Hvalen må ha lagt seg på defansiven mtp plassering ja.

Skaret vs Dr.Good

Afroki vs skyrroz
Imponerende defansivt, Afroki. SKyrroz en hjelpsom aktiv spiller som kommer til å imponere mer!

Mount And Blade 1 vs Mary gay
Geir er Geir. Veldig vanskelig. Mary Gay er utvilsomt farlig når han gidder.

Bodyguard vs Suckerpunch
Heheh, kampen mot kjære Kristian, Henrik og jogge. Kan bli absolutt så vanskelig, men velger å ikke stemme her.

Belzebub vs Why So Serious?

Bucky Barnes vs Mr.and Mrs.Smith
Smith kontoen har to stk veteraner av verdensklasse. Her sitter Rebell og TC (Geir) de vet absolutt hva TW går ut på. Mange år med TW på CVen sin og oppnådd mye begge to. Så absolutt en farlig konto. Dessverre ikke adlet så mange fiende byer, men det snur nok snart skal du se ;)

Berginho vs Mickey n Mallory

Apollo vs Three Are Not Legends

bigisland vs The Fugitive

Xandor. vs Decrepitus
Ikke et lett valg, men når man ser hvor mye tid Morten og Henrik har lagt til på denne kontoen. Nå er jo bare Morten der, men Morten taper aldri, han er en seig jævel som kjemper til hans hovedstad faller. Bidrar også innatt stammen med kv og styrer på generelt. Fantastisk spiller. Men Desc kontoen er absolutt en av våre farligste kontoer, men måtte dessverre velge Morten her.

Dora the Explorer vs killer4

magic dude vs Graffyz
Pøh, er "bare" Ole.

RaM77 vs Kill4fun
No words, ubeskrivelig Ann.

kent99 vs Aethros
Ingen stemme dessverre, ikke peiling.

Bjørnungen vs Saul Goodman

Lord Vader vs wrathy

-KAS- vs KjellAndNico

Sir.Hebbe vs Kolberg

vegardteigen vs Bonden eier

RUAB vs Lucky luck
Lucky Luck er en veteran han også på samme måte som RUAB. Men Ruab er alltid så synlig i hver verden med hans legendariske JFF.
Men pga innaktivitet så velger jeg dessverre, Lucky Luck fremfor RUAB...
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Legger merke til at jeg ikke kjenner så mange av kontoene her, så for å få en rettferdig stemming lar jeg det stå blankt i de kampene jeg ikke kjenner noen av kontoene eller spillerne bak. I kampen mellom min egen konto og xandor stemmer jeg også blankt. Ville blitt en intens og interessant kamp, virkelig! Morten er en kjempe av en spiller og lar seg ikke pille på nesa. Vi ville nok gått på en smell her, selv om han nok skulle fått noen krigsarr han også. :)


babaganoosh
vs Atlas

Mangito vs Solan

king hakon vs owerlordleivdal

Laukriddaren vs tarantella

Bacardi Razz vs Skandyzz

theo765 vs Morgan Freeman

Bermuda vs The Lonely Wolf

Veggbankern vs Dilligas

Pilgrim vs Zara

onkelskrue vs Lord Swagtastic

Mike Ehrmantraut vs Nuii

Jon Snow. vs hvalen

Skaret vs Dr.Good

Afroki vs skyrroz

Mount And Blade 1 vs Mary gay

Bodyguard vs Suckerpunch

Belzebub vs Why So Serious?

Bucky Barnes vs Mr.and Mrs.Smith

Berginho vs Mickey n Mallory

Apollo vs Three Are Not Legends

bigisland vs The Fugitive

Xandor. vs Decrepitus

Dora the Explorer vs killer4

magic dude vs Graffyz

RaM77 vs Kill4fun

kent99 vs Aethros

Bjørnungen vs Saul Goodman

Lord Vader vs wrathy

-KAS- vs KjellAndNico

Sir.Hebbe vs Kolberg

vegardteigen vs Bonden eier

RUAB vs Lucky luck
 
Topp