TW Champion 2 - v18 | RUNDE 2

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
(star)TW-CHAMPION(star)
verden 18


Da er vi på andre runde!

Denne runden vil vare i litt over tre dager, og avsluttes 16. mars klokken 12:00
________________

onkelskrue vs RaM77

Aethros vs Dr.Good

Mr.and Mrs.Smith vs Jon Snow.

Solan vs killer4

Zara vs Three Are Not Legends

Bodyguard vs Skaret

Saul Goodman vs Why So Serious?

wrathy vs theo765

owerlordleivdal vs Xandor.

Mangito vs Bacardi Razz

babaganoosh vs tarantella

magic dude vs Dora the Explorer

Mount And Blade vs Mickey n Mallory

The Fugitive vs KjellAndNico

Nuii vs Dilligas

Bermuda vs Afroki
 

DeletedUser

Guest
onkelskrue vs RaM77

Ekstremt vanskelig valg. Jeg digger gutta på onkelskrue, men samtdig vet jeg at RaM77 er en ekstremt god spiller. Jeg føler dog at Onkelskrue er en større pådriver i krigen, dermed gir jeg dene til onkelskure.

Aethros vs Dr.Good

Digger Dr. Good og vet kontoen består av ekstremt mye erfaring og skills.

Mr.and Mrs.Smith vs Jon Snow.

Sorry Aleks, men her når du ikke opp.

Solan vs killer4

I og med at Killer4 nesten ble rimmet, så gir jeg denne til Solan.

Zara vs Three Are Not Legends

Egen konto. Føler kontoen har mer ferdigheter enn Zara, i tillegg til har hjulpet mer til i krigen.

Bodyguard vs Skaret

Disse gutta har imponert meg gjennom hele verdenen.

Saul Goodman vs Why So Serious?

Min tidligere konto. Gir denne til Saul på bakgrunn av erfaringene til den nye kontoeieren. WSS er langt i fra det nivået. Dog skal WSS ha credz for hvordan han har forsvart seg mot OIM.

wrathy vs theo765

Har ikke peiling

owerlordleivdal vs Xandor

På bakgrunn av hva begge har utrettet på v18 til nå.

Mangito vs Bacardi Razz

Roger er ekstremt god, og med Stian på laget er kontoen enda sterkere.

babaganoosh vs tarantella

Digger Jon, men føler at Edvard og Karoline står sterkere.

magic dude vs Dora the Explorer

Trengs ingen forklaring.

Mount And Blade vs Mickey n Mallory

Kontoen har imponert meg.

The Fugitive vs KjellAndNico

Har ikke sett noe spesielt til begge, men har forsvart meg mot 2 adelstog fra Fugitive, så gir den til han på bakgrunn av de 2 adelstogene :p

Nuii vs Dilligas

En konto som har nøkkelposisjon i det offensive arsenalet til OIM.

Bermuda vs Afroki

Ekstremt sterk konto med mange sterke spillere. Har fått nye, sterke spillere på kontoen den siste uken.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
onkelskrue vs RaM77
Kjenner ikke noe særlig til han onkelskrue så stemmen går til Ann

Aethros vs Dr.Good

Mr.and Mrs.Smith vs Jon Snow.

Solan vs killer4

Zara vs Three Are Not Legends

Bodyguard vs Skaret

Saul Goodman vs Why So Serious?

wrathy vs theo765

owerlordleivdal vs Xandor.

Mangito vs Bacardi Razz

babaganoosh vs tarantella

magic dude vs Dora the Explorer

Mount And Blade vs Mickey n Mallory

The Fugitive vs KjellAndNico

Nuii vs Dilligas

Bermuda vs Afroki
kv mas og utskiftninger av dual's all day long så stemmen går til en mere stabil konto.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
onkelskrue vs RaM77 Enkelt. Jørn og Morten har vist hva de er gode for, og adler kjappere av fienden enn det Ram gjør.

Aethros vs Dr.Good

Mr.and Mrs.Smith vs Jon Snow.

Solan vs killer4

Zara vs Three Are Not Legends

Bodyguard vs Skaret

Saul Goodman vs Why So Serious? Tore er latterlig. Ser frem til hva han finner på her!

wrathy vs theo765

owerlordleivdal vs Xandor.

Mangito vs Bacardi Razz

babaganoosh vs tarantella

magic dude vs Dora the Explorer

Mount And Blade vs Mickey n Mallory

The Fugitive vs KjellAndNico

Nuii vs Dilligas

Bermuda
vs Afroki
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
onkelskrue vs RaM77

Aethros vs Dr.Good

Mr.and Mrs.Smith vs Jon Snow.

Solan vs killer4

Zara vs Three Are Not Legends

Bodyguard vs Skaret

Saul Goodman vs Why So Serious?

wrathy vs theo765

owerlordleivdal vs Xandor.

Mangito vs Bacardi Razz

babaganoosh vs tarantella

magic dude vs Dora the Explorer

Mount And Blade 1 vs Mickey n Mallory

The Fugitive vs KjellAndNico

Nuii vs Dilligas

Bermuda vs Afroki

Ser at de fleste stemmene mine her har gått til egen stamme. Det er ikke fordi de er i min stamme, men spillerne ble tilfeldig plassert så derfor gikk stemmene slik.
 

DeletedUser

Guest
onkelskrue vs RaM77

Aethros vs Dr.Good

Mr.and Mrs.Smith vs Jon Snow ut ifra hva jeg har sett hva de har gjort til nå, vil jeg si Jon ta den.

Solan vs killer4

Zara vs Three Are Not Legends.

Bodyguard vs Skaret

Saul Goodman vs Why So Serious?

wrathy vs theo765

owerlordleivdal vs Xandor. Min egen kamp

Mangito vs Bacardi Razz

babaganoosh vs tarantella

magic dude vs Dora the Explorer

Mount And Blade vs Mickey n Mallory

The Fugitive vs KjellAndNico. Lett. Ettersom jeg selv har slåss lit mot Kjell, så skal det ikke mye til for å slå han.

Nuii vs Dilligas

Bermuda vs Afroki
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
onkelskrue vs RaM77

Aethros vs Dr.Good

Mr.and Mrs.Smith vs Jon Snow.

Solan vs killer4

Zara vs Three Are Not Legends

Bodyguard vs Skaret

Saul Goodman vs Why So Serious?

wrathy vs theo765

owerlordleivdal vs Xandor - kenn93x? tar denne hvis han gidder

Mangito vs Bacardi Razz

babaganoosh vs tarantella

magic dude vs Dora the Explorer

Mount And Blade vs Mickey n Mallory

The Fugitive vs KjellAndNico

Nuii vs Dilligas

Bermuda vs Afroki
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
onkelskrue vs RaM77
Då jag känner till Ram sedan tidigare är detta lätt.

Aethros vs Dr.Good

Mr.and Mrs.Smith vs Jon Snow.

Solan vs killer4

Zara vs Three Are Not Legends

Bodyguard vs Skaret

Saul Goodman vs Why So Serious?

wrathy vs theo765

owerlordleivdal vs Xandor.

Mangito vs Bacardi Razz

babaganoosh vs tarantella

magic dude vs Dora the Explorer

Mount And Blade vs Mickey n Mallory

The Fugitive vs KjellAndNico

Nuii vs Dilligas

Bermuda vs Afroki
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
onkelskrue vs RaM77

Aethros vs Dr.Good

Mr.and Mrs.Smith vs Jon Snow.

Solan vs killer4
Oddbjørn er tilbake. Det sier litt

Zara vs Three Are Not Legends

Bodyguard vs Skaret

Saul Goodman vs Why So Serious?

wrathy vs theo765

owerlordleivdal vs Xandor.

Mangito vs Bacardi Razz

babaganoosh vs tarantella

magic dude vs Dora the Explorer

Mount And Blade vs Mickey n Mallory
Geir kunne adlet 20+ av MnM når vi hadde aksjon. Utrolig dyktig spiller. MnM har basert seg på KVer når de har hatt aksjoner mot seg og støtte fra hele stammen.

The Fugitive vs KjellAndNico

Nuii vs Dilligas

Bermuda vs Afroki
 

DeletedUser

Guest
Jeg er rellativt ny på denne serveren, så kjenner ikke til alle spillerene så godt, men får prøve meg på en liste.

onkelskrue vs RaM77
Onkelskrue har gjort det bedre enn RaM, og jeg mener selv at denne burde gå til Onkelskrue. Men det er en hard match.
Ram77 har vist seg til å være en viktig spiller i OD-A og har vært utrolig flink til å lage litt press på OIM, men desverre går nok denne til Onkelskrue.
Aethros vs Dr.Good

Mr.and Mrs.Smith vs Jon Snow.

Solan vs killer4

Zara vs Three Are Not Legends

Bodyguard vs Skaret
Jeg må si Bodyguard er en av de spillerene i ODA som ligger mest press på OIM og fortjener å vinne denne runden 100%.
Saul Goodman vs Why So Serious?

wrathy vs theo765

owerlordleivdal vs Xandor.

Mangito vs Bacardi Razz
Selv om jeg personelig har blitt skuffa over Bacardi Razz tror jeg at han vil ta denne runden.
Da han startet å angripe oss på Bermuda, trodde jeg han ville gjøre mer skade enn det han gjorde (jeg forventa ikke å beholde byene i west like lenge som jeg gjorde) men jeg tror han ville klare denne runden selv om skuffelsen.
Personelig mener jeg at han ikke burde ha kommet igjennom forje runde, men siden han har det, kan jeg sende han videre. Denne runden gir jeg iværtfall til han.

babaganoosh vs tarantella

magic dude vs Dora the Explorer

Mount And Blade vs Mickey n Mallory

The Fugitive vs KjellAndNico

Nuii vs Dilligas

Bermuda vs Afroki
Oss, så lar denne stå blank.
 
Sist redigert av en moderator:

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
onkelskrue vs RaM77

Aethros vs Dr.Good

Mr.and Mrs.Smith vs Jon Snow.

Solan vs killer4

Zara vs Three Are Not Legends

Bodyguard vs Skaret

Saul Goodman vs Why So Serious?

wrathy vs theo765

owerlordleivdal vs Xandor.

Mangito vs Bacardi Razz

babaganoosh vs tarantella

magic dude vs Dora the Explorer

Mount And Blade vs Mickey n Mallory

The Fugitive vs KjellAndNico

Nuii vs Dilligas

Bermuda vs Afroki
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
onkelskrue vs RaM77

Aethros vs Dr.Good

Mr.and Mrs.Smith vs Jon Snow.

Solan vs killer4

Zara vs Three Are Not Legends

Bodyguard vs Skaret

Saul Goodman vs Why So Serious?

wrathy vs theo765

owerlordleivdal vs Xandor.

Mangito vs Bacardi Razz

babaganoosh vs tarantella

magic dude vs Dora the Explorer

Mount And Blade vs Mickey n Mallory

The Fugitive vs KjellAndNico

Nuii vs Dilligas

Bermuda vs Afroki
 

DeletedUser

Guest
onkelskrue vs RaM77
Gutta på onkelskrue er aktive og noen enorme pådragsgivere til krigen siden dag 1. Likevel er det ytterst få som kan hanskes med RaM, og jeg tror RaM hadde tatt denne.

Aethros vs Dr.Good

Mr.and Mrs.Smith vs Jon Snow.
Har sett aleks i aksjon, han har noen ekstreme skills.

Solan vs killer4

Zara vs Three Are Not Legends
Beste kontoen på .no og blir ikke overrasket hvis de går av med seieren igjen. Aktive, hjelpsomme, ydmyke, arrogante, vennlige, brutale.. Disse gutta har alt.

Bodyguard vs Skaret
Imponert siden dag 1.

Saul Goodman vs Why So Serious?

wrathy vs theo765

owerlordleivdal vs Xandor.

Mangito vs Bacardi Razz

babaganoosh vs tarantella

magic dude vs Dora the Explorer
Magic dude, trenger nærmest ikke skrive mer.

Mount And Blade vs Mickey n Mallory

MAB startet nærmest et halvt år etter alle andre, og likevell ligger de her. Imponerede aktive.

The Fugitive vs KjellAndNico

Nuii vs Dilligas
Kanskje den mest sleipeste og uærlige spilleren jeg har møtt er Dilligas AKA BOHIC. Bytter side gjentatte ganger, og han er alltid med siden som ligger best ann. Hver gang han bytter side kommer han med unskyldninger som ''Det er ikke meg, det er min dual'' eller ''Jeg er syk og vet ikke hva som skjer med brukeren''. Jeg tror de fleste har gjennomskuet deg, dilligas. Litt merkelig at det alltid skjer noe med brukeren din når du bytter side? 90% av byene hans stammer fra innadling, gråbyer eller latterlige J.F.F (no offence, jff) og han tørr ikke krige ''face to face'' og skal alltid backstabbe for å få overtak.

Regner med at Bohic må spille under skjult nick på .no's verdener fremover, for jeg er overrasket om noen vil stole på denne fyren.

Edit: Det desperate forsøket på diskusjonstråden for å få folk til å stemme er heller ikke akuratt imponerede.

Bermuda vs Afroki
 
Sist redigert av en moderator:

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
onkelskrue vs RaM77
OS har imponert i det siste ingen tvil. Får se når de møter litt mer "større" kontoer. Ram/Ann velger jeg som vinner her fordi hun gir andre stammemedlemmer motivasjon ved å ha en arbeidsvilje, erfaring og ikke minst å være utrolig sta. Hun er ei hard nøtt og knekke!

Aethros vs Dr.Good
Etter at jeg var kv på lord swag sp imponerte du ikke veldig stort Aethros, beklager. Så her velger jeg Dr.Good. Ikke veldig mye erfaringer om disse kontoene.

Mr.and Mrs.Smith vs Jon Snow.
Som nevnt på forrige når Fru og herr smith var i konkurranse så har de adlet en del grått. Men blir mer fiendebyer i de nærmeste fremtid, det bekreftes. Aleks er en helt utrolig kar, begge kontoene er stappafull med erfaring og kan tw inn og ut. Men i lengden her så stemmer jeg på mr.and mr. smith pga over lang tid. To ultimate erfarne tw veteraner mot Aleks. Der blir det nok dessverre tap etter en lang kamp ;)


Solan vs killer4
Velger killer her fremfor Solan når du ser på adlingene. Jeg har også lite kjennskap til Solan. Det er en ganske safe konto, adlet litt fra WSS og King men ikke så mye mer enn det. Killer har adlet en del fra majestee og mye fler spiller byer. :)

Zara vs Three Are Not Legends
Ingen tvil om at Zara er ei jente som ikke er vanskelig å spørre etter hjelp fra. Utrolig flink spiller men i kamp mot TANL så kan det nok bli vanskelig.

Bodyguard vs Skaret
Eigen konto sjø

Saul Goodman vs Why So Serious?
Saul har aldet MYE grått. WSS er under en del angrep og har klart seg helt greit. Kommer nok sterkere tilbake!

wrathy vs theo765
Veldig usikker her, men etter mine kjennskaper. Så blir det theo...

owerlordleivdal vs Xandor.
Forsvarskongen går av med seieren her. Men en veteran på owerlord som ikke skal bli undervurdert.

Mangito vs Bacardi Razz
Roger og Stian. No more words

babaganoosh vs tarantella

magic dude vs Dora the Explorer

Mount And Blade vs Mickey n Mallory

The Fugitive vs KjellAndNico
Disse gutta på the fugitive er veldig aktive og veldig flinke. Jeg mener de går av med seiern her.

Nuii vs Dilligas
.....

Bermuda vs Afroki
Utrolig vanskelig hvis man ikke ser på poengforskjellen her. Afroki har forsvart seg utrolig bra og har vært knallgode allround. Men jeg velger Bermuda her etter at de har overrasket meg på defansiven, de har mistet en del off byer men mistet minimalt med deff tropper. Snipet en del tog og en del nukes rett i mur. Veldig vanskelig valg men blir dessverre Bermuda her. :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
onkelskrue vs RaM77

Kan ikke se for meg et annet utfall ^^

Aethros vs Dr.Good

Mr.and Mrs.Smith vs Jon Snow.

Solan vs killer4

Zara vs Three Are Not Legends

Bodyguard vs Skaret

Saul Goodman vs Why So Serious?

Ingen anelse

wrathy vs theo765

owerlordleivdal vs Xandor.

Mangito vs Bacardi Razz

Egen konto.

babaganoosh vs tarantella

magic dude vs Dora the Explorer

Mount And Blade vs Mickey n Mallory

The Fugitive vs KjellAndNico

Ingen av dem imponerer meg

Nuii vs Dilligas

Bermuda vs Afroki
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Ble veldig hurtigskreven denne...

onkelskrue vs RaM77
Gjerrigknarken har vist seg flink, men RaM77 har bredere erfaring fra sin lange tid i v18, og ikke minst andre verdener - spesielt v14 hvor jeg fikk vitne hennes dominans. Har stått bak den massive utslettelsen til Fyllesamen og alltid vært like engasjert og bevisst hele veien igjennom. Jørn har vært sentral og avgjørende mot Suckerpunch, men klarer ikke å leve opp til RaM77 prestasjon.

Aethros vs Dr.Good
Aethros med jevnlig og soild press i øst, dr.good med jevnlig bidrag i vest. Ingen store bidragsytere direkte sett, men holder det gående. Dr.good får et lite trekk for å nuke uten ram og kata.

Mr.and Mrs.Smith vs Jon Snow.
Veldig frekt å sette disse opp imot hverandre. Jeg velger å avgi min stemme til Jon Snow, aka aleks, som er en av våre fremste, dyktigste og mest utholdende offansive spillere. Han har vell kanskje flest OIM adlinger i ODA, en av dem hvertfall. Geir og Merethe tror jeg vil komme med mer enorm dominans, men at dem har rang 1, og holder en enorm fremgang tilsier hvilke effektivitet, aktivitet og pågang dem har inne. Dem har enda ikke adlet store mengder fra fienden, men at dem innehar de nødvendige skillsa tror jeg ikke det er noen tvil om.

Solan vs killer4
Med oddbjørn bak rattet her igjen så er denne kontoen klart best. At historien forteller oss om et kollaps på denne kontoen trekker selvsagt, men det var situasjonen som ødela veldig da den gikk ned. Solan har bidratt lite, og jeg har vært vitne til hva Oddbjørn kan gjøre. Eirik er også aktiv og rutinert her. Erik + oddbjørn er god konto.

Zara vs Three Are Not Legends
Jorunn er en fantastisk mellomleddsspiller som bidrar på alle fronter. Har god fremgang til enhver tid, og bidrar både offansivt og deffansivt på 2, nærmest 3 fronter. TANL har gjort gode adlinger, og på lik linje med Zara hatt god og jevn aktivitet. Jeg velger å avgi stemme til TANL. Kontoen har ikke gjort gode adlinger på en stund, men i høst gjorde denne masse bra mot mange spillere i ODA.

Bodyguard vs Skaret
Jeg er veldig imponert over hvordan skaret har hevet seg de siste 2 månedene. Har enda en vei opp til Bodyguard sitt nivå. Skaret vokser fort og adler jevn av OIM i øst, men chris og Trygve, har enormt engasjement, holder seg høyt oppe på listen og tar initiativ som bare juling. Har hatt sine nedgangstider, men alltid reist seg igjen.

Saul Goodman vs Why So Serious?

wrathy vs theo765
Ny eier her på Wrathy som mener å ha gjort en jevn jobb mot Afroki i vest. Theo765 fikk tilbake en original på kontoen der som jeg vet lite om, men han som passet på theo765 der de siste 2 månedene før han foretok et kontoskift, vet jeg har skills og aktivitet som overgår de fleste.

owerlordleivdal vs Xandor.
Morten og Henrik er guder, kenneth er gud fra en annen verden, men har ikke fått gjort noe i v18 ettersom han ganske nylig kom hit. Kenneth vil vi sikkert rekke å se mer av når og om anledningen strekker til. Xandor. fortjener en topp plassering i denne konkurransen, ingen tvil om det.

Mangito vs Bacardi Razz

babaganoosh vs tarantella
Enormt viktig spiller for det vestlige OIM. Tarantelle gjorde masse fine adlinger mot TAL, men baaaaganosh har vært sjef i lang tid, og holdt et jevnt og stort press mot ODA.

magic dude vs Dora the Explorer
En av våre andre guder. Etter at Ole kom hjem etter mye fravær i høst har han reist seg enormt. Har sammen med Ram77 stått for mye av det konstante presset sentralt i verden, og skal ene og alene ha mye creeds for å ha knust Heartbreak. Whoop og Fosi har levert gode varer på Dora gjennom tidene.

Mount And Blade vs Mickey n Mallory
Dette var ikke lett. 2 spillere som har hatt stor innflytelse på mitt spill i v18. MnM hadde enorm makt i høst da han utslettet deathstroke. Slik jeg forstår det har disse 1-2, vivaldi og kristine, forsvunnet fra MnM, og jeg velger derfor å si at at denne kontoen har mistet mye av sin originale kraft. Etter at vi jekket ned MnM og låst fast fronten demmes har denne kontoen mistet sin innflytelse. MAB1 vil jeg si er en av de beste i v18. Enormt pågangsmot. Gir aldri opp. Farmer konstant, presser konstant, aktiv konstant, og dyktig konstant. Mer og mer vil komme fra denne kontoen, sammen med hans gode venn Pilgrim som kommer like bak.

The Fugitive vs KjellAndNico

Nuii vs Dilligas
Skal jeg henvise til Patrick er han en av de beste. Nuii har vært god i v18 med mye adlinger, men fremdeles ikke godt nok til å sammenlignes med Patrick. Hvem som styrer dilligas nå etter at Patrick har sluttet vet jeg lite om, men at han skal få bli knust kan jeg bekrefte.

Bermuda vs Afroki
Ole-andre og fabi er de mest utholdende, dyktigste og mest rutinert spillerne vi har som har vært under konstant press. Er kongen av ODD, og har holdt vår kanskje viktigste front solid igjennom flere måneder. Bermuda var OIM våpen i øst, og slik jeg husker det kom det mye initiativ og motivasjon fra den kontoen som utspilte til resten av OIM. Har masse ODA adlinger. Men din tid vil komme til slutt.

- Elias
 
Sist redigert av en moderator:
Topp