TW Champion 2 - v18 | RUNDE 4

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
(star)TW-CHAMPION(star)
verden 18


Da er vi på fjerde runde!

Denne runden vil vare i litt over tre dager, og avsluttes 22. mars klokken 20:00
________________

Bodyguard vs Bermuda

RaM77 vs killer4

magic dude vs Bacardi Razz

Xandor. vs Mount And Blade 1
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Bodyguard vs Bermuda

RaM77 vs killer4

magic dude vs Bacardi Razz

Xandor. vs Mount And Blade 1
 

DeletedUser

Guest
Bodyguard vs Bermuda

RaM77 vs killer4

magic dude vs Bacardi Razz

Hadde våre tøff, men MD hadde tatt den til slutt.

Xandor. vs Mount And Blade 1 Min egen
 

DeletedUser

Guest
Bodyguard vs Bermuda

RaM77 vs killer4

magic dude vs Bacardi Razz

Xandor. vs Mount And Blade 1
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Bodyguard vs Bermuda - Jeg spiller egentlig her, men har ikke vært på, siden rett rundt januar mnd. pga livs situasjonen min som sikkert flere vet om (Y) Anyways kontoen holder enda topp nivå, forsvarer seg bra, og har gjort det bra offensivt på v18 også. Spillerne som er på konto p.d.d innehar store kvaliteter også som jeg mener slår ut Body her.

RaM77 vs killer4 - En dame som flere har stor respekt for, innsatsen på v18 har vært god også, som jeg uten tvil mener klarer denne fighten fra start til slutt.

magic dude vs Bacardi Razz - wow denne var vanskelig.. Men ser ut som Ole endelig har funnet formen igjen, kongen av v1 som fort kan bli kongen av v18 aswell. Derfor går min stemme til han, for jeg vet at han er utholden som bare fytti rakkeren altså.

Xandor. vs Mount And Blade 1 - Stemmer blankt pga jeg har ingen kjennskap til noen av konto eierne, eller spillerne.
 

Skaret

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Bodyguard vs Bermuda

RaM77 vs killer4

magic dude vs Bacardi Razz

Xandor. vs Mount And Blade 1
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Bodyguard vs Bermuda
(giggle)

RaM77 vs killer4

magic dude vs Bacardi Razz
VELDIG vanskelig. To knall gode spillere på BR kontoen, men Ole, vet jeg at han aldri gir seg og er en seig jævel å møte på slagmarken.
Men gir denne til Ole/MD pga motivasjonen og hva han gjør for stammen. Når det gjelder å motivere og hjelpe andre.

Xandor. vs Mount And Blade 1
Geir har imponert stort spessielt offensivt.
Men etter mitt synspunkt så tror jeg Morten går av med seieren!
 

DeletedUser

Guest
Bodyguard vs Bermuda
Chris/Trygve tar denne. Bare se på statsa om noen uker så skjønner dere hvorfor (hug)

RaM77 vs killer4

magic dude vs Bacardi Razz

Xandor. vs Mount And Blade 1
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Bodyguard vs Bermuda

RaM77 vs killer4

magic dude
vs Bacardi Razz

Xandor. vs Mount And Blade 1
 

DeletedUser

Guest
Bodyguard vs Bermuda

Uansett hvor mye jeg beundrer Bodyguard-kontoen, så er dette ett enkelt valg. Bermuda-kontoen har en ekstremt stor front, men har allikvel forsvart seg ekstremt bra mot Bodyguard og co, samt. tatt masse byer fra Suckerpunch.

RaM77 vs killer4

Syntes ikke Killer4 fortjener en plass i kvartfinalen, i tillegg til at Ram er en ekstremt dyktig spiller.

magic dude vs Bacardi Razz

MD er best på v18, derfor blir det enda mer imponerende når vi i OIM vinner :)

Xandor. vs Mount And Blade 1

Mount and Blade har imponert meg med trøkket hans på sentrale kontoer i OIM.
 
Sist redigert av en moderator:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Bodyguard vs Bermuda

RaM77 vs killer4

magic dude vs Bacardi Razz

Xandor. vs Mount And Blade 1
 

ibm95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Bodyguard vs Bermuda

RaM77 vs killer4

magic dude vs Bacardi Razz

Xandor. vs Mount And Blade 1
Er staheten til Morten som hadde vunnet dette :warrior:
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Bodyguard vs Bermuda
Med alle personene som har passet på Bermuda har denne kontoen holdt optimal effekt, rutine og fremgang. Har i tidligere tider vært OIMs kanskje viktigste offansive verktøy. Har også holdt seg godt deffansivt etter at dem fikk mer front. Har enda ytterligere i vente som vil sette denne kontoen på en stor prøve. Jeg tar mye utgangspunkt i hvordan kontoene har gjort det i v18, hvorvidt Trygve og Chris er bedre individuelle spillere skal jeg være ærlig å tro, men å overgå prestasjonene til Bermuda i v18 er ikke lett.

RaM77 vs killer4
Oddbjørn og Eirik er et bra team som kjenner hverandre godt. Viser solide resultater, og en god tilstedeværelse i krigen. Likevel er det ikke mange som klarer å overgå ho her som står på virkelig fast grunn til enhver tid.

magic dude vs Bacardi Razz

Xandor. vs Mount And Blade 1
Jeg klarer ikke å bestemme meg helt hvorvidt jeg skal sette fokuset på spillerne individuelt eller hvordan kontoene har prestert i v18. Her er iallefall begge eierne utrolig dyktige og enormt aktive. Dette er kanskje de to staeste spillerne i v18, hvertfall Morten. Nå er det forsåvidt solo spillere på begge brukerne her, Geir vs Morten noe som vil gi en absolutt jevn kamp. Jeg klarer derfor på den ene siden ikke å skille disse. Dem er optimale begge to. MAB1 har begynt å ryste OIM i vest, og mer vil komme, men klarer ikke leve opp til hvilke gud Three Are Legend/Xandor har vært igjennom tidene. (party)
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Bodyguard vs Bermuda

RaM77 vs killer4

magic dude vs Bacardi Razz

Xandor. vs Mount And Blade 1
 
Topp