TW Champion 2 - v18 | SEMIFINALE

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
(star)TW-CHAMPION(star)
verden 18


Da er vi kommet så langt som til semifinalen.
Semifinalen avsluttes 25. mars klokken 20:00

________________

Xandor. vs Bermuda

magic dude vs RaM77
 

DeletedUser

Guest
Xandor. vs Bermuda

Xandor er god han, men slik som Bermuda har forsvart seg de siste månedene, i tillegg til å ta masse nye byer, så ville til og med xandor og fedrelandet vært stolte av Bermuda.

magic dude vs RaM77

Ram77 er ekstremt god, men MD er kongen av v18 - selv om han ikke kommer til å bli seierherren av v18 :)
 

DeletedUser

Guest
Xandor. vs Bermuda

Ikke for å være partisk, men jeg er sikker nok når jeg sier at Morten ville tatt denne. Veldig enkelt fordi han bryr seg mer. Bermuda gir inntrykk av å være litt care. Han sliter i ene enden og kriger der det er lettest. De bar byer fra Suckerpunch nå og det er jo ikke så vanskelig når vi ikke er så veldig aktive der. Og det vet han veldig godt selv. Så stor prestasjon er det absolutt ikke. Bare en mulighet som han utnytter. Men de gjør en dårlig jobb med det fortsatt :D Morten hadde vunnet i lengen :)

magic dude vs RaM77

Hah, vel får håpe det aldri kommer til dette. Om Ann er 100% frist, har tid og er i krigshumør, tror jeg ingenting stopper hu. Men føler det fortsatt blir feil å stemme i egen kamp. Spesielt i semi-finalen :D Kan si at det blir uavgjort, for å gjøre det rettferdig :)
 

DeletedUser

Guest
Xandor. vs Bermuda
Morten har stått imot 6-7 spillere i over 7 uker. Uansett er han tilbake på offensiven nå. Latterlig om denne ikke går til Morten.

magic dude vs RaM77
obvious
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Xandor. vs Bermuda
Uten tvil.

magic dude vs RaM77
Begge to kan spillet ut og inn, men jeg har hatt mer kontakt med Ram og har sett mye til henne i krigen. MD er også en verdig vinner, men stemmen min går til Ram.
 

Skaret

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Xandor. vs Bermuda
Xandor n1, uten tvil den beste jeg har spilt med

magic dude vs RaM77
Liker begge ganske godt og synes det er en close match, men MD har bare imponert med sykt mye i det siste
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Xandor. vs Bermuda
Hmm, hmm.. Bermuda har imponert absolutt, klart seg bra under trykk. Men jeg mener Morten hadde mer kontroll under en ala lik offensiv. Er nok overbevisst om at Bermuda kanskje er litt bedre enn offensivt enn Morten, men Morten er bedre defansivt. Jeg kjenner ikke noe særlig til de på bermuda når det gjelder sånn generelt.. Morten hjelper til med kver, støtte og hva det måtte være selv om han blir angrepet. Han ofrer alt, stor respekt til det så her går stemmen min til O store Xandor :)

magic dude vs RaM77
Ingen tvil om at disse er gode spillere. MD har vokst stort og blitt enda mer OP. Men det tok litt tid før du ble beast. Pga skole/Irl. Stor forståelse for den :)

Men RaM har stått på hele tiden, angrepet fiender i senk og alltid vært en trussel. Alltid vært aktiv for fullt og har da tatt på seg for å være ODA's mor ;)
Derfor velger jeg RaM denne gangen fordi hun har gjort det bra hele veien.

Men ingen tvil om at Ole/MD har gjort det bedre i de siste månedene. Imponert! (nod)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Xandor. vs Bermuda
Har som sagt stått i mot den trolig største offansiven i v18 fra mange forskjellige spillere som har lagt stor innsats. Bermuda har vært kompakt, men fra langt så mye press som det Xandor sto i mot.

magic dude vs RaM77
RaM77 er den mest stabile krigeren vår som hele tiden har vært inkludert i krigen. Har adlet i flere månedere, og sakte men sikkert knust ned utrolig mye av det viktige sentrale OIM området. Ole har gjort det samme. Det som trekker han ned er hans fravær i høst, noe han ikke kan gjøre noe med - men med det enorme tygget han tok av graffyz og Heartbreak her forleden kan ikke RaM77 stille seg sterk nok til å kunne overgå det. Dette var ekstremt bra gjort. Bak Magic Dude ligger RaM77 som vår totalt sett viktigste konto.
 

ibm95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Xandor. vs Bermuda

magic dude vs RaM77


Orker ikke skrive en lang stil om dette. Alt som jeg skulle tatt opp er nevnt ovenfor : )
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Xandor. vs Bermuda
magic dude vs RaM77

De meste av begrunnelser er tatt opp over, Bermuda <3
 

DeletedUser

Guest
Xandor. vs Bermuda

magic dude vs RaM77

Hadde våre en utrolig kamp å sett, men har kjent cap lenge nå og vet hva hun kan. Og tror hun hadde tatt denne til slutt, men det ville ha våre AKKURAT.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Xandor. vs Bermuda

magic dude vs RaM77
(sorry, Ann... men denne er knapp)
 
Topp