TW- Champion casual 2 diskusjonstråd

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
hvorfor tok du med meg? jeg prøver å gå litt under radaren her jeg da :p
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Kan adle noen par barbies til viss du vil??? Hvor mange trenger jeg? :) Har 3 adels klare (kyss)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Ok ok ok! :O

Sender adels nå, får 4 byer før en person har stemt jeg (rofl)

-A
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Når noen stemmer på noen som har vært inaktiv de siste tre ukene skjønner man hvor idiotisk denne konkurransen er.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
skjønner at jeg er rimelig under radaren med dette nicket likevel ^^
hvem i alle dager er pantarei? tror jeg hadde tatt han på rutinen alene, uten å anstrenge meg :p
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Er det slik det er nå (uten 120% grensa selvsagt), eller ved likt grunnlag vi oppererer? Varierer litt hvordan det er på ulike verdener?
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
ja tenkte i utgangspunk uten 120% grensa og "prestasjoner" på serveren, selvom det er vanskelig å ha noen prestasjoner her utenom å adle grått ;)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
skjønner at jeg er rimelig under radaren med dette nicket likevel ^^
hvem i alle dager er pantarei? tror jeg hadde tatt han på rutinen alene, uten å anstrenge meg :p

ja... vet ikke hvem i granskauen som har stemt Pantarei :p høres merkelig ut, blir du undervurdert o.o
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Når noen stemmer på noen som har vært inaktiv de siste tre ukene skjønner man hvor idiotisk denne konkurransen er.

for min egen del stemmer jeg på de jeg ahr sett noe av eller hvem jeg har snakka med.

om det står mellom feks en som jeg krangla med før og hadde jevne kamper med som har stått stile noen uker nå i sommer (aka ferie) og en som har vært feks dritt og nedlatende er valget lett:)

nå er ikke det tilfellet på c2 for meg her er det andre grunner, men det nevnte kan være andres grunner til valg av stemmer

og er ikke sikkert alle spiller der heller, noen stemmer kanskje bare på venner for å få de opp
 
Topp