TW Champion - Diskusjon

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
runinter

Kan åpne med at det var latterlig av deg å sette meg opp mot Runinter ! :D Tror jeg tar denne, tsk tsk :)
 

DeletedUser

Guest
Skal jo kåres en eneste vinner uansett da:p Så du hadde jo "møtt" Ruinter til slutt uansett (om ikke en "sterkere" spiller slår ut en av dere før dere kommer så langt).

Men nå er det jo en del spillere her på v5, som ikke vet så altfor mye om hva folk har presistert på andre verdner. Så det er bra om folk legger til ett lite sammendrag/forklarer hvorfor akkuaratt dette er spillerne de velger. Så får vi "nybegynnere" litt forståelse også;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
komme vidaar

Hadde jo vært gøy å komme videre hvertfall 1 runde da:) Overbevist om at der er flere av disse spillerne jeg hadde tatt :D vell vell, får ta det en annen gang.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
åpner med en liten en rundt min egen ringe person.
Kamp 15: Knallis - Attyla (originale) - Igjen.. HVORFOR?! Beklager knallis, men uansett hva folk sier om Attyla.. Fyren var god, veldig god. Og aktiviteten hans var noe som tok han enda lengre.

beklager å måtte skrive det, men Attyla var nok ikke god. han hadde mange poeng, javel. men hvordan fikk han tak i dem? jo, ved å angripe små og inaktive spillere. han var også notorisk kjent for å bli med på et adlingsparty etter at spillerne var nuket hinsides enhver forsvarsevne av andre stammemedlemmer.
men han hadde et svært høyt aktivitetsnivå, det skal jeg ikke ta fra ham. og i det lange løp så betaler det seg. men dette er en kamp 1 vs 1 og da er nok ikke Attyla noen målestokk for noen som helst, er jeg redd for.

og nei, jeg er ikke bitter for at du stemmer på noen andre i "min" kamp. men å kalle Attyla for god.......
 

DeletedUser

Guest
Må også legges til at han adlet seg stor på internadling i starten;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
wee

Kamp 9: Antonine - 167-671 - Anto er vill når hun har lyst. :joverrasket:



Kamp 23: Varanior08 - Runinter - Sorry vara.. Men Rune er vell.


Dette fikk meg til å reagere... Ikke et vondt ord om Anto, hun er utrolig god hun. Men mot Are, har selv ikke Anto en sjangs....

Litt sødt at denne karen har litt sympati for meg da:) Men tror akkurat min kamp er rundens klareste borte seier :D
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
lett kamp

Nå skal det jo sies at du ikke akkurat havnet i den vanskeligste kampen da :D Broman? Aldri hørt om han ! :D
 

DeletedUser

Guest
Så så knallis. Mye av stemmene her er jo også bassert på vennskap, kjentskap, stamme etc. Tror nok ikke man skal ta seg så nær av dette. Tenk bare hva du skrev om meg:
Kamp 13: Villarreal -Viljardicus: tror nok at Viljardicus blir litt for lett i denne omgangen.
Ikke det at jeg mener at jeg er noe bedre enn villareal. Men at jeg blir "for lett" er vel litt og ta i mtp at ingen i NB noen gang har vert i konflikt med meg, eller kjempet mot meg tidligere. Men jeg bryr meg ikke så mye, er ingen vinnerkandidat uansett, så det er egentlig likyldig at jeg fyker ut med en gang. Blir spennende og se siste innspurt;)

Men en ting. Har fortsatt ikke helt skjønt greia med duals her. Reisverket er delt opp til to kandidater (Reis og alexi). Numberone også (glenn og bluewolf). Men Leiv eiriksson og 176-176 er ikke delt opp. Hvordan er dette bestemt. Gjelder konkuransen konto eller spiller?
 
Sist redigert av en moderator:

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Så så knallis. Mye av stemmene her er jo også bassert på vennskap, kjentskap, stamme etc. Tror nok ikke man skal ta seg så nær av dette. Tenk bare hva du skrev om meg:

Ikke det at jeg mener at jeg er noe bedre enn villareal. Men at jeg blir "for lett" er vel litt og ta i mtp at ingen i NB noen gang har vert i konflikt med meg, eller kjempet mot meg tidligere. Men jeg bryr meg ikke så mye, er ingen vinnerkandidat uansett, så det er egentlig likyldig at jeg fyker ut med en gang. Blir spennende og se siste innspurt;)

Men en ting. Har fortsatt ikke helt skjønt greia med duals her. Reisverket er delt opp til to kandidater (Reis og alexi). Numberone også (glenn og bluewolf). Men Leiv eiriksson og 176-176 er ikke delt opp. Hvordan er dette bestemt. Gjelder konkuransen konto eller spiller?

jeg ser jo den. men jeg og Attyla var jo i samme stamme i en god stund så det er derfor jeg er litt.....skal vi si, såret. ;)

uansett så er jeg enig med den siste delen av innlegget ditt. det blir litt forvirrende for en stakkar som overhodet ikke klarer å følge med hvem som eier hvem sin konto.
 

DeletedUser

Guest
Så så knallis. Mye av stemmene her er jo også bassert på vennskap, kjentskap, stamme etc. Tror nok ikke man skal ta seg så nær av dette. Tenk bare hva du skrev om meg:

Ikke det at jeg mener at jeg er noe bedre enn villareal. Men at jeg blir "for lett" er vel litt og ta i mtp at ingen i NB noen gang har vert i konflikt med meg, eller kjempet mot meg tidligere. Men jeg bryr meg ikke så mye, er ingen vinnerkandidat uansett, så det er egentlig likyldig at jeg fyker ut med en gang. Blir spennende og se siste innspurt;)

Men en ting. Har fortsatt ikke helt skjønt greia med duals her. Reisverket er delt opp til to kandidater (Reis og alexi). Numberone også (glenn og bluewolf). Men Leiv eiriksson og 176-176 er ikke delt opp. Hvordan er dette bestemt. Gjelder konkuransen konto eller spiller?

regner med at leiv kontoen gjelder espen, siden det er han som har sittet med den. (etter ka eg vet så er det han som har hatt hoveddelen av denne kontoen, til tross for noen halv aktive dualer. no tenker eg ikkje myh som er ny på kontoen)

Ikkje et vondt om jeeright, men vil bare si noen ord om broman siden så få vet om ham. en god spiller, god på deff (hadde lenge 6-8 berm spillere som nuket byene hans konstant. var noen berm spillere tom så tok andre over) var også rå på readling, tiltross for at han måtte sitte på iphone pga mangel på pc eller nett) men ettersom eg ikkje vet så mye om jeeright utenom at han liker å sende angrep :p så stemmer eg ikkje her.

synes også det er synd argurious ikkje er med i duellen her, (vet eg kunne nominert ham sjøl) eneste spilleren som har sendt adelstog på meg fra to forskjellige byer på litt over 200 ms mellom 1 og 4 adelsmann. var ikkje så aktiv i starten, men ser no at han har begynt å spille v5 for alvor no og gått fra 155 k 12 oktober og til 1.2 mill per dags dato. men mannen har ikkje hatt så mye motstand da :D
 

DeletedUser

Guest
Ehm, skjedde med at eg blei nominert da? Gått glipp av ein del tydeligvis xD
Meg opp mot Are ja, kunne blitt ein spennende kamp det ja, me hadde vel sotte 24/7 begge to, eg hadde strøket studiene og han hadde ehm, drukket :D
 
Topp