TW Champion - Diskusjon

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Er ikke Uber som er inne å stemmer der nei :) Heller min kjære dual :) Noe som da ikke er juks ?
 

DeletedUser

Guest
Litt rart at Uber da har som underskrift på forumkontoen "aka marty66":confused:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Da han er min dual uten egen forum acc, og er irl venn med Uber, ser jeg ikke problemet med at han bruker Marty sin gamle konto som har stått ubrukt i hvertfall 1 år til å si sin mening med :D
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Erh, dualen min har like mye rett som deg til å stemme <3 Hvilken konto han bruker er vell likegyldig ? :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har jo også flere forumkontoer som jeg kan få mine IRL venner til å stemme via, blir ikke mindre juks av den grunn;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Blir jo det, da han faktiskt spiller på v5. Både du og Mikkel har jo sjangs til å stemme. Både Espen, Myh og kristure har sjangs til å stemme. Hvorfor skal da ikke min dual få lov til dette? På grunn av at han bruker Marty sin gamle konto som han også var dual med?

Marty kan btw ikke passordet til denne brukeren selv, før min dual fortalte det til ham for noen min siden.
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Blir bare kødd av at dere skal loke på mine gamle forumkontoer :eek:

Men nå stemte jeg på deg med denne accen da Arcon :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Det er vell liten tvil at Runinter er den spilleren som fortjener å vinne!

Men du har da jobbet hardt og fortjent en 3/2 plass. i mine øyne er vell og merke Ebbern bittelitt en smule baresåvidt bedre en deg. På bakgrunn av at han da har adlet flere byer hvor han møter hardere motstand en det du gjør. Men topp 3 er du hvertfall :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Skjønner ikke hvorfor så mange stemmer på Ebbern jeg, han er en god spiller uten tvil, men hvis dere ser på rang listen så er det arcon som sitter på 2 plass og ebbern på 11 plass. eneste grunnen til at runinter har kommet så langt her er vell pga han er 1 plass på rang? Han er sikkert god, jeg skal ikke si noe her pga det vet jeg ikke, men i såfall så fortjener hvertfall 176-176 kontoen 2 plass i denne tw-champions og Ebbern isåfall 3 plass.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ebbern har vell hatt mangel på byer å adle og derfor ikke kunnet gjort stort... Han har i tilleg høyere OD-T noe som tyder på større motstand. Han har også ganske heftikt mye mere adlede byer av BERM en 176 har an -NB-

Men dersom du kun ser på poeng så skulle arcon kommet over ja :D
 

DeletedUser

Guest
da burde jo iværtfall ikke eg ha tapt :eek:

eg har jo høyere od-t enn EBBERN, og adlet over 130 byer av fienden:rolleyes:

alltså over 70 % av byene mine.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Skjønner ikke hvorfor så mange stemmer på Ebbern jeg, han er en god spiller uten tvil, men hvis dere ser på rang listen så er det arcon som sitter på 2 plass og ebbern på 11 plass. eneste grunnen til at runinter har kommet så langt her er vell pga han er 1 plass på rang? Han er sikkert god, jeg skal ikke si noe her pga det vet jeg ikke, men i såfall så fortjener hvertfall 176-176 kontoen 2 plass i denne tw-champions og Ebbern isåfall 3 plass.


Av de 4 som er i semifinalen så fortjener ebbern å gå videre.
Er enig det ville være en tøff kamp for ebbern å slå dual-kontoen men han hadde klart det til slutt. Det sies at det stort sett bare er arcon som spiller der nå, og jah... han hadde blitt grusa.
 

DeletedUser

Guest
Det sies at det stort sett bare er arcon som spiller der nå, og jah... han hadde blitt grusa.


Da må eg desverre avbekrefte det folk sier... Mikkel spiller nok littegranne han og..
Men Arcon som gjør mesteparten/nesten all av jobben
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Og nå må du se på kontoen generelt sett.. Hadde det vært 1mot1 situasjon.. Da hadde Mikkel også kommet tilbake for fullt sammen med arcon og de ville kjørt over ebbern;)
 
Topp