TW Champion - Diskusjon

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
da burde jo iværtfall ikke eg ha tapt :eek:

eg har jo høyere od-t enn EBBERN, og adlet over 130 byer av fienden:rolleyes:

alltså over 70 % av byene mine.



Burde du ikke ha tapt?Kansje du har høyere OD-T,så må du ikke glemme hvem som hjalp deg å få denne.
Det var vel kansje ikke -NB- som stacket byene dine når PMS angrep:eek:
Når man ser på den OD-A som du selvsagt har skaffet deg selv,så er det ikke særs mye å slå i bordet med:rolleyes:
Du sier du heller ikke blir særs imponert av -NB-angrep.Den er grei,men vi ble ikke særs imponert vi heller da vi rensket alle byene til NR1 rundt deg,og du klarte å brenne av deg all offen din på en stacket by,i stedet for å adle de tomme rundt deg.
Hadde det ikke vært for krigaren,så hadde det ikke blitt adlet stort etter den aksjonen.
 

DeletedUser

Guest
Burde du ikke ha tapt?Kansje du har høyere OD-T,så må du ikke glemme hvem som hjalp deg å få denne.
Det var vel kansje ikke -NB- som stacket byene dine når PMS angrep:eek:

Jessda, dere stacket meg, men bare synd at nesten ingenting av støtten kom opp før ETTER angrepene var kommet.. kom kansje 7-13 byer inn hoss meg da nuksene var, og resten kom etterpå..
Tok mesteparten av nuksene til NR1 selv, og litt pga gammel støtte som eg hadde hatt av MIKKEL.


Når man ser på den OD-A som du selvsagt har skaffet deg selv,så er det ikke særs mye å slå i bordet med:rolleyes:

Jepp, har ikke så extremt høy od-a, men ligger forsatt på topp 20 listen i od-a SELV om eg bare ligger på rank 40 i poeng.
samtidig som dette, pleier eg ofte til å ha angrep på meg, som gjorde at eg lenge var en defansive spiller, så spar meg for dette.


Du sier du heller ikke blir særs imponert av -NB-angrep.Den er grei,men vi ble ikke særs imponert vi heller da vi rensket alle byene til NR1 rundt deg,og du klarte å brenne av deg all offen din på en stacket by,i stedet for å adle de tomme rundt deg.

Greit, dere nuket NR1 en gang ja, men eg foretrekker og adle byene som er ved mitt cluster, enn byer langt vekke. Eg liker bedre og ha skikkelige cluster, enn å måtte forsvare meg på masse forsjellige, pga fienden min har byer midt inni dem.

Hadde det ikke vært for krigaren,så hadde det ikke blitt adlet stort etter den aksjonen.

Jepp, Krigaren er en awsome person:)


Det er fakta, at eg ikke er noe serlig imponert over deres angrep, har du noe imot det så er det synd for deg. Eg har mine meninger, du har dine.:jhimle:
 

DeletedUser

Guest
Nå har vell mikkel sakt han er minimalt aktiv selv da ? o_O

Mikkel er vel sånn sett ikke noe serlig aktiv der, nå som det ikke trengs noe serlig (pga Arcon klarer alt selv:cool:)
Men hadde det kommet en situsjon der Arcon trenger hjelp, så hadde han nok hjulpet til.

Dette vet eg ut ifra erfaring.:rolleyes:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Går jo ann å prioritere litt også da sindick ? o_O Noe du viste at du ikke gjorde i stor grad, og kan da være enda en grunn til at du ikke gikk videre ? :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Mikkel er vel sånn sett ikke noe serlig aktiv der, nå som det ikke trengs noe serlig (pga Arcon klarer alt selv:cool:)
Men hadde det kommet en situsjon der Arcon trenger hjelp, så hadde han nok hjulpet til.

Dette vet eg ut ifra erfaring.:rolleyes:


Men det er ikke relevant er det vell ? o_O Vi kan spekulere i det uendelige! Jeg hopper inn på ebbern! cleo blir også med! Heck hele -NB- hiver oss inn på en og samme konto! Er fremdeles ikke relevant for hvordan folk stemmer. Ta utgangspunkt i hva statusen er nuh og drit i den uendelige spekulasjonen din. Det viser jo bare i mine øyne at du innser at Ebbern er en bedre spiller en arcon ettersom du/dere hele tiden bruker mikkel som argument?
 

DeletedUser

Guest
Går jo ann å prioritere litt også da sindick ? o_O Noe du viste at du ikke gjorde i stor grad, og kan da være enda en grunn til at du ikke gikk videre ? :)

grunnen til at eg ikke kom videre er pga eg kom mot Ruinter.
Greit nok, han er rank 1 i poeng, og har rank 1 i od-a
en dette skulle bare mangle egentlig for enn med så mye mere poeng enn Rank 2.
Men eg hadde ikke forventet og komme noe lengre uansett, pga eg har hørt mye bra om Ruinter :)

men hadde eg kommet mot en annen spiller, tviler eg ikke så mye på at eg hadde klart og komme meg videre:)
 

DeletedUser

Guest
Men det er ikke relevant er det vell ? o_O Vi kan spekulere i det uendelige! Jeg hopper inn på ebbern! cleo blir også med! Heck hele -NB- hiver oss inn på en og samme konto! Er fremdeles ikke relevant for hvordan folk stemmer. Ta utgangspunkt i hva statusen er nuh og drit i den uendelige spekulasjonen din. Det viser jo bare i mine øyne at du innser at Ebbern er en bedre spiller en arcon ettersom du/dere hele tiden bruker mikkel som argument?

Eg vet ingenting om hvem som er Best mellom Arcon og Ebbern, men eg tror faktisk Arcon ville ha vunnet.

Pga det står så lite imellom dem (mest sansynelig) på skillzen, så ville poengene ha telt nest mest, og siden Arcon har MYE mere poeng enn Ebbern, vil det si mere byer, mere byer vil si MERE OFF og MERE DEF.

Ergo: Tipper på at Arcon ville ha vunne:jsmiley:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Nå skal også tw champions vurderes utifra en situasjon hvor begge spillerne har like utgangspunkt :D Så ergo your argument is invalid :)
 

DeletedUser

Guest
Vel, vil egentlig forsatt tro at Arcon mot Ebbern, så ville Ebbern har tapt.

Fakta er og at over 20 % av stemmene på Ruinter er pga han ligger på rank 1, så da telles jo ikke denne chatten i det hele tatt :eek:

vi burde vel kansje slette den da?

Selvfølgelig teller poengene til spillerene!.. Det fortelle jo hvor godt dem har gjort det til nå!
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Da må eg desverre avbekrefte det folk sier... Mikkel spiller nok littegranne han og..
Men Arcon som gjør mesteparten/nesten all av jobben

Du bekreftet jo bare det jeg sier jo. Jeg skrev at det stort sett så er det bare arcon som sitter der, og du skriver det samme selv, bare med andre ord.
Formulerte det slik siden jeg ikke gadd å finne posten mikkel selv skrev om at han sjelden var der, men samma det. Vi er jo enige :rolleyes:

Det er ikke såååååååååååååååå lenge siden are var innom ebbern å kikka :p
Så da sier vi det sånn, Are og ebbern vs Mikkel og arcon, om det gjør folk gladere :D
Mener nå allikevel ebbern hadde tatt den alene. ;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Vel, vil egentlig forsatt tro at Arcon mot Ebbern, så ville Ebbern har tapt.

Fakta er og at over 20 % av stemmene på Ruinter er pga han ligger på rank 1, så da telles jo ikke denne chatten i det hele tatt :eek:

vi burde vel kansje slette den da?

Selvfølgelig teller poengene til spillerene!.. Det fortelle jo hvor godt dem har gjort det til nå!



Men du kan ikke basere ALT på poeng ? Eller mener du at samtlige av de som er over meg på rankingen er bedre en meg ? :) Og at jeg er bedre en samtlige av de som er under meg ?

Vi kan se på feks spillere som JP. En av v5's beste, han er innestengt og derfor liten. Men han hadde fortsatt vunnet over de fleste andre som spiller på v5 med like forutsetninger!

Men Runinter topper ikke bare poeng, han topper også Od-a og leder den største stammen på v5.

Arcon på sin side har mindre Od-t en hva Ebbern har, selvom han er større.
 

DeletedUser

Guest
gud, er du virkelig så retardet at du ikke forstår ka eg har prøvd og sakt til deg gang på gang?

Ebbern og Arcon er på ett HELT MAKE NIVÅ!

MEN Arcon har mere poeng og vil dermed ha vunnet. I 1 vs 1 med like mye poeng, spørs det bare om hvem som først hadde fått seg ett liv...
for da hadde selvsakt han andre vunnet.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Men poengene er ikke relevant. JEg har da klart å finne andre argumenter på hvorfor ebbern ville vunnet :) Du kommer bare med mikkel og at arcon har mer poeng.

Det forsterker bare mitt og de fleste andres syn på at Ebbern fortjener å gå videre :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Og det er ikke det at jeg ikke forstår hva du prøver å si, det er bare det at det er ikke relevant for diskusjonen :)
 

DeletedUser

Guest
mitt poeng er at Poeng har veldig mye og si på denne champion greien her!

Runinter hadde aldri vært der oppe (tw-champions) hvis det ikke hadde vært for han leder ranken i v5..


Det eg sier om Arcon, er at han ville ha vunnet pga de poengene han har nå i forhold til Ebbern. Det gir han liksom en liten extra stjerne i boken...

De er på ett helt make nivå, og dermed velger man ut etter poengene ..
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Er du så innigranskauen tett i pappen at du ikke ser at runinter er blant de beste spillerne på hele .no !? At du i det hele tatt TÅRER å si at runinter ikke fortjener å bli v5 champion blir bare for dumt, rett og slett. Hvor mange stemmer leder han med egentlig? Tror det er mer en hva jeg har fingre!


Og at du ikke klarer å finne mer argumenter en poengene bekrefter jo bare gang på gang mitt synspunkt at ebbern ville tatt denne. Ebbern har vist bedre krigstakter og de fleste stemmer etter hvordan folk kriger og ikke etter poengene. Men du stemmer tydeligvis etter hva som gagner stammen din best? Mener å huske at du stemte på Leiv ? Men stemmer på arcon på bakgrunn av at han har mer poeng?

Du skal da stemme på like betingelser på begge plasser. Poeng er ikke noe de fleste går etter, men heller hvor god de tror spilleren er og hvordan den har bevist at han kriger. Men kommer du derimot med et godt argument på hvorfor du mener arcon ville vunnet så kan jeg muligens tro at du ikke stemmer på bakgrunn av hvilke stamme de respektive parter tilhører!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Er du så innigranskauen tett i pappen at du ikke ser at runinter er blant de beste spillerne på hele .no !? At du i det hele tatt TÅRER å si at runinter ikke fortjener å bli v5 champion blir bare for dumt, rett og slett. Hvor mange stemmer leder han med egentlig? Tror det er mer en hva jeg har fingre

Jeg vet ikke helt jeg svein... Men jeg har ikke hørt noe om han før v5 så vil ikke si noe om god eller ikke god, men ofc må han/hun være god får å være på rank 1 i v5..

Men tror poenget til sindick her er at....
Hvis ikke runinter kontoen hadde suttet på v5 topp rank idag så hadde han/henne ikke kommet så langt i tw-champions som den er kommet nå. Og Slik jeg påstår at stemmingen går etter er hvem de liker best, ikke etter skillz tydligvis.. Jeg snakker om kampen 176-176 mot Ebbern, så tror jeg Ebbern leder, pga de vil han skal vinne, ikke pga skillz? Men uansett jeg påstår hvertfall enda at Mikkel og Arcon tar ut Ebbern :D
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
At mikkel og arcon tar ebbern er noe mulig da jeg vet at mikkel er sinnsvakt god. Men han er da like aktiv som Are. Og da er ståa helt annerledes igjen, så langt i krigen BERM vs -NB- er Ebbern den spilleren som har vist best takter på hele v5 og fortjener på grunnlag av det DEFINITIVT å gå videre!
 
Topp