TW Champion - Diskusjon

DeletedUser

Guest
Her var det liv i kveld gitt :p

85 byer, hvis du regner med readlede byer 65+
176-176 har adlet 49 byer siden krigen startet.
Ikke mistet 1 enda..
Hvis du også ser på hvem Ebbern har adlet ifra så er det meste av Point taken. Som for å si det slik, ble ikke fair play behandlet når krigen startet. I det krigen startet ble han kraftig nuket og ble adlet av med en gang, og NB sto klare mens Point taken. kontoen sto uten deff, som NB tydligvis visste i og med at point hadde troppene sine i PMS front hos stamme frender.. menmen..

Jeg har ingen planer om å kaste meg inn i denne diskusjonen nå, men jeg har bare et par ting jeg vil si.

1. Spillerne i -NB-(utenom ledelsen) var på ingen måte mer forberedt enn spillerne i BERM på krigen. De fikk beskjed samtidig som dere i BERM og fikk en ny front slengt i fanget. Eieren på Kjetil1 kom hjem fra ferie til en haug av inks. Spilleren har omtrent ingen erfaring krigsmessig, så jeg vil tro det var som å ta godteri fra en unge.

2. Det var en spiller i -NB- som knuffa litt i Point taken før krigserklæringen kom ut(noe jeg var imot), men noe massiv nuking og knusing av byer skjedde ikke før krigserklæringen. Selv begynte jeg ikke å angripe før et par dager etter krigserklæringen.

Vi skal ikke avslutte denne diskusjonen før den tar helt av og bare inneholder drittslenging?(*ser antydning til det allerde*) ;)
Kan vi ikke alle være venner? :p
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Kjetil stod ikke klar nei, da han ikke var der selv. Han hadde kv på det tidspunktet og hadde en god porsjon inks mot seg når han kom tilbake. Men kjetilkontoen har alltid hatt mye deff.

Ingen bortsett fra ledelsen i NB visste noe om dette når krigen begynte, så om du tror noe annet så er det din sak. Det med PT har jeg tatt på min kappe, da jeg ikke fikk stoppet noen ivrige adelsmenn i tide.
Men det var ingen organisert angrep da goya fikk utrykkelig beskjed om at han fikk kjøre solo i såfall. I tillegg spurte både PT og torjus meg om en iap i et par dager og så langt det gikk prøvde jeg på det. Ingen populær samtale med goya skal jeg si deg, men han sa han skulle la han være i fred i noen dager. På toppen av det ble jeg satt som kv, og da opphørte i hvertfall alt av angrep fra den kontoen.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
At det ikke var fair play av goya må jeg nokk desverre si meg enig i. Noe vi også ga beskjed om og han stoppet videre adling intil videre. til hans forsvar var han ny på kontoen og viste vell ikke helt hvordan situasjonen var o.l Tror jeg da, akkurat hva som foregår i andre sitt hode har jeg overaskende nokk ikke kontroll over ! :D


Men tok da ikke så lang tid før Kathy og marius var på pletten på PT og er vell fra disse de fleste byene har blitt adlet?

Men vi er da enige om at krigst statsa taler til Ebbern sin fordel? Og at jeg da trygt kan si at jeg ikke bare har stemt på bakgrunn av hvilke stamme han tilhører og at jeg faktiskt har overveid situasjonen og stemt dereter. Mer en hva sindick kan si :)

Dersom ikke sindick har planer om å komme opp på et litt høyere mentalt nivå nå i de sene nattestimer og faktiskt komme med ordentlige argumenter. But then again, tviler på det.

Men føler at nå er jeg å deg håkon hvertfal delvis enig i at Ebbern ikke ufortjent går videre i tw champion ? At du er uenig kan jeg muligens se da det såklart er en utrolig jevn kamp, men direkte ufortjent som sindick tydeligvis mener er det aldeles ikke..
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Kjetil stod ikke klar nei, da han ikke var der selv. Han hadde kv på det tidspunktet og hadde en god porsjon inks mot seg når han kom tilbake. Men kjetilkontoen har alltid hatt mye deff.

Cleo satt kv og mistet byer? :eek: Jeg vil ikke si mer her jeg :D

Men ja likevell, dette er bare en diskusjon og jeg går for Ebbern sin jeg..

Vi skal ikke avslutte denne diskusjonen før den tar helt av og bare inneholder drittslenging?(*ser antydning til det allerde*)
Kan vi ikke alle være venner?

:jsmiley:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Vell, enige og enige blir vi vell ikke. Men jeg ser argumentene du har og føler du ser mine? Så lenge du ikke mener Ebbern ufortjent går videre er jeg fornøyd :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har aldrig sakt hvem som vinner her, bare mine egene meninger.

det jeg ALLTID har sakt er følgenes:


mitt poeng er at Poeng har veldig mye og si på denne champion greien her!

Runinter hadde aldri vært der oppe (tw-champions) hvis det ikke hadde vært for han leder ranken i v5..


Det eg sier om Arcon, er at han ville ha vunnet pga de poengene han har nå i forhold til Ebbern. Det gir han liksom en liten extra stjerne i boken...

De er på ett helt make nivå, og dermed velger man ut etter poengene ..

vist du ikke snart får det inn i hodet, annbefaler eg deg og gå til en lege..
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Du mener jeg er tett i pappen men slenger opp samme argument gang på gang! La oss si vi da stemmer etter poengene? Hvorfor stemmer du da på leiv fremfor Runinter?

Jeg legger opp stats som begrunner hvorfor ebbern burde vunnet tiltross for at han har mindre poeng! Du snakker bare om poengene og Mikkel.

Du ser splinten i fingeren min, men nekter å se bjelken i ditt eget øye!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Uansett hvem som vinner tw-champion så bryr jeg meg ikke, alt i alt vil det vise seg hvem som er best hvem som holder ut lengst her i v5.. Så tiden vil vise;) ..

varanior08 Hvor du får det fra at Cleo satt kv for kjetil og mista byer lurer jeg en smule på ?

Vell hun sa under at hun var kv, men ikke i hvor lang periode så jeg antok hun mistet byer. Men som Ebbern skrev under så fikk han oppklart det..
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
what ? :eek: Har ikke sett det :eek: Kom vell mens jeg skrev og ebbern og cleo posta i mellom :D Gi meg to sek så skal jeg se på det :D
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
tok meg ikke lang tid å se på det nei :eek: Føler cleo svarte ganske så bra på det innlegget ditt. Eieren kom hjem uten å være klar over at det var krig, og mener bestemt han hadde en del deff ved fronten, men som cleo sa var kjetil en konto med mye deff, så det kan være grunnen til at du følte du traff fulle byer hele tiden. Tror nok at han var smart nokk til å sende støtten som lå lengst inni -NB- land bort før han sendte det som lå ved berm ;)

Faktum er og blir at eieren var på ingen måte klar for krigen :)
 

DeletedUser

Guest
Derfor;)

Så klar til krig var kontoen absolutt, eieren derimot:eek:

At eieren ikke var klar for krig er det vel ingen tvil om, men kontoen var det. Og med en bedre eier der hadde jeg slitt med å ta byer pga ekstremt mye def på kontoen. Men når eieren ikke dodger et eneste av angrepene mine, vil jeg si at jeg har full kontroll på hva kontoen hadde inne, og det var som sagt enten en full def eller off by i alle byene med et par unntak. Og de som var tomme hadde nok troppene sine i de stacka byene jeg speida i front.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Hvilke tropper han hadde hjemme har jeg desverre ikke oversikt over :O Så kan nok hende han hadde en viss andel tropper hjemme ja. Men en del var nokk også ved fronten ;)

Og dersom han ikke dodga, så har jo det gjort det lettere for deg å adle sånn egentlig ? Så jeg står fortsatt fast bestemt på at du og ebbern hadde tilsynelatende lik mostand mot for byene.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Skal nok påta meg skylden for at det ble såpass mange incs for Kjetil som det ble. Personlig hadde jeg regna med han hadde litt mer kontroll, og jeg gjorde som jeg pleier å gjøre, gå rett i strupen på fienden. En liten tabbe med tanke på hva som skjedde etterpå, da jeg muligens hadde overvurdert defferfaringen til Kjetil1. Å si at Cleo satt KV og mista masse byer i starten, er i alle fall bare tull. Jeg satt til Kjetil kom tilbake, og ingen byer røk før det.

Arcon er flink spiller, ingen tvil om det, men å bruke stats mot Kjetil1 kontra det Ebbern har gjort mot BERM, synes jeg ikke fører særlig mye godt med seg sett fra 176-176 sin side, selv om det selvfølgelig er bra.

Runinter hadde aldri vært der oppe (tw-champions) hvis det ikke hadde vært for han leder ranken i v5..
Kan jeg få lov til å si "hahahahahhahahahahahahahahahaha"?
 
Topp