TW Champion - Diskusjon

DeletedUser

Guest
Jeg har vel aldri opplevd det som vanskelig å adle kjetil1 nei;) Et par kontovakter i ny og ne som kunne snipe, men hjelper ikke så mye når jeg bare tar byene uten mer motstand senere på kvelden(når eieren er på?):p Det eneste problemet med kontoen er egentlig å få vekk den ekstreme def mengden:mad:

Når det gjelder denne konkuransen så bryr det meg svært lite om jeg kommer videre eller ikke, grunnlaget folk har for å vurdere er i de fleste situasjoner svært tynt, og det fører til at resultatet sannsynligvis blir feil. Selfølgelig en morsom konkuranse å ha, men sluttresultatet går mer på populæritet enn fakta.
Det er svært få personer som sitter med førstehåndsinfo på spillerne som er med, og dermed blir det stemt utifra rykter om disse personene.
176-176 mot ebbern er det vel ingen som kan si resultatet av, da ut i fra det jeg vet har verken jeg eller mikkel noen gang kriget mot ebbern?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Nei det du sier stemmer jo forsåvitt :)


Men hvertfall jeg prøver da å begrunne hvorfor jeg stemte på ebbern fremfor deg på bakgrunn av de fakta jeg sitter med, gjør jeg ikke ? :)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Når jeg drepte over 30k def tropper hos Kjetil1 med 1 nuke, så sier det litt om hvor mye han sover:eek:
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Sier vel litt om noen har adlet kirkebyen hans,og om hvor mye denne kontoen passes på.
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
1. Spillerne i -NB-(utenom ledelsen) var på ingen måte mer forberedt enn spillerne i BERM på krigen. De fikk beskjed samtidig som dere i BERM og fikk en ny front slengt i fanget. Eieren på Kjetil1 kom hjem fra ferie til en haug av inks. Spilleren har omtrent ingen erfaring krigsmessig, så jeg vil tro det var som å ta godteri fra en unge

Kjære Ebbern tror du må forandre litt på den forklaringen der ;)
Greit at ledelsen ikke angrep fra sine egne kontoer , men hjelper lite når de sitter kv på andre som de sender angrep fra.
Du vet like godt som meg at det var en i ledelsen som satt på kjetil og jeg husker godt at jeg hadde en del ink fra Kjetil mens jeg ventet svar fra ledelsen i NB . så at kjetil fikk ink på seg etter på var jo egentlig deres feil, dere begynte .
så kjetil var nok trolig eller burde være ganske greit forberett pluss den kontoen var nesten bare deff i , så den hadde en god sjangse til å forsvare seg.



sorry litt sen respons til denne meldingen men har vært i herlige Bergen så har ikke fått mulighet til å kommentere denne saken før nå
 
Sist redigert:

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
dere har vel begge litt rett i denne diskusjonen Ebbern/suza. og sånn er det med den saken.;)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jaa tror han har det, fant han i en grøftekant igår mårres. Så ja er spent på hvor lang tid det tar før han får ut alt av alkoholen av blodet;) ...
 
Topp