TW Champion - Diskusjon

DeletedUser

Guest
eg har sakt mitt, og viss du ikke får det inni den lille pappen din, så skal eg selv sørge for å sende deg til noen som kan forklare det litt bedre, kansje skru litt på skruene inni det lille hodet ditt..
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Siden stammekriger statsen kom ut ?? for 36 dager siden?

Hvis du sjekker stamme ---> Stammekriger ---> BERM ---> Ebbern's stats?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
85 byer, hvis du regner med readlede byer 65+
176-176 har adlet 49 byer siden krigen startet.
Ikke mistet 1 enda..
Hvis du også ser på hvem Ebbern har adlet ifra så er det meste av Point taken. Som for å si det slik, ble ikke fair play behandlet når krigen startet. I det krigen startet ble han kraftig nuket og ble adlet av med en gang, og NB sto klare mens Point taken. kontoen sto uten deff, som NB tydligvis visste i og med at point hadde troppene sine i PMS front hos stamme frender.. menmen..

Ebbern:
Side 1:
Spillere: Ebbern
Side 2:
Stammer: BERM

Timeframe: Siste 3 månedene

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 85
Side 2: 20
Forskjell: 65

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 792,577
Side 2: 188,558
Forskjell: 604,019

chart



176-176:


Side 1:
Spillere: 176-176
Side 2:
Stammer: -NB-

Timeframe: Siste 3 månedene

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 49
Side 2: 0
Forskjell: 49

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 498,290
Side 2: 0
Forskjell: 498,290

chart
 
Sist redigert:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Men nå er også Kathy og marius noen av de beste spilleren på .NO

Mens arcon adler av Kjetli. En helt OK spiller som også hadde all deffen sin ved fronten.

Alt i alt har ebbern bedre stats mot bedre spillere ;)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ser hva du mener her, men likevell, point taken. kontoen sto ikke klar for krig, mange tomme byer, mens kjetil1 sto klar..
Point taken. mistet byer før han visste krigen var i gang til og med.. Kom hjem fra skolen og hadde mistet 2 byer, og hadde alt deffet ute som sagt..

Kathy kom tilbake etter mesteparten av byene var nuket ned og adlet.. samme med denne andre karen..

Mens ja som jeg sa over, kjetil1 stod klar som resten av NB fronten, og helt OK spiller er han nok, men ja .. :D
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Og -NB- fronten sto på ingen måte klar nei :) -NB- prøvde så lenge vi kunne å holde på aliansen med BERM og troppene som sto ved PMS fronten brukte over 100 timer for mange av oss. De var ikke kommet tilbake når krigen brøt ut nei ;)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Det du sier har jeg ingen tro på;) At deff troppene til NB var ute, kan godt være.. Men ikke alle.. + støtter dere med nukes også?
Som det sto der og da så var point taken. et kjempe lett offer i og med hadde ikke deff og hadde bare nukes, uansett hvor mye han hadde angrepet tilbake ville ikke det hjulpet når han ikke har noe å støtte seg opp med?

+ at NB hadde hele ståa bak seg og støtte med + en del nukes. Så jeg tror ikke helt på detta ;) ...

Kom tilbake når du har bedre argumenter:) ..
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
What? Såklart støtter vi ikke med nukes!? Hva har det med saken å gjøre? PT hadde jo tonnevis av off!

Og nei vi hadde ikke deff tropper klar i det hele tatt :) Jeg hadde ikke en eneste deffby tilgjengelig jeg. Og det var samme situasjon for flere andre. Vi var mer uforberedt en hva berm var :) Da dere (Hvertfall ledelsen) Var klar til å gå til krig lenge før vi viste om hva som skjedde. Granpa la vell ut post på onsdagen, og det brøt ut krig på fredagen ? Så har Kjetil hvertfall 60 timer til fronten :) Ergo han hadde ikke tid til å få all støtten tilbake nei :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Tror ikke at dere var uforbredt når det første som skjer når krigen bryter løs er at indianeren deres angriper.. Nuker ... adler ifra point taken. før han som satt der selv ikke har rukket å komme hjem fra skolen..

BERM startet ikke angrep på NB før det ble forklart i stammen hva som hadde skjedd, selv med dobbelfront hadde BERM lite deff over alt der og da. Som -NB- utnyttet kraftig imot spess Point taken. De byene Ebbern har adlet imot alfa derimot er nok fair, for han burde stått klar her..

Men også Darkstar, som NB har kjørt mot vil jeg kalle fair.. Han stod klar men når han ropte etter kv hver gang det kom nye 100 incs funket ikke det;) ...

Men jau jeg tror deg ikke :)..
 

DeletedUser

Guest
What? Såklart støtter vi ikke med nukes!? Hva har det med saken å gjøre? PT hadde jo tonnevis av off!

Og nei vi hadde ikke deff tropper klar i det hele tatt :) Jeg hadde ikke en eneste deffby tilgjengelig jeg. Og det var samme situasjon for flere andre. Vi var mer uforberedt en hva berm var :) Da dere (Hvertfall ledelsen) Var klar til å gå til krig lenge før vi viste om hva som skjedde. Granpa la vell ut post på onsdagen, og det brøt ut krig på fredagen ? Så har Kjetil hvertfall 60 timer til fronten :) Ergo han hadde ikke tid til å få all støtten tilbake nei :)

du dummer deg max!..
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Årh men jysses sindick, du har stått opp på feil fot idag?

Du er jo ikke i stand til å argumentere i det hele tatt er du vell ? Nei hold deg utenfor så kan jeg diskutere med håkon som faktiskt diskuterer saklig og kommer med standhaftige argumenter! Det håkon holder på med gjør v5 forumet gøy, det du gjør er å drite deg ut idag sindre! Skjerp deg du kan bedre!


Men er klar over at PT ikke var klar for krig, men det var ikke Kjetil heller. Hvertfall med tanke på at det var en KV som startet krigingen fra hans side :eek:
Og når det kommer til indaneren som begynte å angripe, så er det vell Goya du sikter til? Akkurat hva som skjedde på den kontoen på det tidspunktet er jeg en smule usikker på da det har vært en del utskiftninger av spillere. Hvor mye støtte den kontoen hadde i front skal jeg ikke med sikkerhet si.

Men kontoene som ebbern og Arcon har adlet av som diskusjonen vell egentlig handler om ? Var tilnærmet like forberedt. Men eierne av de respektive kontoene er vell muligens litt bedre på PT kontoen en de er på kjetil og derfor mener jeg statsa peker i Ebbern sin fordel :)


Men nå var det jo ganske mye mer en 100 incs mot Darkstar da :D Spessielt når jeg holdt på :) Bare spør Myh (A)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Men kontoene som ebbern og Arcon har adlet av som diskusjonen vell egentlig handler om ? Var tilnærmet like forberedt. Men eierne av de respektive kontoene er vell muligens litt bedre på PT kontoen en de er på kjetil og derfor mener jeg statsa peker i Ebbern sin fordel

Jauda statsa står til hans fordel ;) Men som sagt vil ikke tvile på noens skillz her men spillern som var på kontoen til PT er også en helt OK spiller ikke mega god etter det han selv sier. Og jau det var Goya jeg siktet til når han angrep PT før han fikk med seg hva som hadde skjedd.

Hvem var kv for kjetil1 i denne perioden da ? :D

176-176 og Ebbern har uten tvil gode spillere på kontoene.. Og uansett hvem som går videre her i tw-champions beviser det ingenting :D Resultatet i slutten av denne krigen vil vise hvem som er best..

Men jeg vil ihvertfall påpeke at det indianeren holdt på med i starten av krigen var ikke fair play i det hele tatt! :mad:
 

DeletedUser

Guest
vist ikke du har merket det, så har faktisk du dummet deg gang på gang, og eg har faktisk INSETT at det ikke går ann til å få inn en DRIT med fakta i det lille hodet ditt. derfor eg ikke gidder og argumentere videre med deg. Blir jo lei meg på dine vegne..
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Sitter du med noe fakta overhode da sindick ? har ikke sett deg bla opp noen fakta på ganske lenge jeg, mener du har holt faktaene for deg selv helt siden Cleo la ut en liten avhandling om hvor langt på jordet du var :)

Slapp av håkon, skal svare på ditt innlegg i neste post nå :D
 

DeletedUser

Guest
Varanior: Jeg tror du bør sjekke fakta før du uttaler deg om kjetil1;) Når krigen starta nuka jeg så godt som alle byene hans, og med et par unntak hadde ALLE byene enten en full def eller off by i seg(svært merkelig om dette ikke var hans egne tropper). Så klar til krig var kontoen absolutt, eieren derimot:eek: Og de få byene som ikke hadde tropper i seg kan jeg nesten garantere at hadde dem i de byene han hadde stacka i front mot meg/baal;)

Så status var at kjetil1 hadde nærmest alle tropper hjemme, mens point taken hadde nærmest alle(def) troppene i pms front. Altså helt ulike utgangspunkt. Når PT i tillegg ble utsatt for råttent spill er situasjonene så ulike som det går ann å bli.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp