TW Champion Diskusjonstråd (TW.no Beste spiller)

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hva skjer dersom det nomineres over 64 spillere? Vil det da blir kun de 64 første?
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Kun de 64 første ja men skulle det være sånn at meste parten av folket ønsker flere antall plasser så kan antallet økes til 128 plasser.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det som er mest spennende her, er egentlig hvordan de forskjellige "TW typene spill" vektlegges. Uten tvil store prestasjoner av de beste på verden 1, som har blitt så store og vist såpass kontinuitet i spillet sitt. Derimot så tviler jeg på at disse ville greid seg like godt på en ny Tribal Wars verden med tanke på hvor annerledes spillet er, og mindre verdenene er. Samme med de som nå gjør det bra på de nyeste verdenene, de ville trolig slitt litt mot V1s beste på en stor og gammel verden.

Eneste jeg er redd for er at "popularitet" til tidlig/gamle verdener kan innvirke - og det kan veie begge veier. Blir spennende å se.
 

DeletedUser

Guest
Så vidt jeg vet var dette en Champion for norske spillere. Bohic er svensk, så han skal ikke være med her :)

Det er snakk om TW.no's beste spiller, ikke Norges beste spiller, så alle som har spilt/spiller på TW.no kan nomineres.
 

DeletedUser

Guest
Bare lurer litt på hvor mange av oss som har kjørt solo fra starten relativt anonym og lagd kvalme for nærliggende storstammer :)

En solid utfordring om er verdt å prøve om man er ute etter den maksimale utfordringen i spillet. Kan gå litt ut over privatlivet da.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Litt dårlig formulert, men det er likestilling her på forum :D så ingen blir nekta fra å bli nominert eller å få delta
 

DeletedUser

Guest
Hvis en sånn konkurranse skal avholdes, burde det ikke være et litt mer gjennomtenkt opplegg?
For eksempel noen kriterier som må være oppfylt for å kunne bli nominert. Sånn som det er nå med første-mann-til-mølla prinsippet og et begrenset antall plasser, så er det svært sannsynlig at mange spillere som burde vært med, blir utelatt.

Deretter burde vel kanskje alle på den endelige lista få muligheten til å introdusere seg selv, sånn at de som stemmer har litt mer peiling på hva personene har utrettet.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Kan fjerne meg fra lista. Er så mange profiler her at jeg vet jeg ikke har noen spesiell sjanse til å komme lengre enn runde 2 (max) likevell!

@Arcon the Beast
Enig der.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Kan fjerne meg fra lista. Er så mange profiler her at jeg vet jeg ikke har noen spesiell sjanse til å komme lengre enn runde 2 (max) likevell!

@Arcon the Beast
Enig der.

du kan jo se hvordan det går benny :eek:

men tror igjen dette blir en veldig userriøs champion runde, da man ikke stemmer ut ifra skills og ferdigheter, men ut ifra hvem man liker best.
 

DeletedUser

Guest
du kan jo se hvordan det går benny :eek:

men tror igjen dette blir en veldig userriøs champion runde, da man ikke stemmer ut ifra skills og ferdigheter, men ut ifra hvem man liker best.

Jeg tror dett blir morsomt uansett utfall :) Skal man ha en veldig objektiv tw-champion som faktisk skal bestemmes ut fra skills må man isåfall arangere en egen verden med alle spillerne og faktisk se hvem som hadde vunnet til slutt :p problemet hadde isåfall da vært at gode solo-spillere ville tatt ut mindre gode solo-spillere om det var 1v1. Samme med at gode solo-spillere kunne blitt tatt ut av flere spillere som var gode til samarbeid :) Jeg har ingenting imot at dette blir en casual og subjektiv TW-champion. Slik jeg ser det er det liksom det som gjør det morsomt i utgangspunktet :p Tenk om alle stemte det samme basert på faktiske tall (f.eks tw-stats) :hmm:
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
men tror igjen dette blir en veldig userriøs champion runde, da man ikke stemmer ut ifra skills og ferdigheter, men ut ifra hvem man liker best.

Jeg tror også det kan bli ett stort problem at det bare er ett fåtall av de som er med, man faktisk kjenner til. Det blir for mye gjetting, og som du sier, man stemmer på de spillerne man liker best.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
men tror igjen dette blir en veldig userriøs champion runde, da man ikke stemmer ut ifra skills og ferdigheter, men ut ifra hvem man liker best.

Det er jo en fare ved enhver TW champion tråd strengt tatt. Vil alltid bli gitt stemmer kun pga popularitet eller at man har bedt folk stemme for seg.

EDIT: Men jeg er enig at det burde være noen kriterier for hvem som kan være med som Archon sa. Vi kan jo stemme over hvem som skal nomineres feks?

At alle nevner 5 de kunne tenke seg å ha med, og de 5 som går igjen flest ganger muligens?
Eller hvem som har vunnet mest verdener er og kanskje en mulighet? Det blir nok litt vanskelig..
 

DeletedUser

Guest
Det er mye bedre å bare ha 16 eller 32 stk, jeg kan jo skrive under på at halvparten av den lista ikke er norges beste tw spiller her og nå.
 
Topp