TW Champion Diskusjonstråd (TW.no Beste spiller)

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Brann hadde nok gitt de fleste her dask, dessverre så er han hverken stabil eller eier noe som heter utholdenhet.
 

DeletedUser

Guest
joda eg fikk jo litt dask av ham på v5 da eg var bortreist en helg og uten påloggingsmuligheter.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Folk liker Tom bedre og det er dems egne og private mening, men de som sier at chris er dårligere har nok ikke sett han spille på sitt beste.

Tror ikke jeg har sett noen ta så feil på lenge. Er en god del spillere som misliker meg pga. min direkte fremtoning, og manglende frykt for å si hva jeg mener, selv når det er en upopulær mening å ha. Du kan gjerne få se hvor mange negative ryktepoeng jeg har på forumet, så kan du sammenligne mine ryktepoeng med Chris sine.

Det er ingen tvil om hvem som er mest populær. Og det reflekteres jo også i hvem som vant - dersom man skal ta din påstand om at dette er en popularitetskonkurranse, seriøst.

Samtidig synes jeg det er utrolig morsomt når folk kommer med ytringer som "Hvis du tror X er bedre enn Y, har du ikke sett Y på sitt beste".

Sannsynligvis er det svært få - om noen - som har sett hverken meg, Chris, eller andre spillere på sitt beste. Og de som har sett oss på vårt beste, vet hva vi er i stand til å gjøre når vi gidder. Blir uansett helt latterlig å forsøke å gjøre TW Champion om til noe objektivt vinkla, når det aldri ville vært mulig å gjennomføre. TW Champion er så subjektivt som det kan bli.

Hvordan man opplever spillet, stammer, spillere; er alt sammen avhengig av hvilke stammer du har vært i, hvilke personlige forhold du har til diverse spillere - samt mange andre faktorer jeg ikke orker å ramse opp.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det gjerne igjen. Jeg er en helt grei spiller, men jeg er langt i fra en av de beste på .no.
Folk er fri til å mene hva de skulle ønske, og jeg er ikke her for å vinne tilfeldige spilleres begeistring. Dersom jeg skulle gjøre det derimot, blir jeg selvfølgelig takknemlig for det.

Man kan ikke være noen andre enn seg selv, og alle har sine begrensninger.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
et enkelt spørsmål: Hvem er Poke me ??? ser mange har stemt på han, og selv om jeg har spillt på no i over 5 år så vet jeg ikke hvem dette er :eek:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
et enkelt spørsmål: Hvem er Poke me ??? ser mange har stemt på han, og selv om jeg har spillt på no i over 5 år så vet jeg ikke hvem dette er :eek:

En legende på .no, vil nå jeg si. Men det blir veldig vanskelig å beskrive en spiller utfyllende.
Han er egentlig en spiller du nesten måtte ha opplevd med egne øyne.

Kanskje det likevel er noen som er i stand til å forklare deg hvem han var, ganske godt.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
En legende på .no, vil nå jeg si. Men det blir veldig vanskelig å beskrive en spiller utfyllende.
Han er egentlig en spiller du nesten måtte ha opplevd med egne øyne.

Kanskje det likevel er noen som er i stand til å forklare deg hvem han var, ganske godt.

hmm, kan jo alltids søke han opp på tw stats :eek: men er det ikke lenge siden han slutta?
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Om jeg ikke husker feil slutta poke me og brann da det kun ble lov å ha en konto pr. verden.

Poke fikk jeg aldri oppleve i særlig grad, mens brann var helten min.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Om jeg ikke husker feil slutta poke me og brann da det kun ble lov å ha en konto pr. verden.

Poke fikk jeg aldri oppleve i særlig grad, mens brann var helten min.

Etter det så spillte ivertfall brann som hertugen i berm på v5 også var poke me med litte gran på v9 også var han å brann innom en tur på v10 med kayare?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Poke hadde vel også en liten opptreden på starten av V8, samt at han var i -NB- i starten av V5 og var med på å gjøre NB fra en liten stamme til en større, uten å egentlig gjøre så alt for mye på sin egen konto.
 

DeletedUser

Guest
Brann var sjefen i AREA(v10) fra starten av, men ikke på kayare-kontoen. Han spilte sammen med Kristure. Husker ikke kontonavnet dog.
 

DeletedUser

Guest
Han er nok mest kjent fra v1. Han var vel rank 1 der en periode, og var nummer to på .no til 100 mio ODA.

Sånn å forstå. Virket som mange av de gamle traverne her visste hvem det var, så synes det var rart at jeg ikke gjorde det. Late game på V1 forklarer jo den saken. Spilte ikke på V1 annet enn noobing i starten, en gjesteopptreden i Wild Cards(eller hva de nå het) og en eller annet innhopp for å plage Grimlock litt verbalt.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har spilt på V2 også. Kom inn på Aremoric da kontoen lå på ca. 4 mill poeng.
 
Topp