TW Champion Diskusjonstråd (TW.no Beste spiller)

DeletedUser

Guest
Tja, han og Kristure ledet ikke så veldig lenge. Husker godt vi mobba dem for dårlig nickvalg mtp at dem ofte var på rank 2-5 :D
 

DeletedUser

Guest
Nå skal jeg ikke få deg til å endre stemme eller noe, Olve. Men dette blir litt dårlig argumentering i mine øyne:
PaalOdin har spilt aktivt gjennom hele v1, han har hatt sterke utsagn som han har fulgt opp gang etter gang og vist at han kan når han vil. I tilleg så har han Lisa med seg på kontoen og der er mye av det tekniske skillsa ligger.
Kan virke som det er Lisa som er den med tekniske skills.
Så er det jo ikke kontoen, men spilleren man stemmer skal på.

Understreker at jeg ikke driver noe kampanje imot PO eller for Kenneth her, jeg synes bare det var litt merkelig skrevet.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Det som er at jeg sier konto, og Lisa og Pål er en soulbound duo :) Så jeg ser på Paal som deres konto.
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes det blir feil, da det er en konkurranse om spillere, ikke kontoer.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Torq du trenger ikke være sånn Agree buddy kan fort se at folk ser det. Men Lisa og Pål har jo samme dagsrytme og er borte på stort sett samme tid av samme grunn. Akkurat som å spille med bestevennen din.
 

DeletedUser

Guest
Om det er duals det er prat om, så kunne jo jeg og Kenneth blitt med som det heller. Men du har jo sett at vi begge har vær her solo. Det burde ringe en bjelle da, eller?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg bærer ikke nagg av at du velger og stemme på noen som teller for to, Olvedn. De fleste hadde nok gjort det, dessverre så samsvarer det ikke heeeelt med hva topic egentlig er, så om vi skal klandre topicstarter for feil retningslinjer eller deg for dårlig forståelse er vel et mer åpent spørsmål. Igjen - dette beviser bare hvor "feil" denne konkurransen egentlig er, selv om ihvertfall Magic har en fortjent plass her, og muligens Mikkel også, selv om han er verdens lateste person i startup. Hadde bare enkelte hatt litt mer innsikt i hvor mye tid og arbeid MD la ned på V1, da spesielt med KV og hva han fikk utrettet der, så tror jeg de fleste stemmene hadde vært enveiskjørt.

Nevertheless - poppis konkurranse. Heia, heia, heia!
 

DeletedUser

Guest
Dette er et urealistisk scenario. Det som hadde skjedd med disse fire spillerne i en semifinale er følgende:

Vi hadde innsett at vi alle liker hverandre. Sammen hadde vi gått inn i en stamme sammen, og kjørt på med et heidundranes aktivitetsnivå, med argumenterbart de mest angrepskåte gærningene TW.no har sett. Ettersom vi vokste hadde vi kommet opp i den størrelsen hvor ingen kan matche oss, og hadde blitt den første stammen til å vinne en verden med kun fire medlemmer. Denne prestasjonen hadde blitt hyllet de (ikke så alt for mange) resterende dagene til TW.
 

DeletedUser

Guest
Dette er et urealistisk scenario. Det som hadde skjedd med disse fire spillerne i en semifinale er følgende:

Vi hadde innsett at vi alle liker hverandre. Sammen hadde vi gått inn i en stamme sammen, og kjørt på med et heidundranes aktivitetsnivå, med argumenterbart de mest angrepskåte gærningene TW.no har sett. Ettersom vi vokste hadde vi kommet opp i den størrelsen hvor ingen kan matche oss, og hadde blitt den første stammen til å vinne en verden med kun fire medlemmer. Denne prestasjonen hadde blitt hyllet de (ikke så alt for mange) resterende dagene til TW.

Da hadde jeg joinet den verden tvert, kun for å stikke kjepper i hjulene på deg og Kenny! Selvsagt bare for min egne narssissistiske behov. Er jo så glad i lage kvalme for deg blant annet, hehehehe :)
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er det så mange som mener at jeg ville blitt overkjørt i oppstartsfasen?

Selv mener jeg at en kamp mot Grim ville være mitt verste mareritt, men det ville nok ikke blitt den rene overkjøringen som så mange snakker om. Eneste jeg vet Grim knuser meg i, er Age of Empires (pro tip: han eier dere alle).

Enig i det grim sier forsåvidt. Vi ville eid dere alle om vi 4 hadde gått sammen! ;)
Aktivitetsnivå + ferdighetene vi har sammen er nok til å overvinne alle.



En annen ting jeg vil legge til ved en slik konkurranse, er at alle er vandt med å krige i lag. Ikke alene. Det ville derfor være vanskelig nok å finne ut hvordan man spiller alene. Selv det å bedømme hvordan du selv ville gjort det, er vanskelig nok.

De som kom til semi-finale ville nok aldri blitt ferdige. Bare aktivitetsnivået er nok til å si at det aldri ville tatt slutt. Så det ville endt med uavgjort :)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Hmm, det kan være mulig noen minte Grimlock på den tråden i et rykte som ble gitt, uten at jeg vet noe mer om det.(wasntme)
 
Topp