TW Champion Diskusjonstråd (TW.no Beste spiller)

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Redswan skrev:
Kenneth er en som er litt for villig til å gå for langt om han føler seg urettferdig behandla.

Kan bekreftes til de grader. (takk for behandlingen kenneth)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Så du fikk ikke skrekken etter at jeg adlet hertugen din(nicehunter) med 3 dualer, og deg, i starten på V14? :p.

Hmm, jeg fikk ikke direkte det. Jeg fikk feil info og en kv i trynet av Nicehunter. Jeg hadde skole og måtte gå 10min før toget traff. Jeg tok såklart valget av å nå skolen i tidet. Du adlet meg om natten. jeg fikk aldri skrekken siden det ikke var trefftid som jeg kunne gjøre noe med.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hmm, jeg fikk ikke direkte det. Jeg fikk feil info og en kv i trynet av Nicehunter. Jeg hadde skole og måtte gå 10min før toget traff. Jeg tok såklart valget av å nå skolen i tidet. Du adlet meg om natten. jeg fikk aldri skrekken siden det ikke var trefftid som jeg kunne gjøre noe med.

Vel, to byer ble toget, så du hadde vitterlig to sjangser. Hva med resten av stammen? Vi i MyTH samarbeidet godt, men det var ikke mye som vitna om det hos dere. Og nei, kl 08.00 er ikke om natten, det er nærmere lunsjtid enn hva det er "morgen" eller "natt". Argumentene dine blir ganske vage når du leverer ut direkte løgn, you know. Det skal dog sies at jeg hadde alarm på om natten, både to og tre ganger. Farming, scouting av noobs rundt meg (som deg og Nice) og diverse annet. Om man skal henge med i toppen som solo-spiller, så må man være litt dedikert. Er om natten man får farmet best uansett, da alle de andre som regel sover/ikke sender ;-).

Kan bekreftes til de grader. (takk for behandlingen kenneth)


[spoil]
retro88.jpg
[/spoil]


@Mumle
Du vet hva de sier, "små barn, store gleder". Ut fra det siste jeg har sett, og hørt(fra folk som har spilt med Kvæna), så er det ikke akkurat mye og skryte av. Ustabil aktivitet, lyver med at han slutter, ødelegger kontoer, flipper ut når andre gjør ting han ikke ønsker, og annet fjas.. Summa summarum, blir som at Sondrekul skal gi deg eller noen andre kritikk - man driter i hva vedkommende sier.
 
Topp