Tw champion Diskusjonstråd v18

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Tydeligvis så er det noen som har det gøy med å regge nye kontoer hele tiden for å stemme, så kanskje bare avslutte hele greia. '?
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Stemmer for å annulere stemmingen hans, første foruminlegg, kun stemmer på ODA, blir ikke helt fair avstemning det... Greit med egne meninger, men det går grenser! (puke)

Group #1
competitor #1: Lilleulven
competitor #2: Fredrik og Dani

(giggle)Group #2
competitor #1: ....
competitor #2: KvAmm3

Group #3
competitor #1: Three Are Not Legends
competitor #2: Decrepitus


Group #4
competitor #1: bexx
competitor #2: Krokanrull

Group #5
competitor #1: Zara
competitor #2: scarecrow


Group #6
competitor #1: magic dude
competitor #2: timtom

Group #7
competitor #1: Belzebub
competitor #2: nuii

Group #8
competitor #1: RaM77
competitor #2: tarantella

Group #9
competitor #1: FylleSamen
competitor #2: Why So Serious?


Group #10
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: Graffyz

Group #11
competitor #1: Terminator
competitor #2: the lonley wolf

Group #12
competitor #1: melkerull
competitor #2: fiskars

Group #13
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Lilith

Group #14
competitor #1: St. Germain
competitor #2: Solan

Group #15
competitor #1: cannavaro
competitor #2: king hakon

Group #16
competitor #1: Gullungen95
competitor #2: madman3


edit: det var visst en annen ODA spiller som hadde støtte hos oss. Ikke st. germain altså :) beklager feilen.

Så det her er Fair?
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Så det her er Fair?

Group #1
competitor #1: Lilleulven
competitor #2: Fredrik og Dani
Synes at Fredrik trenger litt skryt her. Han har klart seg mot OIM som har kjørt hardt mot han.

Group #2
competitor #1: ....
competitor #2: KvAmm3
Egen konto

Group #3
competitor #1: Three Are Not Legends
competitor #2: Decrepitus

Group #4
competitor #1: bexx
competitor #2: Krokanrull

Group #5
competitor #1: Zara
competitor #2: scarecrow

Group #6
competitor #1: magic dude
competitor #2: timtom

Group #7
competitor #1: Belzebub
competitor #2: nuii
Belzebub tar dette lett (love)

Group #8
competitor #1: RaM77
competitor #2: tarantella
Ingen kan måle seg med Ann :)

Group #9
competitor #1: FylleSamen
competitor #2: Why So Serious?
Tror nok Bunny tar denne

Group #10
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: Graffyz

Group #11
competitor #1: Terminator
competitor #2: the lonley wolf

Group #12
competitor #1: melkerull
competitor #2: fiskars

Group #13
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Lilith

Group #14
competitor #1: St. Germain
competitor #2: Solan

Group #15
competitor #1: cannavaro
competitor #2: king hakon
Veldig vanskelig valg.

Group #16
competitor #1: Gullungen95
competitor #2: madman3

Equal
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Runde 2 er forlenget med 1 dag å følgene personer vil få sin stemme annulert
Kenxxx
hsk 90
Magma
Lace Up
Stark
Swan

Skulle det dukke opp flere sånne ny regga kontoer uten noen konto opprinnelse vil jeg avslutte hele greia.
 

DeletedUser

Guest
Synes folk bør ta seg tid til å skrive kommentarer nå som det er kvartfinale :)

(støttes) Er ikke så mye arbeid når det kun er 4 kamper som skal avgjøres. Mye kjekkere å lese gjennom om folk skriver hvorfor de stemmer som de gjør :)
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Jupp, ikke får å prøve å promotere megselv eller disse Fyllesamen, men jeg må innrømme at jeg ikke skjønner hva Fyllesamen har gjort som er så stort, før de startet å angripe Fredrik & Dani for en 2-3 uker siden, mens 3AL har vært sentral gjennom hele v18, så vil gjerne høre fra de folksa som stemmer på Fyllesamen, hvorfor de gjør det. :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Jupp, ikke får å prøve å promotere megselv eller disse Fyllesamen, men jeg må innrømme at jeg ikke skjønner hva Fyllesamen har gjort som er så stort, før de startet å angripe Fredrik & Dani for en 2-3 uker siden, mens 3AL har vært sentral gjennom hele v18, så vil gjerne høre fra de folksa som stemmer på Fyllesamen, hvorfor de gjør det. :)

Er vel mer det Are + Simen.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Group #1
competitor #1: Three Are Legend
competitor #2: FylleSamen
Helt klart seier til Disse tre folka på TAL :) Are har ikke det som skal til,så fort det kommer incs drar du Are dær tar vi ikke feil,du er god i offansiven ,men ikke riktig klok på deffansiven derfor drar TAL hjem seieren :)



Group #2
competitor #1: Krokanrull
competitor #2: Terminator


Group #3
competitor #1: Ram77
competitor #2: melkerull
Roger fortjener og vinne v18 champion:)


Group #4
competitor #1: Bodyguard
competitor #2: Magic dude

Så hvor forsvant Are fra kontoen? (rofl) Btw, Simen er der også.
 

DeletedUser

Guest
Jupp, ikke får å prøve å promotere megselv eller disse Fyllesamen, men jeg må innrømme at jeg ikke skjønner hva Fyllesamen har gjort som er så stort, før de startet å angripe Fredrik & Dani for en 2-3 uker siden, mens 3AL har vært sentral gjennom hele v18, så vil gjerne høre fra de folksa som stemmer på Fyllesamen, hvorfor de gjør det. :)

Hvorfor skriver du "ikke for å prøve å promotere meg selv eller å disse Fyllesamen" når dette tydelig er et innlegg der du prøver å spre tvilsomhet og skeptis ang. Fylle sin sjanse til å vinne over deg i TW-champion? :)

Uansett, så mener jeg at Fyllesamen-kontoen har vært en av v18 mest sentrale kontoer. Olve som spilte der alene i Nice sin regjeringstid knuste OD i øst. Han fikk selvsagt hjelp av andre, men det er lett å se at Olve var den som var mest på hugget. Deretter satt han KV for halve Nice i sommeren, inkludert en KV på Dr. Good i 3-4 måneder(?). KV-jobben på Dr. Good mot MD var imponerende og hindret MD i å ta mer av Nice sitt territorium. Han var en av de største bidragsyterne i Nice.
Nå er det Are og Simen som har tatt over stafettpinnen - noen rykter sier at også Mumle sitter på kontoen. Are og Simen er individuelt ekstremt gode spillere, og blir tilsammen en dødelig kombo. De har begynt sterkt med å være medvirkende på MK's sitt fall, noe man ikke skal kimse av mtp. størrelsesforskjellene. Jeg føler at det er en større prestasjon enn å knuse en konto som er ekstremt mye mindre enn egen konto. Når man ser hva denne komboen har utrettet på såpass kort tid, ja da ser man lyst på fortsettelsen.
Derfor kommer jeg å stemme på Fyllesamen - regner med at dette er årsaker til at andre stemmer likt som meg.
 
Topp