Tw champion Diskusjonstråd v18

DeletedUser

Guest
Det er jo tonnevis av spiller som stemmer på trynefaktor, mener du det er bedre?

Er jo akkurat det som skal til for å gi en objektiv stemme da. Ved å gå ut fra spilleren sin stats kan man tolke mye som igjen bør gi grunnlag for stemming. Orker man ikke dette så er det igrunn inne vits å ha denne formen for "forumaktivitet" siden det da vil bli kjedelig etterhvert.

Trynefaktor er det nok av ellers !


Jeg blir ekstremt imponert hvis dere greier å vurdere en spiller's kvaliteter, ferdigheter, bidragslyst og potensial utifra TWstats :)

I mine øyne er det feil at folk som ikke vet hvem som sitter på kontoene stemmer pga. de vet da egentlig ikke noe skjer på verdenen. Man kan jo legge merke til at så og si 90% av alle som stemmer begrunner valgene sine med hvor gode de mener spillerne på kontoene er.
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Folk stemmer jo utifra hva spillere har oppnådd på tidligere verdner, for meg handler TW-champ v18 om hva spillerne har utrettet gjennom hele v18.
 

DeletedUser

Guest
Folk stemmer jo utifra hva spillere har oppnådd på tidligere verdner, for meg handler TW-champ v18 om hva spillerne har utrettet gjennom hele v18.

Du vet jo ingenting om hva en spiller har utrettet av å se på TWstats. Da bedømmer du etter hvem som har adlet mest byer, men det trenger ikke å være synonymt med hvem som er best eller lagt ned den største innsatsen.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Group #1
competitor #1: krokanrull
competitor #2: Magic dude

En ganske god match-up for tiden. Krokanrull har begynt å komme seg på v18, men MD har tidligere prestert på et høyere nivå enn Roger har klart å oppnå enda. Dersom vi tar en titt på tidligere prestasjoner er MD også på et høyere nivå med tanke på v1. Der viste han god innsatsvilje og enorm pågangsmot. Roger, på Tvutt v14, bemerket seg relativt greit, men da incsa først kom i front ble det for mye? :mehe:

Når MD satser full pott er det lite som skal stoppe han. Gi han litt tid og resultatene vil komme. Stemmen min går derfor i MD's favør.
Stå på kompis! :)

Så vis jeg forstår deg rett så gir du stemmen til MD for hva han har prestert på v1 ? Btw når jeg kom på tvutt så var det aldri inc, den tia var over når jeg kom på ivertfall.
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Alle som stemmer på cap22 gjør jo det samme :p Mange har også tidligere stemt på folk som har gjort det bra tidligere
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Vet det er så mange både fra oim og oda som stemmer på hva spiller har oppnåd tidligere på andre verdner. v1 eller v14 har ingen ting med v18 å gjøre.
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Er enig i det, og skal man da legge til tidligere verdner, kan man legge til v13 der du i perioder utklasset alt og alle, v18 er det som burde være grunnlag for enhver stemme, ikke tidligere verden, KUNN det personen har gjort på v18, synnes også de som bare stemmer og ikke skriver hvorfor, burde ta seg tid til å skrive noen kjappe linjer om grunnlaget ved deres stemmer...
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Group #1
competitor #1: krokanrull
competitor #2: Magic dude
Så lenge MD forblir innaktiv og ikke har sitt tidligere engasjement inne, så er dette en soleklar seier til krokanrull. Følger og opp det kvænangen skriver i foregående post.

Group #2
competitor #1: Ram77
competitor #2: Three Are Legend
Det hjelper ikke hvor mye bra man har hørt om Ram77 når det er såpass mye gråbyadling på en konto. I tillegg har Ram77 aldri vært under press her på v18. Med 1,12 mill i ODD, ja da har man mye å bevise. Rykte hjelper ingen ting, så lenge tallene og fakta sier noe annet. Three Are Legend er i en klasse for seg selv hvis vi skal se på ODA og ODD. I tillegg prøver faktisk Three Are Legend og ta byer fra motstandere og allerede "befolket" byer som ligger i veien.

Cred til TAL for innsatsen de gjør. De er helt klart en bra kombo.. men, når det nevnes at gråbyadling og lite ODD er begrunnelsen. Da lar jeg meg provosere en smule. For at TAL adler gråbyer, ja det har de gjort anmass, og gjør det også fortsatt + innadlinger. Så her er vi i samme båt.

At ODD er så liten, har en sammenheng med beliggenhet av cluster, og at jeg ikke har hatt front før nå..og jeg må jo si at det ikke er min feil at dere ikke har angrepet meg nok til å få cred i boka :p. Dessuten, så kommer ODD mye an på hvor mye deff man har i byene. Det forteller vel heller lite om dyktighet. Det nevnes også at jeg ikke prøver å adle fienden? Hvordan får du til det? Jeg har da adlet mesteparten av PGM + byer av Fyllesamen. ODA kan skyldes at de fleste av mine nukes tar 8-10 dager tur/retur. For når et nuke kun sendes ut 4 ganger i mnd pga reisevei, så blir ODA også mindre. Dessuten kjører jeg ikke konstant på stacka byer. Så det du her sier høres ut som jeg ikke bidrar med noe som helst..

Ja, jeg er ikke bedre enn at jeg lar meg provosere av detaljer som etter mitt skjønn ikke stemmer med virkeligheten. Mye tolkninger fra folk som ikke vet.. Vil nevne at jeg unner TAL en seier her, det gjør meg ingenting, men mulig virkeligheten ville vært en annen dersom vi møttes en og en. Selv om de er 3, og jeg 1..så har jeg vilje av stål, og en utholdenhet svært få har..

Gratulerer med seieren TAL. Det unner jeg dere av hele mitt hjerte :). Vel fortjent! :)
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
:hmm: Skal sies at er det noen jeg skulle ha tapt mot, ville jeg tro det ble Ann, hun er et stortforbilde for alle i ODA; med sine ideologier og væremåter, alle ønsker (ann)erkjennelse fra cap22, alle vet hva hun gjør, og hva man gjør i front gjenspeiler ikke i dette tilfelle hva spilleren gjør for stammen, Ann vil jeg si er den største rollemodellen i ODA for tiden.


:hmm: Da får du fighte mot oss Ann, om ranksene istede for TW champ (party)
 

DeletedUser

Guest
Pfft. Slår deg lett jeg også Lex :)

Holder deg bare opptatt på skype, slik at du ikke rekker å sjekke tw :D
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Da ble det 3AL vs. Roger, IG er det jo ganske klart, men da får vi se hvor mye trynefaktor som spiller inn her (giggle)


NTwJ7O.png
 

DeletedUser

Guest
Synes du skal ta hensyn til at kontoen var mindre aktiv i en viss periode, men at den er tilbake for fullt nå. Denne statistikken sier litt:

bc48760908c43b7ed6b8ee639bcfc8a6.png

At dere adlet en del byer av ham i den tiden han var mindre aktiv betyr slett ikke at TAL er bedre enn Krokanrull, men jeg skjønner jo at du trekker fram dette. Det at dere er tre spillere på TAL er jo også noe som bør bli trukket fram og Roger skal ha mer creds for sine prestasjoner mtp. at han spiller alene.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Med all respekt for Roger, vil jeg si at de statistikkene også lyver litt. + 100 byer med 4 mio ODA antyder at byene har vært relativt gratis. Vi derimot har kjempet til oss byer fra en av de beste spillerne i OIM, noe ODAen også tilsier.

Når det er sagt er Roger en veldig god spiller :)
 

DeletedUser

Guest
Med all respekt for Roger, vil jeg si at de statistikkene også lyver litt. + 100 byer med 4 mio ODA antyder at byene har vært relativt gratis. Vi derimot har kjempet til oss byer fra en av de beste spillerne i OIM, noe ODAen også tilsier.

Når det er sagt er Roger en veldig god spiller :)

Helt klart lette byer, men når han ikke får større motstand så blir det jo bare sånn uansett. Blir uansett vanskelig å dømme hvor god spilleren er ut ifra statistikk, men den får fram poenget mitt som er at Roger er tilbake for fullt igjen.
 
Topp