Tw champion Diskusjonstråd v18

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Lurer på hvordan TAL skulle greid å ta meg når dem engang ikke greide det når krokanrull sto på sitt aller svakeste.så med andre ord You could not get the job done, not even with help. (giggle)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Går det an å få rensa ut alle falske brukere, som kun har laget seg bruker for å kunne stemme, eller som bare har fått beskjed om å gå inn å stemme på folk de ikke vet noe om overhode?
Et eksempel er Grimlock

I tillegg blir det for dumt når personer dupliserer allerede eksisterende bruker, kun for å kunne avgi stemme..
ER veldig mange navn jeg overhode ikke har sett her før NÅ. Det blir for dumt, og vinneren har da ikke vunnet i mine øyne.

Sjekk ut når denne brukeren startet f.eks

Hvis ikke dette blir gjort noe med, så nekter jeg å godta at dette skal kalles en TW-Champion..
Makan!
 
Sist redigert:

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Siden det absolutt er noen som føler for at de må jukse på mine vegne så trekker jeg meg fra hele TW champion å avslutter finalen nå. Jeg blir heller ikke å holde noen tw champ i fremtiden for det er helt tydelig at det ikke går her på v18, så takk til dere som måtte ødelegge.



Gratulerer til TW championen av v18 THREE ARE LEGEND
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Dette ser ut til å bli en jevn kamp, selv om man luker ut juksemakerne (feks kopien av MD)! Hva med å heller luke vekk ugresset ved slutten av avstemningen? Er jo ikke din feil at noen jukser etter at du har oppfordret til en fair avstemning.

Synes det er fint at finalen er såpass jevn, det viser at begge brukere har noe der å gjøre. Vet ikke om du vil fortsette avstemningen Roger, men ønsker deg uansett lykke til videre på v18! :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Kopi av meg? :O

Nvm, så det nå.. Ber den som har den kontoen om å slette den eller aldri poste mer.
 
Sist redigert av en moderator:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Går det an å få rensa ut alle falske brukere, som kun har laget seg bruker for å kunne stemme, eller som bare har fått beskjed om å gå inn å stemme på folk de ikke vet noe om overhode?
Et eksempel er Grimlock

I tillegg blir det for dumt når personer dupliserer allerede eksisterende bruker, kun for å kunne avgi stemme..
ER veldig mange navn jeg overhode ikke har sett her før NÅ. Det blir for dumt, og vinneren har da ikke vunnet i mine øyne.

Sjekk ut når denne brukeren startet f.eks

Hvis ikke dette blir gjort noe med, så nekter jeg å godta at dette skal kalles en TW-Champion..
Makan!


Grim sin er grei nok, da han er nøytral, og velger å stemme utifra ODA. Men falsk MD-konto kan bare ha seg til skogen med en gang å aldri komme tilbake..

Ser OGSÅ noen som har stemt 3AL, som mekket konto i Oktober, sikkert KUN for å stemme i twchampions, har også oppdaga 2 forumkontoer fra samme konto bare for å stacke opp stemmer. Så om folk VIRKELIG ikke kan gjøre dette fair, så kan de like gjerne holde seg unna slike avstemninger.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Grim sin er grei nok, da han er nøytral, og velger å stemme utifra ODA. Men falsk MD-konto kan bare ha seg til skogen med en gang å aldri komme tilbake..

Ser OGSÅ noen som har stemt 3AL, som mekket konto i Oktober, sikkert KUN for å stemme i twchampions, har også oppdaga 2 forumkontoer fra samme konto bare for å stacke opp stemmer. Så om folk VIRKELIG ikke kan gjøre dette fair, så kan de like gjerne holde seg unna slike avstemninger.

Tror nok det samme kan sier om forumkontoer som har stemt på krokanrull. Må du ikke glemme at en bruker kan ha flere dualer, som da har forskjellige synspunkt. Personlig klarer jeg nesten ikke å skille finalekandidatene. De er like gode, og det er veldig relativt! :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tror nok det samme kan sier om forumkontoer som har stemt på krokanrull. Må du ikke glemme at en bruker kan ha flere dualer, som da har forskjellige synspunkt. Personlig klarer jeg nesten ikke å skille finalekandidatene. De er like gode, og det er veldig relativt! :)

Ser selv at det er på begge sider, men nå tok jeg utgangspunkt i opprettings datoer for de som stemte, å da stemte flest nye brukere på 3AL. Men er nok folk ute å lurer på begge sider, det er sikkert å visst. Bare så synd at folk skal ødelegge en jevn finale.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
må jo være lov å lage forumbruker for å få stemme i tw-champ når man har spilt hele verdenen men vært bana fra forum :p

Ja det må være lov.
Min dual følger med på hva som skjer, og vet om alle de forskjellige spillerne, men lagde ikke forumbruker før for en liten stund siden.
Samme tror jeg gjelder mange andre fra begge sider.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
må jo være lov å lage forumbruker for å få stemme i tw-champ når man har spilt hele verdenen men vært bana fra forum :p

vel når kontoer kun opprettes med hensikt for å gi en i stammen flere stemmer. Når det allerede er 1-2 forumacc's fra samme konto ute å går, så er noe galt ^^
 
Topp