Tw champion Diskusjonstråd v18

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hvorfor skriver du "ikke for å prøve å promotere meg selv eller å disse Fyllesamen" når dette tydelig er et innlegg der du prøver å spre tvilsomhet og skeptis ang. Fylle sin sjanse til å vinne over deg i TW-champion? :)

Uansett, så mener jeg at Fyllesamen-kontoen har vært en av v18 mest sentrale kontoer. Olve som spilte der alene i Nice sin regjeringstid knuste OD i øst. Han fikk selvsagt hjelp av andre, men det er lett å se at Olve var den som var mest på hugget. Deretter satt han KV for halve Nice i sommeren, inkludert en KV på Dr. Good i 3-4 måneder(?). KV-jobben på Dr. Good mot MD var imponerende og hindret MD i å ta mer av Nice sitt territorium. Han var en av de største bidragsyterne i Nice.
Nå er det Are og Simen som har tatt over stafettpinnen - noen rykter sier at også Mumle sitter på kontoen. Are og Simen er individuelt ekstremt gode spillere, og blir tilsammen en dødelig kombo. De har begynt sterkt med å være medvirkende på MK's sitt fall, noe man ikke skal kimse av mtp. størrelsesforskjellene. Jeg føler at det er en større prestasjon enn å knuse en konto som er ekstremt mye mindre enn egen konto. Når man ser hva denne komboen har utrettet på såpass kort tid, ja da ser man lyst på fortsettelsen.
Derfor kommer jeg å stemme på Fyllesamen - regner med at dette er årsaker til at andre stemmer likt som meg.

Må ikke glemme at are fikk sindre til å dodge faketog.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Det er vel de gangene man har dyp respekt og ett snev av frykt for motstanderen at man lar være å stemme på seg selv... Slik som dere har for meg. Men det er jo ikke slik at jeg føler det samme for dere nødvendigvis :p

Du sku nuka meg litt mer på v17 da gutten ;)
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Adlet vel noen også (happy). Mesteparten av tiden gikk jo dessverre av til kv for resten av stammen, noe som også gjorde at jeg hadde nesten konstant kv-sperre :crybaby:

Og ikke undervurder speiderne mine!
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Nei tviler ikke på at du har sluggerspeidere :D Kv-unnskyldninga er jo lei siden jeg adlet alle dem du satt kv for omtrent :D
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Ye, begrenset hva som kunne gjøres der med 3-4 aktive i hele stammen :Neutral: Får se hvordan det går på v18 :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Joda, vi kan jo se på det :)

Men vil minne deg på hva Albert Einstein sa: Selve definisjonen på en idiot, er en som prøver det samme om og om igjen og forventer ett annet resultat.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Joda, vi kan jo se på det :)

Men vil minne deg på hva Albert Einstein sa: Selve definisjonen på en idiot, er en som prøver det samme om og om igjen og forventer ett annet resultat.

Vil det si at alle som spiller mot deg er idioter fordi du vinner uansett? :forvirra:
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Det er jo tonnevis av spiller som stemmer på trynefaktor, mener du det er bedre?
 

DeletedUser

Guest
Hvis man ikke vet hvem som spiller på de forskjellige kontoene, da synes jeg at man skal holde seg for god til å stemme. Blir ikke riktig stemmegrunnlag.

Er jo akkurat det som skal til for å gi en objektiv stemme da. Ved å gå ut fra spilleren sin stats kan man tolke mye som igjen bør gi grunnlag for stemming. Orker man ikke dette så er det igrunn inne vits å ha denne formen for "forumaktivitet" siden det da vil bli kjedelig etterhvert.

Trynefaktor er det nok av ellers !
 

DeletedUser

Guest
Ikke noe i veien med måten å stemme på, handler mer om at det er så utrolig lite objektive stemmegivning som foregår ! Det som er synd.
 
Topp