TW Champion - Diskusjonstråd

DeletedUser

Guest
Prøver å holde originaltråden så oversiktlig som mulig :)

Foreslår at stemmefristen endres til noe nærmere. 8 dager blir litt mye etter min egen mening. 4-5 dager bør holde.

Sier dette bare på forhånd: jeg er 90% sikker på at et spillernavn som starter på T, og tilfeldigvis slutter på T vinner ;)
 

DeletedUser

Guest
6dager kanskje holder.

Men vil samtidig berømme initiativet :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hvem stemmer på Skolehaven foran Guttakrutt? Unnskyld meg, men det er håpeløst.. :tunge:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ettersom nye spillere der så trur eg Skolehaven ville vunnet 1v1 hvis de hadde like mye poeng :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jeg var på kontoen når den slet, når den nye eieren kom og jeg ble fjerne ;_; så kom den på rett spor. Just sayin. Er gode folk der.
 

DeletedUser

Guest
Helt håpløst er det nok ikke, Villa. Er erfaring i fingrene på dem som sitter der nå.
Dog stemte jeg på Gutta fordi dem har prestert bedre på v12.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
er da aldri umuligt og ta en anen en med mindre erfaringen er alt for skeiv kommer også ann på viljen og hvor mye du orker. Er ikke alltid den beste vinner ;)

også har det med og ikke undervurdere dine fiender :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Er jo ikke snakk om undervurdering av fiender eller noe her, jeg spiller jo ikke V12. Det jeg sier er at det ingenting på V12 som tilsier at Skolehaven skal slå guttakrutt. Ingenting.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Er som United møter Crawley i FA-cupen. Mange sier det er en åpen kamp, men at klasseforskjellen viser seg til slutt. :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Resultat etter kvalifiseringen:

Tvutt vs Cave Canem 10 - 0
Guttakrutt vs Skolehaven 6 - 2
Hvalen vs x20x 10 - 0
gagnsterhest2003 vs Trymhaxorzz 10 - 1
Erdem vs Giri 9 - 2
jonnernxD vs White Star Line 8 - 2
Marigt vs Pilgrim 3 - 7
Fjosnissen vs Breezer 5 - 3
Semtex vs Varanior08 8 - 2
Alice Donut vs Egrob 7 - 0
irek2727 vs Shred 3 - 5
Rattus Norvegicus vs JKristengaard 9-0
Footballkid vs -Lilith- 4 - 6
Torquemada vs De Hvit 10 - 0
Knutseo vs Hoffa1 5 – 5 (1 – 5)
Kreite vs Tørpo Tøstein Nerrigarde 1 - 9
 

Alice Donut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Yaaayy, fornøyd bare med å gå videre fra innledende runde jeg :) Mangler bare at noen flere forkvaklede sjeler, med sterkt redusert gangsyn, stemmer på meg i 1/8-finalen også nå så er jeg videre til kvarten (whew)
 

DeletedUser

Guest
HEI, til dere som mener Vara falt lett, FOR Å RENVASKE mitt flotte navn og rykte, var Vara superaktiv frem til 1-2 desember 2012, check it om dere tviler, for det første fordi fronten var lattelig lett, men også fordi det var moro å leke med små barn (pedo!) som ikke likte at vi hadde folk fra kina, USA, Austalia og Saudi Arabia på kontoen vår (google transelate, hørt om det?). Som dere vet er det kjedelig å drive barnehage i lengden og Svein (orig eier) ble lei og "ødela" pcen sin og fikk seg dame, huff og huff. Uansett kjente jeg også på den tomheten, det var kjedelig å ta byer uten motstand, jeg skaffet meg nye duals for å se om det hjalp, men de var så "aktive" at jeg sparket dem ut igjen. Så merket jeg at aktiviteten i RE falt og at folk ikke gadd å spille jeg og en del andre prøvde manisk å redde aktiviteten, men til liten nytte. SÅ en dag når jeg satt på skolen og han der elevrådgivern kom inn med en bunke ark og sa at vi måtte ta utdanninga vår på alvor, slik at vi kunne komme ut i arbeid og tjene masse penger gikk det opp for meg, skal jeg spille tw eller skal jeg tjene millioner? jo jeg skal tjene millioner bestemte jeg meg for, så jeg sluttet med tw, åpnet (lomme)boka og kjøpte 3000 flaxlodd, og her sitter jeg da, og skraper flaxlodd :3

uansett hadde jeg lekt med semtex så det så :*
 
Topp