TW Champion - Diskusjonstråd

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Resultat etter 1/8 finale.

Tvutt vs Erdem 11 – 2
-Lilith- vs Hoffa1 2 - 10
Hvalen vs Pilgrim 8 – 6
Alice Donut vs Tørpo Tøstein Nerrigade 6 – 7
Gagnsterhest2003vs Torquemada 8 - 6
Semtex vs JonnernxD 7 - 3
Guttakrutt vs Rattus Norvegicus 12 - 1
Fjosnissen vs Shred 9 - 6
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
http://no.twstats.com/no12/index.php?page=player&mode=conquers&id=532687

Sånn skjer med gk når de ikke får stacket alle byene i front... Semtex klarte seg uten massiv stack, og digert bakcluster. All ære til irek for det han har gjort (Det er drit bra! :D), men måtte bare nevne dette

http://no.twstats.com/no12/index.php?page=player&mode=conquers&id=535036&type=&pn=-1

Vet nu ikke hva som er verst jeg. At GK mister byer når de er avlogget, eller at GH mister byer mens de er pålogget.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Nå som vi er kommet så langt, og at jeg ikke har tatt ordentlig tak i det. Så skal akkurat DU si hvorfor akkurat DENNE personen fortjener din stemme.

For å gjøre det klart nok, vil jeg ikke telle med dem som ikke forklarer nå som det ikke er noen unnskyldning med latskap, forklar hvorfor eller la vær å stem.

De som ikke har skrevet forklaring på kvartfinalen burde redigere det, ellers telles det ikke.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Tvutt vs Hvalen
Har hatt stor sukse på andre verdener også, så her er d ikke bare flaks. Joda tvutt leder, men tror ikke han hadde klart denne duellen med like forutsetninger.

Denne karen vet vel ikke hva han har begitt seg ut på (giggle)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Der kom den :D Alltid noen som har noe å utsette på stemminga mi. Som oftest villa, men hyggelig med variasjon :gjeip:

Mulig jeg bæsjer på leggen, men føler egentli at det var den jeg hadde best utgangspunkt til å stemme på
 

DeletedUser

Guest
De som ikke har skrevet forklaring på kvartfinalen burde redigere det, ellers telles det ikke.

Det er greit å oppfordre til begrunnelse, men litt utopisk å tro at alle kommer til å begrunne, desverre.
 

DeletedUser

Guest
Da kjenner du meg ikke rett. Jeg er som oftest alene. Dog har hatt dual periodevis her på v12, så var det kun v10 jeg har hatt dual før denne verden :)

Ryktene skal ha det til at Grimlock har tatt over Tvutt veldig nylig. Lurer på om det er troverdig eller ikke :p
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Ser ikke helt relevansen, at du vil disse GH som en kommentar til noe som ikke har med GH å gjøre? :p Kommenterte at GK mistet byer, iforhold til GK vs semtex

Ser ikke helt relevansen... At du vil disse GK som en kommentar til noe som ikke har noe med Irek å gjøre? :p
Du kommenterte at GK mistet byer, til Irek. I forhold til GK vs Semtex.

Ser ikke helt relevansen, beklager.
 

DeletedUser

Guest
Uenig.

Mitler bemerket hva som skjer med guttakrutt når dem ikke har massevis med stacks å gjemme seg bak. Uavhengig om det var Irek som adlet eller ikke.
Til sammenligning trakk han frem at Semtex, uten massive stacks eller stoooort safecluster, har klart seg bedre.

Og mtp størrelsesforskjell på GK og Semtex, samt at det var mange flere som angrep Semtex, enn det nå er angripere på GK, så må jeg si meg enig med Mitler.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Mitler er en vegg av stål med et tynt lag "bedrock" sotte innpå. Man kan knabbe en by eller 2, men de eier du nok ikke lenge og hvis du klarer det er han like fort i bakgården din.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Uenig.

Mitler bemerket hva som skjer med guttakrutt når dem ikke har massevis med stacks å gjemme seg bak.

Dette mener jeg blir veldig feil å si, ettersom ingen av de på gutta var tilgjengelige til å spille i perioden de mistet flest byer.
Det var selvfølgelig en kontovakt på kontoen, men vedkommende fikk gjort lite pga. IRL her også.

Jeg forstår jo at det tydeligvis er noen som føler et stort behov for å forsøke å trekke fram det de anser som udugelighet hos -RE-, som også er grunnen til at jeg kommenterte her. Som med de fleste andre kommer det også andre faktorer i spill her, først og fremst IRL. Som er den mest avgjørende.

For å oppsummere, var dette som følge av en del tilfeldigheter, noe jeg er sikker på har rammet dere også i perioder.
Jeg vet, forøvrig, at gutta på gutta er i stand til å holde byer uten stacks. Og det var forsåvidt dette utsagnet jeg synes var alt for langt ute på spissen til å ha noe å holde fast i.

Uavhengig om det var Irek som adlet eller ikke.
Til sammenligning trakk han frem at Semtex, uten massive stacks eller stoooort safecluster, har klart seg bedre.
Angående det med Irek, var det også bare en respons fra meg der jeg forsøkte å sette det på spissen på samme måte som han gjorde i innlegget jeg siterte. Vanligvis ville jeg holdt meg for god for slikt, men jeg ble rett og slett bare lei av mye teite poster fra visse folk på forumet her. Det faller i alle fall ikke under det jeg vil kalle for skikkelig etikette.

Likevel mener jeg at det blir alt for dumt å sammenligne to helt forskjellige situasjoner på den måten, da det uansett er så mange faktorer som har vært i spill her. Hvem vi stemmer på bunner vel uansett ut i hvem vi har hatt best inntrykk av. Og det er som oftest stammemedlemmer.

Mer enn det er det vel ikke å si om den saken.

Og mtp størrelsesforskjell på GK og Semtex, samt at det var mange flere som angrep Semtex, enn det nå er angripere på GK, så må jeg si meg enig med Mitler.
Det er helt greit at du er uenig, Robert. Jeg tror bare at vi legger forskjellige vurderingsgrunnlag til bunne.
Er vel gjerne det som utgjør forskjellen her.
 

DeletedUser

Guest
Dette mener jeg blir veldig feil å si, ettersom ingen av de på gutta var tilgjengelige til å spille i perioden de mistet flest byer.
Det var selvfølgelig en kontovakt på kontoen, men vedkommende fikk gjort lite pga. IRL her også.

Si hva du vil, hvem som var på kontoen tas sjeldent hensyn til på et pnp-forum :p
Det var også adlet by ikke mindre enn 18-20t før første Irek-adling. Så helt død var ikke kontoen. Så skal dere få fordele skyld innad.


Jeg forstår jo at det tydeligvis er noen som føler et stort behov for å forsøke å trekke fram det de anser som udugelighet hos -RE-, som også er grunnen til at jeg kommenterte her. Som med de fleste andre kommer det også andre faktorer i spill her, først og fremst IRL. Som er den mest avgjørende.

Selvfølgelig er det ikke bra å miste byer. Grad av udugelighet er en annen sak. Men at noen i en fiendestamme prøver å sverte dere, kan du vel ikke være overrasket over? :)

For å oppsummere, var dette som følge av en del tilfeldigheter, noe jeg er sikker på har rammet dere også i perioder.
Jeg vet, forøvrig, at gutta på gutta er i stand til å holde byer uten stacks. Og det var forsåvidt dette utsagnet jeg synes var alt for langt ute på spissen til å ha noe å holde fast i.

Til motsatte er bevist, påstår jeg at gutta på gutta ikke klarer å holde på byer uten stack. :D

Angående det med Irek, var det også bare en respons fra meg der jeg forsøkte å sette det på spissen på samme måte som han gjorde i innlegget jeg siterte. Vanligvis ville jeg holdt meg for god for slikt, men jeg ble rett og slett bare lei av mye teite poster fra visse folk på forumet her. Det faller i alle fall ikke under det jeg vil kalle for skikkelig etikette.

Dette forumet er så utrolig dødt og kjedelig til tider, at man må strekke seg til litt uskikkelig etikette for å skape litt liv.. Det er iallefall min mening.

Likevel mener jeg at det blir alt for dumt å sammenligne to helt forskjellige situasjoner på den måten, da det uansett er så mange faktorer som har vært i spill her. Hvem vi stemmer på bunner vel uansett ut i hvem vi har hatt best inntrykk av. Og det er som oftest stammemedlemmer.

Den største forskjellen på situasjonene er vel strengt tatt at flere kontoer, og større kontoer, angrep Semtex. Noe som ikke akkurat taler i guttakrutt sin favør.

Mer enn det er det vel ikke å si om den saken.

Du kjenner meg altfor godt til at jeg lar det være siste ord, Tom :D

Det er helt greit at du er uenig, Robert. Jeg tror bare at vi legger forskjellige vurderingsgrunnlag til bunne.
Er vel gjerne det som utgjør forskjellen her.

Hva om jeg har lyst til å prate litt mer om dette da? :p

Robert goes BOLD!
 
Topp