TW-champion diskusjonstråd

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du har vært mot tw-champ, og selvom det så bestemmer du for å være med og innspille dine meninger om konkurransen? Way to stand up for your opinions m8 :forvirra:
Er det ikke morsomt at siden du ble innadla så har gått oppover for oss? Sier ikke at det ikke kan gå nedover nå fremover, men at det har faktisk hjulpet å ikke ha deg med (rofl).
Som du også sier at du har vært her lenge før meg, men ser ikke sånn ut med dine presentasjoner på v24. Ser ut som det motsatte :p
Hvem ellers spiller på JS isåfall? :O

Hvem som spiller på JS? Vedkommende som jeg satt på den kontoen, som i dette tilfellet er Legend. Samt Alex er innom av og til. DEg har jeg ikke sett snurten til.

Du har vært mot tw-champ, og selvom det så bestemmer du for å være med og innspille dine meninger om konkurransen? Way to stand up for your opinions m8

Jeg kan da være imot TW-champ som en poppis konkurranse, men jeg kan fremdeles komme med saklige meninger og stemmer, som ikke går under stammesympatisering. Det er også noen som vil bidra til .no forumet, med litt aktivitet, og om en stemmetråd kan fikse biffen, why not. Grunnen til at det går fremover er ikke takket være deg (2 your information) men 2 Hardt carryende spillere i Themis og "nye" Toniden. Samt 2-3 andre som holder det gående.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du kan godt være i mot en konkurranse, men du trenger ikke prøve å forhindre den eller rakke ned på den for enhver pris, bare hold deg unna om du ikke vil ha med den å gjøre?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du kan godt være i mot en konkurranse, men du trenger ikke prøve å forhindre den eller rakke ned på den for enhver pris, bare hold deg unna om du ikke vil ha med den å gjøre?

Nah. Statuerer bare poenget mitt om at en slik champ tråd nå bare er useless. Du vet selv om at en slik votering opprettes så vinner du den. Hvorfor i det heletatt organisere en? Så maanjaldojr skal klare å komme seg gjennom elimineringsrunde 1? ;)

But point taken :3
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Wow, litt butthurt at du ikke er med kanskje?
Er nok flere som vil ha det og ikke bare meg, som jeg har sagt gang etter gang. Er jo ingenting dårlig med mer aktivitet på forum?
Helt tåpelig at du prøve å stenge noe som kan bare bringe noe positivt til forumet.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Wow, litt butthurt at du ikke er med kanskje?
Er nok flere som vil ha det og ikke bare meg, som jeg har sagt gang etter gang. Er jo ingenting dårlig med mer aktivitet på forum?
Helt tåpelig at du prøve å stenge noe som kan bare bringe noe positivt til forumet.

Hvorfor skal jeg være butthurt for at jeg ikke er med? Noe som ikke fungerer helt? Om du og halve v24 vil ha tw-champ så kjør den, jeg sa bare at det er en uinteressant greie nå, da vinneren står skrevet ned allerede.

Derimot det som ikke bringer noe positivt til forum er deg, som prøver å angripe meg, bare fordi jeg ikke deler synspunktet ditt. Det er ganske patetisk. Kan du ikke heller bruke litt tid på å hjelpe PÅLLY til seier, i stedet for å sitte på forumet og murre ;) ?

Du ble også relativt stille angående w83 og noen andre ting. Tok du hintet?
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Ville egt ikke ta opp w83 siden vi er på v24 forumet, og her skal det uansett være snakk om v24. Men siden du vil det så veldig mye, så kan du ganske godt spørre legend, alex og azor ahai om hvem som er dual der. Spør Ben (aldegrion) og du ;). Skal jeg finne frem flere du kan spørre og få samme svar tilbake eller er det nok?

Hjelpe PÅLLY til seier har jeg gjort siden starten, Themis og Toniden som 'carryer' men hver eneste medlem i stammen har sin egen plass og vet akkurat hva de skal gjøre. Alle hjelper alle og vi fungerer utrolig bra :D
Skal du fortsette å komme med tåpelige og rett og slett feile påstander nå? Hadde hjulpet utrolig mye ;), må jo hjelpe til i seier for PÅLLY (wasntme)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
De første rundene gir jo bare folk stemmer. Er jo ikke før i semi/kvart at de begynner å begrunne de, og i de andre kampene ellers er det stort sett størrelsen på stammen som teller. Iom. at de som vant forrige TW-champs gruser fiendene per nå så ser det ikke ut som at utfallet blir noe annet :3
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Er det ikke morsomt at siden du ble innadla så har gått oppover for oss? Sier ikke at det ikke kan gå nedover nå fremover, men at det har faktisk hjulpet å ikke ha deg med (rofl).

Vell, kan ikke si at det er fordi dg44 forsvant, men at Themis aka Zippy fikk vestfronten for seg selv :Surprised:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Iom. at de som vant forrige TW-champs gruser fiendene per nå så ser det ikke ut som at utfallet blir noe annet :3

Nå er det vel heller motsatt men :hmm:

Nerder av Stål: Det at jeg ikke har dg44 i min front er jeg veldig glad for, så at han ble innadlet skadet ikke situasjonen hvertfall :mehe:
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Som vanlig så blir tw-champ kategorisert som poppiskonk osv. Erfaringen jeg har hadd med tw-champ er at det skaper mer aktivitet på forumet, noe som ikke akkurat er dumt. Ingen får noe som helst for å vinne, annet enn å bli enda høyere på seg selv.

Ellers så skaper det diskusjoner og en del krangling. Noe i allefall jeg liker å lese.
 
Topp