TW-champion diskusjonstråd

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Nå tror jeg det har visst seg at min taktikk har kommet stammen til gode da, at jeg samtidig er over dere på rankingen tilsier vel bare at dere er litt butthurt :)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Finale TW-champ:

Peligroso - Preference 4-1

Fantom lite stemmer i finalen, men gratulerer til Peligroso som TW-champ! (party)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tjaa de så vel ikke vitsen når preference kom i finalen foran andre jeg og sikkert andre mener fortjente finale kampen.

Grattis Marius<3 spådde dette for lenge siden :eek:
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ny TW champ snart? :D

Er helt uinteressant nå. Finalen er så si skrevet i stjernene. Themis mot Toniden, der Themis tar en knapp seier. Det gjenspeiler det som skjer på selve verdenen. Ikke for å være noen party breaker, men det er vel en ganske selvskreven finale, men om noen gidder å ta seg tiden til å lage en twchamp, og ser nødvendigheten av det. Selvfølgelig!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ikke så stjerneskrevet dersom kampen skulle komme i 1. runde fram til semifinalen vel?
Think before you write.
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Hvis ikke Fatal så hadde det kommet fra meg ;)
Men tw champ er jo for å se hvor man selv ligger og hva de andre spillerne tenker om dine ferdigheter.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hvis ikke Fatal så hadde det kommet fra meg ;)
Men tw champ er jo for å se hvor man selv ligger og hva de andre spillerne tenker om dine ferdigheter.

tw champ er en konkurranse basert på populæritet. Skulle man valgt finalen skill matchupwise Themis vs Toniden. Så igjen, helt uinteressant.

@Fatal hold nu kjeft, som dem sier på godt norsk. Om de så møtes i 1st runde så vil likevel enden på visa være at en av de to kontoene jeg nevnte vinner tw champen, så da har man egentlig bare vota for finalekampen i 1st runde.
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Som sagt, er ikke om finalen for oss som faktisk spiller på v24.
Vi vil heller vite om hvordan vi ligger mot andre spillere, noen som vi har front mot og hvordan folk tror det hadde gått for 2 kontoer som har veldig lite sannsynlighet for å møtes IG
Noe du ikke forstår godt nok siden du ble rimma så tidlig (giggle)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Som sagt, er ikke om finalen for oss som faktisk spiller på v24.
Vi vil heller vite om hvordan vi ligger mot andre spillere, noen som vi har front mot og hvordan folk tror det hadde gått for 2 kontoer som har veldig lite sannsynlighet for å møtes IG
Noe du ikke forstår godt nok siden du ble rimma så tidlig (giggle)

Vil man vite hvordan man ligger an mot andre spillere? Cute. For de eneste som jeg faktisk har sett stemt på en annen stamme enn sin egen i slike twchamps er Pål, Fredrik og PG. Så å få masse sympatiserende stammestøtte, vil jo ikke gi folk noe kartlegging;)
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Ble du litt såret nå? :(
Siden du ble 'kastet' ut av stammen du var hertug i? Er sånn jeg ser det, og er derfor du er så sårbar ang. ' sympatiserende stammestøtte' :D
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ble du litt såret nå? :(
Siden du ble 'kastet' ut av stammen du var hertug i? Er sånn jeg ser det, og er derfor du er så sårbar ang. ' sympatiserende stammestøtte' :D

Jeg ble ikke kastet ut, og lot meg innadle. Da jeg ikke gidda mere.

Angående "sympatiserende stammestøtte" så har jeg vært mot dette siden første tw-champ altså lenge før du i det heletatt var et navn på dette forumet, så careful boy. Med å trekke dumme konklusjoner. Vil dog også be deg fjerne Jon Snow - W83 da du ikke spiller der ^^
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Du har vært mot tw-champ, og selvom det så bestemmer du for å være med og innspille dine meninger om konkurransen? Way to stand up for your opinions m8 :forvirra:
Er det ikke morsomt at siden du ble innadla så har gått oppover for oss? Sier ikke at det ikke kan gå nedover nå fremover, men at det har faktisk hjulpet å ikke ha deg med (rofl).
Som du også sier at du har vært her lenge før meg, men ser ikke sånn ut med dine presentasjoner på v24. Ser ut som det motsatte :p
Hvem ellers spiller på JS isåfall? :O
 
Topp