TW-champion diskusjontråd

DeletedUser

Guest
Fordi de har gjort det best på verdenen der det er tvil mellom spillerne! ;)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Åssen vurderer folk denne konkuransen?

Spillere på kontoene?
Selve konto?
innvirkning på v19?
etc etc? Hva er begrunnelsene bak ?
 

DeletedUser

Guest
Selv stemmer jeg etter følgende system:

Spillere på konto og hvordan de ville gjort det med likt utgangspunkt > innvirkning på v19 > kontostørrelse > diverse annet.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Selv stemmer jeg etter følgende system:

Spillere på konto og hvordan de ville gjort det med likt utgangspunkt > innvirkning på v19 > kontostørrelse > diverse annet.

Canna: at du stemmer Mrzhalt er selsagt helt greit da det er en meget god konto, men om du mener det blir Easy, stiller jeg et stort spørsmålstegn til om du har kjennskap til hvilke kvaliteter som sitter på kontoene. Jeg tror at om du stiller spørsmålet til samtlige som har spilt på Mrzhalt som kjenner til Trevor Philips om det blir en easy match så tror jeg ikke du får mange "JA" :D

For meg er champion trådene en fin måte til å reflektere over hvilke kvaliteter som finnes på de forskjellige kontoene, utenom å se slavisk på ranking og stammetilhørighet. Dermed vurderer jeg kun de kontoene jeg faktisk har kunnskap om. Om jeg er i tvil om hvem som trekker det lengste strået inkluderer jeg prestasjonene på V19.

Når jeg rangerer bruker jeg følgende som utgangspunkt:

Scenario:
- 1 Vs 1
- 10 fullt utbygde byer med valgfri build
- Alle byene er fulle av tropper med valgfri build
- Et belte av gråbyer mellom kontoene sine startbyer, slik at begge kontoer kan velge hvordan de ønsker å shape fronten som faktisk er en viktig egenskap.

I tillegg vurderer jeg hver enkelt spiller på kontoen med følgende vekting:

- Tekniske ferdigheter (30%): Uten skills går man rett ut
- Aktivitet og Utholdenhet (30%): Må være på plass
- Stammespiller (30%): Individer vinnner sjelden servere, men spillere som jobber aktivt for stammen er sentrale
- Adferd (10%): At spilleren opptrer oppegående synes jeg er et viktig element!

- Pelle
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Du gir jo ikke grunn på alle kampene en gang, så at du manglet litt grunn blir jo isåfall feil.
 

DeletedUser

Guest
Greit, skal gå med på at det var idiotisk grunnlag av meg, beklager for det.
 

DeletedUser

Guest
Canna: at du stemmer Mrzhalt er selsagt helt greit da det er en meget god konto, men om du mener det blir Easy, stiller jeg et stort spørsmålstegn til om du har kjennskap til hvilke kvaliteter som sitter på kontoene. Jeg tror at om du stiller spørsmålet til samtlige som har spilt på Mrzhalt som kjenner til Trevor Philips om det blir en easy match så tror jeg ikke du får mange "JA" :D

- Pelle

Velger å skrive lett match da Trevor har visst endel inaktivitet den siste måneden. Både poengmessig og ODmessig. Noe som gjør at Mrz ville vunnet lett på aktivitetsnivået. Ikke på ferdighetsnivå.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Velger å skrive lett match da Trevor har visst endel inaktivitet den siste måneden. Både poengmessig og ODmessig. Noe som gjør at Mrz ville vunnet lett på aktivitetsnivået. Ikke på ferdighetsnivå.

Helt greit, men da legger du veldig stor vekt på hva som har skjedd på V19. I så fall kunne vi vel egentlig gitt seieren til Xeroxy med en gang? (Les dette med en litt humoristisk tone :D)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ikke egentlig, men med en 2k økning siste 4 dagene i poeng og ingen økning i od og dette gjelder flere perioder, så vil jeg si det er mer satsning på andre verdener? :p

Har litt humor selv også, vurderte å skrive jevn match der også, men etter ekstremt mye likt, så er det greit å variere litt der jeg kjenner personene bak litt bedre også! :)
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Ikke egentlig, men med en 2k økning siste 4 dagene i poeng og ingen økning i od og dette gjelder flere perioder, så vil jeg si det er mer satsning på andre verdener? :p

Har litt humor selv også, vurderte å skrive jevn match der også, men etter ekstremt mye likt, så er det greit å variere litt der jeg kjenner personene bak litt bedre også! :)

:D Bygger tropper så vi ser mannen med ljåen vet du :D Gård, stall, brakker og tropper FTW
 

DeletedUser

Guest
Hehe! :D

Får ikke gitt deg rykte dessverre: "Du har gitt for mye rykte over de siste 24 timene. Prøv igjen senere" :O
 
Topp