TW-champion diskusjontråd

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Håper jeg seriøst folk slutter med dette tullet å gi ut RØDE RYKTER(!), bare fordi dere ikke er enige med det noen stemmer. Forbanna tøv i mine øyne.

Og nå er det ikke jeg som har fått røde rykter, så det er sagt.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Må si meg helt enig med Odd her. Om folk gir røde rykter på TW-Champion er det helt latterlig og uforståelig i mine øyne! Håper de som har gjort dette går inn i seg selv og ser at det var tåpelig gjort. Man må respektere at folk har andre meninger enn seg selv.
 

DeletedUser

Guest
Helt enig, burde være lov å si meningen sin uten å få rødt rykte.
 

DeletedUser

Guest
Tragisk st folk gir røde rykter på tw Champions skjerpings!
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Røde rykter er som oftest bare tull ja, men ser at det av og til kan vere fristende. For eksempel om man opplagt favoriserer egen stamme (og derav nedstemmer fienden uansett), eller helt opplagt kun stemmer random.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Da TW-Champions går på individuelle meninger ser jeg absolutt ingen grunn til å gi rødt rykte selvom man "favoriserer" egen stamme/venner. At man har mer kjennskap til disse er jo helt naturlig og da vet man gjerne også mer hvor god vedkommende er fremfor de som er i en annen stamme enn sin egen.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Port Royal VII vs FalckKiller69
Jeg er søren ikke sikker på hvem som spiller på de forskjellige kontoene her lengre. Dem har hatt mer gjennomtrekk på kontoene enn Odd bytter ønskedamer. Stemmer blankt, igjen :|

Haha! Odd har da bare Adelen :LOL:
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Når jeg vurderer denne konkurransen så vurderer jeg utifra disse punktene:

- Hvor godt spilleren har gjort det i v19 so far.
- Hvor god spilleren(e) er (Erfaringsmessig, IG, Skillz etc)
- Hva slags rolle de har hatt i v19, altså hvilken påvirkning har deres konto hatt "overall"?
- Aktivitetsnivået, motivasjon, progresjon er også litt med her..
- Hvem av spillerne tror jeg faktisk hadde kommet ut av en 1vs1 kamp vinnende?

Men alt i alt er det veldig viktig for meg at det er rettferdig.

Om f.eks en spiller som har prestert utrolig bra på v19, møter en bedre enkeltspiller i en kamp (konkurransen). Så har det mye og bety hvor godt spilleren har gjort det på v19 i forhånd til om motstanderspilleren som (ikke har imponert på v19) er bedre.

Det er hvertfall min mening.

En kan gjerne kalle dette en populæritets konkurranse der de med flest venner kommer lengst. Men jeg velger hvertfall og stemme på dem jeg mener fortjener det mest, istedet for å stemme på en god venn, hvis det er tilfellet.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Resultater fra 32-delsfinalen

qO.Op vs lurvee 26-2
-Sonic- vs peace 4ever 4-10
Unvts vs birken 21-5
norseman vs Instinct 14-4
p0kemonZ vs Amstaff 23-2
Salomon vs cannavaro 12-11
Andrek vs nuppe 22-3
Kaptein Sabeltann vs Madam Ram 14-9
Number Six vs -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- 12-4
Steimler vs Showtime 6-14
X O C O X vs MadWorld 10-10
Port Royal VII vs FalckKiller69 14-7
Trevor Phillips vs mrzhalt 16-10
wrjw69 vs oXimal 15-2
Ras Al Ghul vs gullungen95 9-10
Elina vs xeroxy 3-24

Omkamp mellom X O C O X og MadWorld vil bli publisert nå :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
60-70% deff. Er grenser for hvor defansive vi går :p

Grunnen til at jeg stemmer på Xoxoc er fordi jeg har spilt med Trym, dere har jeg ikke spilt med før, bortsett fra at det hender jeg prater med deg på .Net (Om det er riktig Andreas :) )
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Aldri pratet med deg på .net (Da jeg ikke spiller der) og.... du snakket med Johan, ikke meg :LOL:
 
Topp