TW-champion diskusjontråd

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det er rart hvordan enkelte fabeldyr, tannfeer og inaktive kontoer plutselig våkner til liv igjen hver gang det er TW-Champions.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jepp.

Vil også be gutta som driver og kommenterer og diskuterer i selve avstemmningstråden om å diskutere her.. ikke der.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
snakker om at salomon kontoen ikke var tatt i bruk.

Hvordan vet du at Rottenikken mente selve kontoen og ikke spilleren på kontoen? At du slenger kommentarer som "Du er jo helt på trynet.." er jo latterlig. Det er jo du som har misforstått hva han mener. Neste gang kan du kanskje tenke deg om før du kommer med spydige kommentarer.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Hvis vedkommende kun har kunnskap om en av de som sitter på kontoen ser jeg ikke noe galt i å bedømme ut ifra det? TW-Champions har ingen fasit da alle har egne meninger hvor ingenting er rett eller galt.
 

DeletedUser

Guest
Hvis vedkommende kun har kunnskap om en av de som sitter på kontoen ser jeg ikke noe galt i å bedømme ut ifra det? TW-Champions har ingen fasit da alle har egne meninger hvor ingenting er rett eller galt.

Yup yup, du har rett der går på egen mening og jeg respekterer det :)
Selv er jeg vel ganske ukjent enda så.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Resultater 16-delsfinalen

Salomon vs p0kemonZ 7-18
norseman vs wrjw69 14-12
Number Six vs X O C O X 13-11
gullungen95 vs Port Royal VII 8-17
Unvts vs xeroxy 1-28
Andrek vs peace 4ever 28-2
qO.Op vs Trevor Phillips 15-12
Kaptein Sabeltann vs Showtime 9-15

Kvartfinalen kommer ut ganske snart!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Noen formeninger om hvilken kamp som var tøffest å vurdere i kvartfinalens runder, og hvilken lettest?
 

DeletedUser

Guest
Showtime vs qO.Op var ganske lett. qO.Op er en finalekandidat mens Showtime burde vært slått ut for en god stund siden :tunge: Var ganske klar på hvem jeg skulle stemme på denne runden, men den vanskeligste må være Andrek vs p0kemonZ.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Resultater Kvartfinale:

norseman vs xeroxy 1-24
Andrek vs p0kemonZ 2-24
Showtime vs qO.Op 2-27
Simon Helberg vs Number Six 3-22

Semifinalen kommer ut hvert øyeblikk :)
 
Topp