TW-champion diskusjontråd

kølla98

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
habbomannen skrev:
Er du vennen til Håkon? :p

Svarer her jeg iom dette er vell et sted å kommentere dette.

Jeg kjenner Håkon ja, spilt med ham før.

Jeg har også spilt med Kvæna, altså qO.Op og Jostein på xeroxy før.

Så hva mente du med det egentlig?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til Redswan igjen.

Jeg gir deg så mange grønne jeg kan ;) for å få deg opp igjen !
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Madworld skrev:
Takk til Chaosisalex for rødt rykte på TW-Champion...

Ja du fikk rødt Johan. Altså hvis du vil dele hva jeg skrev på ryktet skal du hjertelig få lov til dette.

Det hadde ingenting om at du stemte på xeroxy å gjøre, heller det du skrev om p0kemonz kontoen.

At jeg har adlet mye, og stått på... det har jeg..

Men når du gang på gang, uansett hvor på alle slags lister kommenter hvor mye "hjelp" p0kemonz kontoen har fått, så er jeg veldig uenig med deg.

Har du sjekket OD listen på v19? Har faktisk 4 plass ODA og 2 plass ODD.

Så for å si det slik.. Så hadde jeg lettere sagt fått nok av å høre om denne "nukehjelpen" og lignende.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Chaosisalex skrev:
xeroxy vs p0kemonZ


Alt i alt hadde jeg stemt slik, pga dette er 2 verdige finalister.

Xeroxy er en spiller alle mener bare har farmet seg til topp.
Jeg er ikke helt enig.. de er utrolig aktive, og har hele veien ledet, som tilsier at deres kapasitet til og farme er større enn alle andre sine kapasiteter.
De har vært flinke ledere for stammen Cash, som nå vinner v19. De har tatt lure diplomatiske valg og styrt stammen kjempebra.
De kriger også godt ifra seg. Adler maange ex-teemo spillere og kjemper hardt for byene sine, det ser enn gjerne på deres ODA.
Jeg mener de fortjener mer å være i en finale enn meg selv, iom jeg har vært på v19 i litt over 1 mnd, nærmere 2.
De har vært her hele veien..
Lykke til gutta!

Uenig odd!? :hmm:
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Adlet og stått på har du, fine OD plasseringer har du også.
Har vel forsåvidt bare nevnt hjelpen du har fått to ganger på forum(med mindre i har oversett nokka).

Kver gang i spurte enten MrZhalt, Instinct eller Xeroxy om hjelp mens Ras kontoen va stor fikk i til svar at dem hadde ingenting å avse fordi dem hjalp deg. Vet forsåvidt ikke hvor mye "hjelpen" var men vil tro det var en del når de ikke hadde mer å avse med tanke på hvor store de var.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Altså 2 nukes fra mrzhalt, likedan ifra xeroxy og 1 nuke ifra instinct på elina.

Ikke så alt for meget spør du meg..

Men det er bare måten du sier det på som har fått meg til å reagere.. hvis du skjønner hva jeg mener..
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Kaller ikke det massiv nukehjelp akkurat, derimot de hjalp meg adle 3 byer. Ikke de 40 andre byene jeg har..

Så når du spurte om nukehjelp har det rett og slett vært dårlig timing.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Jeg vil også skyte inn her at det skal veldig mye til å ligge på rank 1 uten fiendeadlinger, men med kun småbyer som vi har måttet bygge opp nesten fra scratch! :)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Resultater i semifinalen:

Number Six vs qO.Op 1-15
xeroxy vs p0kemonZ 7-10

Finalen kommer du hvert øyeblikk :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Til info så fyller jeg året 4.okt altså dagen tw champ finalen er over. så regner med jeg får maaange bursdagsgaver i stemmer der!
 
Topp