TW-champion diskusjontråd

DeletedUser

Guest
På en måte er jeg enig. På en annen måte, så hjelper det på aktiviteten på vårt forum. Å sparke ut "fremmede" vil jo være veldig selvmotsigende i så måte.
Samtidig ville håndhevingen vært noe jeg absolutt ikke hadde gidda å ta på meg.
 

DeletedUser

Guest
Bare å redigere det.

Kan være greit å hive på et grunnlag på hvorfor, for ordens skyld.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke sett så mange at det burde gjøre noe stor forskjell, strengt tatt.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Resultater runde 2:

StepBack vs Destructere 0-21
osamannen vs PerAudun 22-0
Villarreal vs Poderoso 20-1
master knight vs legend786 4-13
tarantella vs Implicated 8-11
slampy93 vs kreiz 3-12
Dr.Robert vs Bohic 10-5
Peligroso vs 19messi19 19-1
jks66 vs varianor08 4-11
stuffjustgotreal vs Hønsebataljonen 0-20
radisson vs Reedawned 21-0
Kamikaze vs wannabezz 18-3
ZombieFred vs Jazcan 9-11
Per Kåre vs IceCold 16-5
Bergenspesten vs Chamox 18-0
RUAB vs Teacher 0-22

Ny runde kommer snart :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Altså går greit for meg å ryke ut fra denne "poppis" konkurransen. men skal jeg og Robert ryke ut mot dette :? https://gyazo.com/8871c68e8a235c11ba0b4aad4ae1890e

Hadde det vært Pål så hadde jeg forstått mer av stemmevalget til folk. Men når man lekker byer helt til man får støtte, og var ikke akkurat overbevisende deffansive takter heller.

Var bare ett pekepinn ^^ var ikke særlig hype på konkurransen i utgangspunktet.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Skal vi se.

1. Kamikaze er foreløpig nesten 100k større enn dere.
2. Dere har adlet 6 byer fra Upside/Down, mens Kamikaze har adlet 29byer fra HAHAv2
3. Kamikaze har 3,3mill mer i ODa - Tydelig hvem som bidrar mest.

Vet ikke helt jeg? Mulig det å få støtte av stammen ikke er lov.
Kanskje dette bare var en reality-check for deg? Ikke noe imponert over hva dere på Dr.Robert har gjort så langt på v23.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
In latestart we trust.

1. Mulig det, vi startet senere.. Han har dessuten bare vokst seg stor på noe Pål egenhendig(nesten) har gjort/ødelagt. ZF undergang er mye takket være Pål.

2. Tjoooo var noe med den adlingsgrensa da ._. vi har jo ikke vært i knall posisjon til mange av byene deres enda. Vi har jo Jazcan og Vman i nærheten, og da gjør vi noen fremstøt.

3. Kami hadde vel en veldig solid ledelse når vi først startet på kontoen også ^^ det tar også lang tid før man får nok off til å gjøre store ODA hopp.


-------------

1. Hvorfor skal en så god konto, som har Johan på konto(som flere anser som en god deffspiller) Falle sammen uten deff fra stammen, burde jo enkelt klare å snipe noen av toga som dukker opp, kanskje litt god gammeldags dodging hadde hjulpet for å ha tropper igjen til snipes :eek:

2. Kontoen viste lite tegn til motstand.


-------------

Hmmm Jeg er vel forsåvidt ikke imponert av deg og flere andre i stammen din heller ^^ Skal jeg definere v23 når den er ferdig atm så må det vel bli Pål 75% resten av stammen 25%
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Bra du ikke er så imponert over oss da, hva skal vi si om kontoene i HAHAv2 da? Som blir overkjørt som bare det? :) Jojo :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Liker at du bruker "vi" kan ikke akkurat si at du gjør stort for din stamme.
 
Topp