TW-champion diskusjontråd

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Nei, som jeg sa til deg på priv på skype, så chiller jeg bare. :) Har ikke skrytt mitt eget bidrag opp i været heller :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg startet samtidig som deg så og si Stian :)

Ja 15 dager ish før, men som nevnt tidligere så er jobben i Upside/Down fordelt på 75% deg 25% resten av stammen. Men digger at folk som har vært usynlig og ikke gjort stort begynner å snakke om "vi"
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Lukter brent.

å? har jeg sagt at Zippy ikke har gjort noe ? Det er jo nettopp han jeg peker på at har gjort noe. Du og flere andre derimot virker som en gjeng utstillingsdukker som kunne ha blitt sendt til madame tussauds.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Så når vi er i en stamme, er det ikke lov å bruke ordet "vi" ? Bare fordi vi ikke har bidratt med noe som du vet, så har vi lov til å mene akkurat hva vi vil. Du aner ikke om jeg har gjort nada eller om jeg har gjort noe. Kan du ikke påpeke hva jeg ikke har gjort igjen og gjerne hva jeg har gjort også? Guden vet jo slikt :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Odd er flink til å step-it-up når det behøves som kv., en stamme styres ikke bare av størrelsene på kontoene :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Odd er flink til å step-it-up når det behøves som kv., en stamme styres ikke bare av størrelsene på kontoene :)

Så hvorfor måtte Roger sitte sist gang da :( om Odd er så flink "step-in". Nei, men han kan jo faktisk bruke troppene sine, ekspandere og kanskje ta litt flere kv vakter, har en følelse av at det ikke er alt for mange av de kvene over tid ^^

Så egentlig så har Odd kanskje vært kv 4-5 ganger. Å du bruker det til å snakke godt om han. lengden på kvene var sikkert max 2 dager også. Virker som sykt mye arbeid, men kan jo godt forstå at det blir for mye for en stakkars person, som flyr fra forum til forum bare for å kommentere negativt eller trashtalke meg. jaja.

Zippy > Upside/Down
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Troppene mine står jo ikke hjemme?

Og det er vell lov for flere å sitte kv?

Du trashtalker meg like mye selv og klarer å komme med mere usaklige kommentarer enn jeg gjør :)

Men er bra du vet mer om meg enn det jeg gjør selv :) Skal huske å spørre deg igjen neste gang når jeg er litt usikker på hva jeg selv mener :)

Ingen benekter at Zippy er den som bærer Upside/Down, men i allefall gjør han noe bra, i forhold til hvordan du er :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Å dra inn andre verdener å trekke en konklusjon er vel noe du har gjort tidligere da du påstår at jeg alltid skylder på dual :eek: noe jeg har gjort 1 eller 2 ganger da det faktisk var reelt. Så du skyter deg selv med den uttalelsen. Er du som har vært usakelig å dratt inn ting som ikke har hatt noe med v24/v23 å gjøre.

Trashtalker deg like mye :eek: nah, gidder ikke å diskutere/ bruke så mye tid på forum som deg. Noe som kanskje vises på antall innlegg vi har publisert på forum, skulle virkelig ønske at det skjedde noe ingame i stedet for på forum ;) men i dine tilfeller er det vel 2-3 dualer som er nøkkelen til seier for deg :eek: (Ja, Jostein telles som 2.)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
minst 1200 av mine innlegg er fra telletråden, sist jeg sjekket så diskuterte man ikke på telletråden :)

Dessuten spiller jeg ikke med Jostein på noen verdener atm ^^
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
minst 1200 av mine innlegg er fra telletråden, sist jeg sjekket så diskuterte man ikke på telletråden :)

Dessuten spiller jeg ikke med Jostein på noen verdener atm ^^

Akkurat. Forklarer vel sitt om hvorfor det er så stille fra kontoene du sitter på ;)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
v23 -> Chill - ta det innover deg :)

v24 -> Gjort mer enn din konto ;)

v23 - Excuses

v24 - #Dual #JegVarInnestengt ^^ Du har ikke gjort deg bemerket utenom det faktum at du er misfornøyd og griner om absolutt alt, og byttet stamme da ofc.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Altså går greit for meg å ryke ut fra denne "poppis" konkurransen. men skal jeg og Robert ryke ut mot dette :? https://gyazo.com/8871c68e8a235c11ba0b4aad4ae1890e

Hadde det vært Pål så hadde jeg forstått mer av stemmevalget til folk. Men når man lekker byer helt til man får støtte, og var ikke akkurat overbevisende deffansive takter heller.

Var bare ett pekepinn ^^ var ikke særlig hype på konkurransen i utgangspunktet.

Haha, rimelig selvmotsigende innlegg, Stian :D

922943.jpg
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Nah vil bare ikke ryke ut mot noen som tar restene til Pål ^^ og som ikke gjorde noe for å forsvare seg (sende 2 readels er ikke å forsvare seg)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Tbh så viste Kamikaze seg veldig god tidlig i krigen, mer enn dere har klart å bevise til nå, dessverre.
 
Topp