TW-champion diskusjontråd

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Stian/dg44, du undervurderer mye av hva Odd/holymother/holyhell har gjort her på v23. Samtidig så etter hva jeg har sett til nå ikke disse stemmene vært alt for poppis basert (annet enn at jeg kanskje mener jeg burde tapt til ZombieFred)

Jeg kan si både i hahav2 og Upside/down er det spillere som ikke bidrar mye på alle deler av spillet, men samtidig så er dette et "spill" hvorav noen spillere velger annen spillestil enn de som går for rank #1 (eller høyest mulig spiller rank). Det er det som gjør dette et utrolig gøy spill da vi alle har våre forskjellige spillestiler som utgjør en god mix man må bygge seg rundt.

Ta eksempellet over at dr.robert og jazcan kontoene har i bunn og grunn latt hverandre være ifred uten å ha en IAP, men så brøt alt løs her om dagen og vi har hatt mye gøy, selv å sitte oppe 36timer syk (så kunne ikke sove likevel) og håndtere flere enn min egen konto for å snipe tog, så har jeg fått hjelp i ny og ne når jeg ikke hadde helse nok til å ta alt selv. Bl.a Odd og roger har begge hjulpet der.
Normalt sett så ville det vært hetset på å la meg være fred (fra dr.robert sin side) , men dere har hjulpet hahav2 på andre ting, så dermed er det valg av spillestil.

Håper det jeg prøver å si kommer frem; at alle har ulike spillestiler og derfor meninger om hvordan kontoer står i stil mot hverandre. I dette tilfelle så blir jeg slått ut av varanior08 noe jeg personlig mener jeg ville hatt bedre sjangs mot enn zombiefred, men derav er det kun min mening og felleskapet sier at jeg taper her :p
 

DeletedUser

Guest
Å sammenligne Kami og vårt sitt bidrag med ODa blir rimelig skivebom da vi ikke har hatt særlig front før nå nylig, og dem har ligget i skuddlinja siden nesten dag 1, vil jeg anta. Vi har også fokusert på å få opp tropper, off og deff, samt mynter uten å misbruke eventsystemet som noen fulle apekatter uten begrensinger på kredittkortet.
Vi ble vel nummer 2 på verden til 100mio farmed, noe som er en SKAM til ALLE(Unntatt osamannen) dere som starta før oss. Så fikk vi vel 2 x DA da vi begynte å angripe Jazcan.

Om vi hadde slått Kami i en 1 vs 1 med like utgangspunkt? Kanskje, kanskje ikke. Ville nok blitt ganske jevnt. Poenget mitt er at mye av det som er blitt sagt her ikke helt er fornuft eller relevant.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Front er gjerne noe som man kan velge om man vil få eller ikke.

Fra min startposisjon 465|488 har jeg nå kanskje fått den største fronten på v23, mens f. eks osamannen som startet lengre øst ikke har front.
Når du argumenterer rundt ODA så er ikke front altfor essensielt her, som en safespiller kan man enkelt bidra med clearingsnukes for fronten.
Jeg begynner samtidig å bli lei av det evige masse rundt eventsmisbruk, det går fint an å lykkes uten å misbruke det, og antagelsen om at alle utenom en selv har misbrukt det begynner å bli relativt godt oppbrukt, so stop it, pls..

At dere ble nr. 2 til 100 mio farmet er vel og bra, men hva er resultatet? Hadde stammen vært bedre tjent om dere hadde brukt troppene på Down/Upside byer i stedenfor gråbyer? Jeg stiller ikke spørsmål ved at farming er vel og bra, men jeg stiller spørsmål om dere har hatt et overfokusert fokus på det området som ikke har gagnet stammen i forhold til alternativene.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Resultater runde 3;

Bergenspesten vs Destructere 0-15
Hønsebataljonen vs kreiz 14-0
Teacher vs Villarreal 0-15
legend786 vs Radisson 3-9
varianor08 vs Jazcan 10-3
Peligroso vs Per Kåre 6-5
Dr.Robert vs Kamikaze 4-9
Implicated vs osamannen 3-9

Kvartfinalen publiseres straks!
 

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Side 1:
Spillere: radisson
Side 2:
Spillere: legend786

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1
Side 2: 4
Forskjell: 3

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 5,830
Side 2: 29,707
Forskjell: 23,877

chart
Den ene erobringen var readel fra rad som jeg readla. men men
 
Sist redigert:

radisson

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Ser det er mange som ikke synes innsattsen min er god.

Hadde en periode bare frontbyer, ingen safe cluster å sende fra som mange har. Jeg ble også bombet helt ned uten store mengder deff fra stammen, en slik runde juling tar det tid å komme seg oppå igjen. Nå er det mye deff fra stammen hos meg, men det betyr ikke at alle byene er stacket av stammen. PerKåre har speidet jevnt og jeg har flyttet deffet rundt til byene han speidet, på den måten så alle byene mine stacket ut.

I forhold til str. Så ligger kontoen høyt på ODA og ODD. Mer enn de som har er missfornøyd her.

Kunne nok adlet mer men har slitt med å få produsert adels, ress har gått til tropper.

Når jeg ser hvor flinke folk tror de er, kan det ikke bli annet enn en reall fight når nuksa haggler inn på kontoene:)

Takker stammen for masse god støtte, knallgjeng:)

Hilsen han som kun spiller via mobilen.
Radi
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Nå er det ikke jeg som har kriget mot deg, men går kun ut i fra rapporter og slikt. Sniping har jeg sett lite til og noen få readlinger. Kan være som sagt at du har gjort en kjempe jobb, men jeg sitter dessverre ikke med all info, så må gå med det jeg vet så langt :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Radi har gjort en strålende jobb bare sjekk radisson sin ODA og ODD, veldig høy til å være så liten konto..
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Radi har gjort en strålende jobb bare sjekk radisson sin ODA og ODD, veldig høy til å være så liten konto..

I tillegg til OD, så er Radisson en av de bedre spillerene IG. Kanskje ikke den som snakker mest, men lojal, hyggelig og har et stort pågangsmot. Han gir seg ikke før det virkelig er "over og ut". Meget god spiller på alle mulige måter.
 

radisson

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Må fortsette som idiot her.

Vil først takke for gode ord, det er sjelden kost her på forum.

Er det slik at man må være aktiv 24/7, kunne snipe alle tog, sende 10ms tog og ha 5 dualer for å ha god nok konto til NO?
Forstår veldig godt at det minker på spillere(idioter) på denne serveren, når det skrives så mye dritt.
Denne skrivende idioten burde være lette byer, for her brukes verken script eller store penger. Sover gjør han pigade også innimellom jobb, barn og hus.
Jeg spiller for å ha det gøy, har ingen planer om å imponere noen eller bli nr.1. Målet er å ha det gøy, krige litt og kanskje komme blandt topp 100. Det burde respekteres at ikke alle jobber 24/7 for å bli nr1, det er tross alt BARE et spill.

Vet like godt som alle andre at i denne avstemningen er jeg langt ifra toppen, har vært heldig med trekkningen og stemmene.

Det blir TW pause etter at denne verden er vunnet, for det er tydligvis ikke plass til andre enn de som er best.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Hva er det som er galt nå? :p for min del ser det ut som om du kommer videre ganske enkelt
 

radisson

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Det har lite med plasseringen i denne tråden, det har med hva som skrives.

Veldig kjekt at radisson kontoen går videre:) har vært heldig med trekningen da;-)
 

Maanaldojr1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Kjipt at en spiller som Radi slutter pga noen uaktuelle og idiotiske kommentarer.

Men en ting jeg er ganske sikker på at det har vært en fantastisk tid å spille med deg Radi, selvom det var bare en verden :(
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Er ikke det, det er snakk om. Heller det at innsatsen og jobben han har gjort ses på som dårlig, mtp hvor mye denne kontoen faktisk har prestert? Den har vært her siden dag 1? tatt imot juling og bygger seg opp.

Den har også 3-4 fiende kontoer som har byer inni sitt eget front cluster som er 90% av byene hans. Som gjør det vanskelig for ham å forsvare.

Så at noen skriver at han er dårlig, som jeg mener å ha lest, eller at det har vært gjort en dårlig jobb, så skjønner jeg at han reagerer.

Støtter deg Radi :warrior:
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Tipper det er dette radisson henviser til;

Radisson vs Villarreal
-Mulig Gard ikke har vært fremtredende her. Men det er bedre å holde kjeft å få folk til å tro at du er en dust, enn å åpne munnen for å bevise det. Så får vi se om dere tok den :p
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Som sagt, jeg har ikke hatt så mye info om kontoen din. At du spiller solo er full respekt fra min side. Har selv spilt solo så og si 95% av tiden (har endelig fått dual nå!). Jeg har kun basert min konklusjon over rapporter jeg har fått tilsendt og det jeg leser på twstats da jeg aldri har snakket med deg personlig. Du har nå klart å overlevd så langt som solo så det er veldig prisverdig :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Har utelukkende gode erfaringer med Radisson. En skikkelig fighter som er fantastisk å ha i stammen. Husker det var flere i Haha som spådde han ville bli adlet ned for en stund siden da han mistet noen byer, men hva nå? Tilbake sterkere enn før.

Å ha en spiller som han på sin side er gull verdt, og dritkjipt å ha imot.

En type spiller som bikker en verden i sin stammes favør.
 
Sist redigert:
Topp