Finale Bunnpris Vs. Guttaboys
Kvænangen Velkjent medlem Reaksjonspoeng 135 12. Nov 2011 #5 Bunnpris Vs. Guttaboys Sist redigert: 22. Nov 2011
Hakkespetten Aktivt medlem Reaksjonspoeng 32 12. Nov 2011 #7 Bunnpris Vs. Guttaboys To veldig gode spillere, og hyggelige karer. Blir feil og velge en som skal vinne her syns jeg, men basert på hvem som har gjort mest in game, så faller stemmen min til Bunnpris.
Bunnpris Vs. Guttaboys To veldig gode spillere, og hyggelige karer. Blir feil og velge en som skal vinne her syns jeg, men basert på hvem som har gjort mest in game, så faller stemmen min til Bunnpris.
Pinklysmooth Nytt medlem Reaksjonspoeng 0 12. Nov 2011 #8 Bunnpris Vs. Guttaboys Rævva finale.. Men selvfølgelig så vinner jo Gutta..
DeletedUser Guest 12. Nov 2011 #10 Bunnpris Vs. Guttaboys Flinke begge to, to verdige kandidater. Derimot har BP har vist seg å være veldig sterk på v7 - og vil ta denne
Bunnpris Vs. Guttaboys Flinke begge to, to verdige kandidater. Derimot har BP har vist seg å være veldig sterk på v7 - og vil ta denne
Kalou Velkjent medlem Reaksjonspoeng 160 12. Nov 2011 #12 Bunnpris Vs. Guttaboys For meg, er det ikke tvil.
sondrekul Litt aktiv? Reaksjonspoeng 8 12. Nov 2011 #14 Bunnpris-Guttaboys Tar av meg hatten og stoler på at det er GB som er best her ja
DeletedUser Guest 13. Nov 2011 #16 Bunnpris Vs. Guttaboys Klar seier, ingen tvil i mitt hjerte evah evah evah