TW-champion finale!

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Da er vi kommet til Finalen! nå må det være med forklaring på hvorfor akkurat DU gjir DENNE personen din stemme, hvis ikke telle jeg dem ikke med (så randome folk kan gji uten å vite noe som helst om verdenen).

Resusltatet i semifinalen endte med at disse to må kjempe om seieren.

----------------------

Tvutt vs Guttakrutt

----------------------

man viser hvem som får din stemme med å fete navnet på personen du stemmer på:
F.eks
Tvutt vs Guttakrutt
Husk at dette er helt random!

Avstemningen avsluttes Onsdag den 10/4 klokken 19:00
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Tvutt vs Guttakrutt
Han er rett og slett bedre på alle punkter. Er ikke mer å si egentlig
 

DeletedUser

Guest
Tvutt vs Guttakrutt
Kongen av V12 forblir kongen av V12!
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Tvutt vs Guttakrutt

hadde blitt en jevn kamp men tror nok gutta hadde tate det lengste strået
 

DeletedUser

Guest
Tvutt vs Guttakrutt - Gutta har vist seg bra gjennom hele v12, men Tvutt ligger langt foran, og får derfor min stemme.
 

DeletedUser

Guest
Tvutt vs Guttakrutt - Go Gutta! Dette hadde blitt sykt jevnt, men setter en knapp på gk.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tvutt vs Guttakrutt
En jevn kamp, men Tvutt hadde definitivt tatt dette til slutt. Jeg er ikke i tvil, og hadde stemt akkurat det samme om jeg fikk mulighet.
 

DeletedUser

Guest
Tvutt vs Guttakrutt

Jevn kamp, men Tvutt er hakket bedre.
 

Shred

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Tvutt vs Guttakrutt

Robert er mange hakk foran og holder ut til siste slutt :]
 

DeletedUser

Guest
Tvutt vs Guttakrutt - Veldig usikker, ville blitt en veldig bra kamp...Er ikke helt sikker på hvorfor jeg velger gutta en gang, men har bare på følelsen om at de ville ha vunnet.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Tvutt Vs Guttakrutt

Slenger opp en spoiler med besvarelsen min.

[spoil]

(NB; Jeg setter Guttakrutt opp mot Tvutt. Derfor det eventuelt kan bli litt mye negativt i den ene rettningen. Blir sånn når det er så stor forskjell på spillerene:) )

Det er mange elementer som er i bevegelse når man skal legge ned stemmen sin. Enkelte tenker på sin egen egoisme, derav de blokkerer all form for logisk tankegang. Andre slenger bare ut stemmen sin fordi vedkommende som er på enten den ene eller den andre siden er en god venn. Syns at enkelte av de som har stemt, har en veldig, veldig, veldig fattig begrunnelse. Litt dumt, i og med at begge de to som står i finalen er to eksepsjonelt gode spillere. I dette lille innlegget, så vil jeg legge til rette for hvorfor stemmen min gikk til Tvutt, og grunnlaget til hvorfor jeg også syns at alle stemmene burde bli hans (nerd).

Først, så har jeg kjent Paasan mye lenger enn hva jeg har kjent Robert. Paasan slettet meg fra Skype for en stund tilbake fordi jeg mobbet fremgangen til -RE- litt. Viser litt umodenhet, og at vedkommende er en veldig dårlig taper. Har også gjort det samme med Robert. Vi har kranglet som en tornado vs en orkan. Alikevel holdt vi begge hodet høyt hevet når diskusjonen var ferdig, der vi gikk til arbeidet vårt igjen. Robert er veldig liberal, og tar som regel ikke så mange forhasta besluttninger. Det er en grunn til at fienden både frykter og elsker han.

Når vi går bort fra det som omhandler hvordan personen oppfører seg, så kan vi se litt på selve resultatet hver av de har utformet på V12. Gutta holdt ledelsen i en lang tid før Robert(Tvutt) tok over. Det gjorde han med stil, for nå har han en relativt kraftig ledelse. Noe av det eneste som står på agendaen for Robert, er fiendeadling. Jeg skal slenge med litt statestikk lenger nede, sånn at alle får se hva jeg sikter til. Det er et faktum at Robert har tatt flere fiendebyer enn hva Gutta har i denne krigen, noe som automatisk gir han en free ticket til seier på V12 champion for min del.

Så må man også huske at Tvutt har en mye mer krevende front enn hva Guttakrutt har. Det har han alltid hatt siden han adlet seg frem dit. Gutta har/hadde noen få byer som var stacka til månen ved fronten, mens Robert måtte benytte seg av aktiv troppeflytting når det kom inc. Raskt eksempel er jo når -RE- hadde aksjon, der det ble sendt rundt 3k angrep + en liten slant med nukes. Lite søvn, mye hardt arbeid og aktiv troppeflytting gjorde jobben til -RE- umulig.

Robert gjør en suveren jobb, og i denne "finalen" er han også suveren. Ekte kriger som fortjener all ros tilgjengelig. Ikke bare gjør han en god jobb for sin egen konto, men han er også en kjemperessurs for resten av stammen.

Stå på!

***STATS****

Side 1:
Spillere: Tvutt
Side 2:
Stammer: -RE-

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 164
Side 2: 12
Forskjell: 152

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,280,696
Side 2: 100,878
Forskjell: 1,179,818

chart




__________________________________________________________________________________________



Side 1:
Spillere: guttakrutt
Side 2:
Stammer: CKH

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 98
Side 2: 56
Forskjell: 42

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 694,934
Side 2: 464,034
Forskjell: 230,900

chart




110 fiendebyer i forskjell.. GG :).

[/spoil]
 

Grimwell

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Tvutt Vs Guttakrutt

Må gi denne til Tvutt. Har gang på gang vist at han er sjefen på V12.

PS: Refererer til stats på kenn93x sin spoiler! Det er mer en nok bevis for det :)

Men aktiviteten til Gutta har jeg ikke noe å si på.

Gode begge parter, men gir seieren til Tvutt!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Tvutt Vs Guttakrutt

Guttakrutt er best
 
Sist redigert av en moderator:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Må ta det opp igjen, si hvorfor du gjir din stemme til den personen.
 

Alice Donut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Tvutt vs Guttakrutt: For all del to gode kontoer, men statistikken alene tilsier at Robert tar dette. I tillegg vil jeg si han har virket mer overbevisende enn GK.
 
Topp