TW-Champion FINALE

Status
Stengt for ytterligere svar.

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
1. Hakkespetten vs Torquemada

Det er flott å se at det ble disse to i finalen. Hadde det vært noen andre så hadde det bare vært dumt og naivt.
Min stemme går til Tom, og det er absolutt ikke en klar stemme fra min side. Begge hadde fortjent å vinne, men jeg føler på meg at Tom hadde vunnet, selvom kampen hadde kunnet pågå i årevis.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
1. Hakkespetten vs Torquemada

Tom fortjener og vinne TW Champion på V14. Han har gjort mer, og betyr mer i de fleste sammenhenger på V14 nå enn hva jeg gjør og har gjort. Min stemme går derfor til han :).
 

DeletedUser

Guest
Hakkespetten vs Torquemada
ville vært en kamp jeg gjerne skulle ha sett.. dette ville det ha luktet svidd av. Kenneth er en sta ***** som ikke liker å tape, men er litt usikker på om han hadde klart å holde fokusen og gløden like lenge som Tom. så beklager Kenneth, du er en meget dyktig spiller jeg har stor respekt for, men her på v14 vil jeg nok holde en liten knapp på Tom.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
T.o.m Heine sitt innlegg ser stillingen slik ut:

1. Torquemada 20 Hakkespetten 4

Som det ble nevnt i diskusjonstråden er vel dette i realiteten over. De fleste som ville stemme har fått stemt. Jeg skal få oppdatert det første innlegget senere, legge inn runde 5 og oppdatere hver enkelt spiller - tar ikke så lang tid når det kun er én kamp. Håper tråden ikke stenges før jeg får gjort dette (i løpet av dagen - skal gi beskjed).

Til slutt vil jeg takke for meg, gratulere Torquemada så mye med seieren, og Kenneth med en klar 2. plass (hele 32 poeng ned til 3. plass [FylleSamen] sammenlagt, til tross for kun 4 poeng den siste runden - lista finnes nederst under "resultater fra tidligere runder").

Fortsett gjerne diskusjonen i diskusjonstråden. Hva synes dere om vinneren, var det en fortjent seier? Hvor langt kom du selv i forhold til dine egne forventninger (om du var med)? Var du overrasket over noen av resultatene underveis? Noen du synes kom for langt, eller skulle ha kommet lengre?

EDIT:
De fleste som ville stemme har fått stemt.
Hadde visst glemt å stemme selv.. :/ Stemmer da på Kenneth, et lite trøstepoeng (stillingen blir da 20-5).
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp