Tw champion finale

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Da har vi endelig kommet til finalen dere da står det mellom kenn93x å Grimlock hvem vil vinne ?


Finale Kamp: Grimlock Vs Kenn93x


Runden avsluttes den 27.1.2014
 

DeletedUser

Guest
Grimlock Vs Kenn93x
Basert på Kenneth sine engelsk ferdigheter for 6 år siden
 

DeletedUser

Guest
Jeg har kriget med og mot begge disse spillerne. Kenn på V1 og V14.
Har spilt mest med Grim på V1 og V2.

Basert på mine erfaringer må jeg nesten gi seieren til Grim. Et stabeist som er en fantastisk stammeleder, koordinator, motivator og spillermessig en farlig kriger.

Kenn har gode ferdigheter i de fleste faser og en utrolig utholdenhet om han bare vil.

Grim ville tatt Kenn på offensive ferdigheter. Kenn er god på både def og off, men Grim er hakket vassere i angrep.

Vil helst stemme uavgjort, men i og med at et er en finale, må vi nesten ha en vinner. Gratulerer til begge to som har kommet så langt!
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Finale Kamp: Grimlock Vs Kenn93x

Jeg luktet lunta lang vei på at dette ble finalekampen... Tror teknisk sett ikke noen hadde vunnet denne kampen. Jeg tror den hadde vart så lenge at både Grim og Kenneth hadde konkurrert i et kappløp med hver sin rullator for å komme seg bort til pc'ene i fellesrommet på gamlehjemmet. Begge to har, når det virkelig kommer til det, en helt utrolig utholdenhet som kun et fåtall kan matche her på .no

Men jeg må si meg enig med MD, Grim er hakket seigere i angrepsfronten enn det Kenneth er, og om noe er det på dette han hadde vunnet.

Derfor:
Grimlock Vs Kenn93x
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Finale Kamp: Grimlock Vs Kenn93x

Grimlock er en ekte Tw-champ! Alle triksa har alltid vært i hans erme, og motivasjonen har alltid vært å se andre gråte over fortapte eller knuste byer.

Gratulerer Grim! Denna fortjente du allerede på v1 Champ for noen år tilbake, og v2 champ, bare synd du møtte meg der... I love you grimmyboy and i always will <3<3<3
 

DeletedUser

Guest
Grimmyboy

- Gjennom all sin tid her vært den kloke og ydmyke personen som istedenfor å booste et stort ego, faktisk har noe å vise in-game. Har aldri opplevd deg som en leder av en stamme, men tror du i en kort periode opplevde meg, får håpe jeg ikke var for håpløs. For alle her sier du var en formidabel leder. Ekspesjonelt gode defensive egenskaper samt en enorm utholdenhet og stå-på vilje. Villig til å ofre sjelen sin for stammen han er lojal ovenfor. Jeg har ikke hatt den gleden å spille mot Mikkel, bare med. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg sendte deg det køddeangrepet og spammailen på V1. Var takket være det at jeg fikk spilt med deg, få juling i Age of Empires og endelig klare å snipe. Skulle bare %#¤ meg mangle at du er en finalist!

Kenny

- Skulle så inderlig ønske at jeg fikk mer tid enn en uke på Mr.Destruktive (V1). Så jeg virkelig kunne se hva du var god for den gangen. Vært litt innom samme stammer, var behjelpelig om jeg husker riktig. Gode all-round skills, noe slack i starten. Men vært aktiv i de 3 årene jeg var borte. Ser ut som du har bygget deg opp et imponerende rykte og fått mestret startfasen. Synd at jeg ikke får se deg i aksjon på V14 som spiller og leder. Føler virkelig jeg trenger å se det. Men si fra, slår gjerne av en liten prat eller whooper deg i CIV 5. Men jeg er ganske sikker på at det er fortjent at du er i finalen. Selv om jeg gjerne skulle ha likt å se Poke eller Geronimo her.

Min stemme går til Grimlock siden jeg ikke har observert Kenny sitt fulle potensial, men har fint med egne øyne sett hva Mikkel får til in-game.

En verdig Mester av TW.NO!

Ingen tvil om det...
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Grimlock - Kenn93x

To absolutt gode finalister. Nå er det det problemet som alltid har vært: hvilken fase skal man se på? Hvilken verden skal man sammelingne med? Det å være best på V2 eller V4 nå, er langt i fra det samme som de senere verdenene. Taktikkene har endret seg stort over årene. Derfor prøver jeg å se "all-time", altså sammenligne prestasjonene til Mikkel på V2 og V4 for eksempel, med resten av V2 og V4. Derfor går min stemme til Grimlock, selv om i en 1 vs 1 fight i dag ville nok Kenn93x tatt det hjem. Grimlock får også et lite pluss for alt han har dedikert av tid til å hjelpe til med en rekke flotte guider her på forumet. De har mange, inkludert meg, lært mye av.
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Grimlock - Kenn93x

Valget mitt er tatt på bakgrunn av totalbildet jeg har av Grim. Og da tenker jeg utover det rent spilltekniske. Å spille TW er så mye mer enn det. Motiverende, støttende, og kunnskapsrik og med en uslåelig vilje til å dele på sine kunnskaper. Han gjorde det mulig for meg å stå oppreist i stormen på slutten av v4, så den sosiale kompetansen er det ingen ting å si på!

Føler nesten for å sitere Are
I love you grimmyboy and i always will <3<3<3

Men av en eller annen grunn får ordene en litt annen valør siden jeg er av hunkjønntypen, så jeg holder på "Føler nesten for..." :)
 

DeletedUser

Guest
Grimlock - Kenn93x

Jeg tror Kenneth ville slått Mikkel i oppstarten, på samme måte som megselv, har jeg følelsen av at Mikkel ikke føler at TW begynner før vi har et par hundre byer. Da er det gametime! :)
Midgame ville vært jevnere pga forspranget Kenneth jobbet seg opp i starten.
Men tror Mikkel ville holdt unna, og tatt seieren i sine ekstreme endgame ferdigheter.

Ang lederferdigheter har jo begge to ledet sine stammer til seier. Begge har sosiale egenskaper som er over norm. Det er jo grunner til at dem har kommet hit og har såpass store nettverk her på tribalwars..
Om noe negativt skulle bli sagt, måtte det bli at Mikkel kan bli veldig sta og for sarkastisk for å latterliggjøre og Kenneth er en som er litt for villig til å gå for langt om han føler seg urettferdig behandla.

Dog, totalt sett tror jeg Mikkel ville tatt dette.
 
Topp