Tw-champion kåret!

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Da er TW-Champion over for v19.

Vi gratulerer qO.Op med seieren 11-1 i finalen over p0kemonZ. (party) (party)

Håper alle syns TW-champion har vært et lite løft for forumet, og at det ble gjennomført på en grei måte.

Nok engang gratulerer til vinneren!

Takk for følge :)
 
Sist redigert:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Takk til alle som har stemt på qO.Op, det er vi ekstremt takknemlig for!
Verden 19 startet veldig bra for oss, og vi ruvet faktisk på rank 1 over en periode, men endel undervurderinger og små marginer gjorde at vi gikk på en real smell, og ikke bare en gang.
Disse smellene som vi gikk på svekket motivasjonen til grunneier og ildsjelen Mathilde, dessverre måtte Mathilde forlate meg og Skattum grunnet nye arbeidstider.

Men etter mye arbeid og kampen mot motivasjonen så kom Skattum og jeg endelig til det punktet hvor vi kunne begynne å denge løs på våre motstandere igjen. Etter dette punktet har vi ikke sett oss tilbake, og bare peiset på våre fiender. Må takke Port Royal for god defensive hjelp da det var som verst i fronten, noe som tillot oss å kjøre en offensive stil.
Målet og fokuset til qO.Op har vært klart, sette alt fokus på å denge våre eminente fiender i Plan B/C. Må gi en liten takk til Andrek og Kims for en god jobb i fronten og som virkelig har gjort verden 19 artig og motiverende for min del.

Ellers må det sies at det har vært en spennende og god konkurranse satt opp og moderert av Odd! Herlig!
Nesten litt synd at vi ikke møttes i finalen, da jeg trur det hadde blitt en veldig spennende og tett kamp, og mest sannsynlig falt i ditt favør ^^

GG
 

DeletedUser

Guest
Grattis... Hornmusikk og fanfare.. Korps i gata, fyrverkeri brus og boller. Sekkeløp, og pilkasting....
Det var jaggu fortjent Kvænangen. Har vært veldig morsomt og spille med deg, håper vi får sjansen på andre verdner også.

TC(rofl)
 
Topp