Tw-champion kampanje

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Det burde ikke være for vanskelig å sanke stemmer i denne finalen, ettersom Eru er de de er.
Jeg kan starte med det faktum at de er pingler :O Ja dere hørte rett, de er pingler. Dere greier nok å huske tilbake til det tidspunktet Eru kontoen forlot AA i fordel for PMS, grunnen til dette? Jo, de tørr ikke møte litt motstand, en bunch av pingler, rett og slett. Eneste KoD byene de har prøvd seg på er noobsa på Mo i Moa og en by fra Norske Nørd. De har ikke engang prøvd å komt seg i front og bidra noe til stammen? Dere kan kanskje se DON-slask og Djinn som lå i samme område som Eru i startup, der de har prøvd heftig og gjort en innsats i å komme seg i front, kudos til de, mens eru, de ligger fortsatt i safe sone og lever av småspillere på rimmen.

En annen ting er at de bidrar ikke noe til stammen, etter det jeg har erfart og hørt bidrar de ikke med deff, de birdrar ikke i aksjoner mot oss med nukes og fakes heller, flaut at en sånn spiller som ikke har vist seg positivt på noen måter bortsatt for at de ligger rank 2! De kommer kanskje til å svare på dette med at de har 3 DA. 3 DA.. 3 DA fra å nuke byer på rimmen! imponerende! (clap) Om du ser på oss på spoonman så har vi også 3 DA, men det er fra PMS byer.

For å skryte litt av oss selv da har vi 1.6 mill oda, mens Eru har bare 1,44 mill fra rimm spillere. Med tanke på at vårt oda er 95% fra PMS spillere og eru har 5% fra KoD spillere (dette er ikke eksakte tall, det er bare for å vise hvor lite de faktisk bidrar i krigen) så er det en viss forskjell.

Så nå på statestikken at Eru har adlet 14 byer fra KoD, der 13 er fra noobsa i Mo i Moa, er det ok. men når vi ser på ODA så har de 235k i oda!! det er flaut!!! vi på spoon har litt over 900k i ODA og 2,3 mill i ODD. Det vises at vi har vert høyst aktiv i krigen, vi har ikke fått noen gratisbyer egentlig, noe som eru har.. han får da ikke motstand?

Jeg mener vi på Spoonman er de verdige vinnerne siden vi har kjempet mot PMS siden dag 1! og har vist oss gode i angrep og forsvar. Det vises at vi har fått mye mer motstand enn det eru har, og det er også begrunnelsen til at vi ikke har tatt den enkle veien for å få poeng og en lett seier.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
(nod)
[02:07:10] Andy | Eru Iluvatar: Derfor jeg ville at du skulle det først
[02:07:13] Andy | Eru Iluvatar: Da for du all hat :D

Skal bare legge til dette, at både jeg og andy var enig om å lage en sånn tråd, så no hate people! :)
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
mens du er i gang kan du forklare meg hva som gjorde at Heskey fortjente å få 3x så mange stemmer som meg.


1/3 av Heskey sine byer er internadling.
 

DeletedUser

Guest
mens du er i gang kan du forklare meg hva som gjorde at Heskey fortjente å få 3x så mange stemmer som meg.


1/3 av Heskey sine byer er internadling.

Er vel mer imponerende å ha fått byene fra internadling enn å få dem gjennom massivt PP-bruk...
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Hva mener du? At Eru spillerne er overlegne Eru spillerne? (siden du skriver "dere", og jeg er en del av spillerne på Eru)




kan du bytte profil bilde? trodde thomaz som svarte lol,
det jeg mente er at når folk stemmer heskey fordi dem mener heskey spillerne er bedre en meg(overlegne meg). så skjønner jeg hvorfor folk stemmer Eru istede for spoon, da mange synes spillerne på Eru er bedre en dem på spoon(overlegne dem på spoonkontoen).


men for meg er det rart at folk stemmer 90% på hva de på en konto har prestert på TIDLIGERE verdner og ikke v22.

F.eks Heskey har ikke prestert mye iforhold til meg på v22.
 

DeletedUser

Guest
Men så handler ikke denne tråden om din match mot Heskey. :)

Oppfordrer alle til å stemme på den man har lyst til å stemme på, og ikke la dere drive ut i havet av denne ville propagandaen fra disse 2 kontoene! ;)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
kan du bytte profil bilde? trodde thomaz som svarte lol,
det jeg mente er at når folk stemmer heskey fordi dem mener heskey spillerne er bedre en meg(overlegne meg). så skjønner jeg hvorfor folk stemmer Eru istede for spoon, da mange synes spillerne på Eru er bedre en dem på spoon(overlegne dem på spoonkontoen).


men for meg er det rart at folk stemmer 90% på hva de på en konto har prestert på TIDLIGERE verdner og ikke v22.

F.eks Heskey har ikke prestert mye iforhold til meg på v22.

Ja, mange som har dette bildet. Har gjort den feilen selv, MANGE ganger - også på Skype. :p Jeg er også helt enig i at folk tar forskjellig grunnlag i hva de stemmer for.
 
Topp