TW-champion kvartfinale!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Nå har vi kommet til kvartfinalene! Det står 8 igjen som skal bli til 4! Lykke til.

På grunn av at meget få skriver begrunning på sine ratinger nevner jeg her at man skal skrive grunnen du velger denne personen.

Tvutt vs Hvalen

Hoffa1 vs Fjosnissen

Tørpo Tøstein Nerrigade vs Gagnsterhest2003

Guttakrutt vs Semtex

Du viser hvem du rater med å fete ut navnet med svar:
Guttakrutt vs Semtex
NB! dette er helt random

Stemningen er ferdig Onsdag den 27/3 klokken 19:00
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Tvutt vs Hvalen

oi vansklig denne her :/ hvalen er ikke en dårlig spiller men tror nok kanjse tvutt tar denne men blir en gjevn kamp :)

Hoffa1 vs Fjosnissen

Tørpo Tøstein Nerrigade vs Gagnsterhest2003

tørpe er på vei ned men gangster går sykt fort ned for tiden fortere en tørpo gjorde så denne går nok til tørpo :)

Guttakrutt vs Semtex

enkelste matchen her sånn eg ser det :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Tvutt vs Hvalen
Rank 1, aktivitet, skillz, you name it.

Hoffa1 vs Fjosnissen
Aktivitet, enkelt og greit.

Tørpo Tøstein Nerrigade vs Gagnsterhest2003
Tørpo har vist mer skills i løpet av v12 enn Gagnster har. Tørpo har kjempet mye fram og tilbake med CKH, men til slutt falt kontoen sammen etter massivt press fra flere aktive store kontoer. Gagnster har for det meste internadlet, eller adlet kontoer uten eiere. Og falt grassalt under litt press fra to spillere i -RE-.
Les: To spillere, på hver sin konto.

Guttakrutt vs Semtex
Guttakrutt kjører nok over det meste, er jeg redd. Det er nok kun noen få på v12 som kunne vunnet mot gutta. Semtex virker ikke som en av dem.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Tvutt - Hvalen
Overkjøring. Tvutt har vist seg som en bedre konto enn Hvalen gjennom hele v12.

Hoffa1 - Fjosnissen

Tørpo Tøstein Nerrigade - Gagnsterhest2003
Vet gagnsterhest2003 har mistet mye i det siste, men tror de ville tatt Tørpo med likt utgangspunkt uansett.

Guttakrutt - Semtex
Gutta har, som Tvutt, vist seg som en veldig bra konto gjennom hele v12 (ikke at ikke Semtex har det). Mener gutta ville tatt denne.
 
Sist redigert av en moderator:

Alice Donut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Tvutt vs Hvalen: Enkelt og greit

Hoffa1 vs Fjosnissen: Satser på Hoffa her

Tørpo Tøstein Nerrigade vs Gagnsterhest2003: Hadde endt på Gagnster uansett, men etter at Tørpo vant 1/8-finalen med en stemme pga at dasisti ga sin stemme etter at avstemmingen egentlig var over, ble det enda lettere ;) Going back to my corner to sulk (giggle)

Guttakrutt vs Semtex: Var i tvil ettersom guttakrutt absolutt har gjort det veldig bra, men ender på Semtex likevel......Booom :)
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Tvutt vs Hvalen
Hvalen har ikke litt nubbsjangs en gang.

Hoffa1 vs Fjosnissen
Fjos suger max, yolo.

Tørpo Tøstein Nerrigade vs Gagnsterhest2003

Tørpo har skuffet litt. To veldig gode spillere på Tørpo.. De som er på Gagnster er også gode, men ser ut til og få skikkelig pryl av en formsterk -RE- front..

Guttakrutt vs Semtex
Guttakrutt har gjort seg mer fortjent til å gå videre ut fra resultatene på V12. Semtex har også prestert godt, men ikke helt på samme nivå dessverre.
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Tvutt vs Hvalen
Tvutt er nok noen hakk bedre på krigerfronten.

Hoffa1 vs Fjosnissen
Hvem er hoffa1? Stort sett adla grått og blått. Den er klar Fjosnissen, i mine øyne.

Tørpo Tøstein Nerrigade vs Gagnsterhest2003
Nå veit jeg ikke hvem som er på gangsterhesten nå, men jevnt over har de som har vært på Tørpo vært bedre, selv om de etter hvert gikk lei.

Guttakrutt vs Semtex
Guttakrutt og Semtex er begge imponerende kontoer fra v12, men denne må nok gå til Guttakrutt. Alltid vært der oppe i toppen og prestert godt, gjennom hele serveren.
 

DeletedUser

Guest
Tvutt vs Hvalen
Helt åpenbart..

Hoffa1 vs Fjosnissen
Altfor mange som ikke helt vet hva Hoffa har å by på.

Tørpo Tøstein Nerrigade vs Gagnsterhest2003
Kontoen har hatt en nedgangsperiode, men samtidig må vi ikke glemme at Tørpo-kontoen snart er historie.

Guttakrutt vs Semtex
Jevn kamp, og jeg lar derfor denne være åpen.
 

DeletedUser

Guest
Tvutt vs Hvalen
Blank på megselv, såklart.

Hoffa1 vs Fjosnissen
Alle bør slå Fjosnissen, Hoffa1 er absolutt ingen unntak. Har riktig nok ikke sloss mot Fjos på annet enn da jeg har sittet KV, men det jeg så der var skrekkelig, rett og slett.

Tørpo Tøstein Nerrigade vs Gagnsterhest2003
To kontoer med stor nedgang i den siste måneden. Tror dog likevel at begge disse to i sin prakt, så ville Gagnster stukket av med seieren.

Guttakrutt vs Semtex
Dette ville blitt en meget jevn kamp. Men siden Semtex har hatt mye motstand, og fortsatt kommet seg tilbake, så gir jeg poeng til Semtex. Gutta har levd godt pga høy aktivitet, mye tropper og trygt cluster i bakhånd.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Tvutt vs Hvalen
Har hatt stor sukse på andre verdener også, så her er d ikke bare flaks. Joda tvutt leder, men tror ikke han hadde klart denne duellen med like forutsetninger.

Hoffa1 vs Fjosnissen
Samme som over

Tørpo Tøstein Nerrigade vs Gagnsterhest2003
Utrolig usikker her, men magefølelsen min peker denne veien

Guttakrutt vs Semtex
Soleklar
 

DeletedUser

Guest
Da er det bare å vente på semifinalene. Olve, er du våken?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp