TW-Champion runde 2

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
legenden skrev:
Har hatt et par gode snipes og re adlinger mot oss her forleden, som var godt utført. (Mulig KV som utarbeida litt her..?) Dette ville blitt en jevn kamp vil da jeg si. Stemmer blank
Jeg gjorde gjorde veldig mye av jobben under aksjonen, men jeg skal ikke si at jeg gjorde alt selv, for det ville være å lyve. Imidlertid er jeg rimelig sikker på at det var jeg som snipet og readlet.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Forstår. Jeg vil da si du har gjort en god jobb her ja. Du redda en god del byer, men våres muligheter for adling i front var dessverre ikke helt tilrettelagte.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Vet ikke om denne egentlig er ferdig, men kan umulig skade med en liten update. Antar at de som ville stemme har stemt, og det er 3 poeng forskjell i den jevneste kampen - 3 spillere til må altså stemme for å påvirke resultatet, noe jeg ser på som usannsynlig. Også her er det ganske klare seiere i de fleste av kampene.

1. Torquemada 18 vs OriginalOne 0

2. Mr and Mrs Smith 4 vs Tvutt 13

3. Legenden 7 vs Hakkespetten 13

4. Real Steel 7 vs luapix 13

5. The Governator 0 vs bongosteen 22

6. Tarahumaraen 5 vs Bohic 13

7. NonStopelig 12 vs Lambnut 9

8. FylleSamen 14 vs ezio-auditore 3





Største seier: The Governator 0 vs bongosteen 22
Minste seier: NonStopelig 12 vs Lambnut 9
Spillere med 0 stemmer: The Governator (mot Bongosteen), OriginalOne (mot Torquemada).
Færrest stemmer: Mr and Mrs Smith 4 vs Tvutt 13 og FylleSamen 14 vs ezio-auditore 3
Antall stemmer: 153
Antall spillere som har stemt: 23
Gjennomsnittlig antall stemmer pr. spiller: 6,65 stemmer av 8 mulige. I gjennomsnitt stemte altså hver spiller blankt i 1,5 kamp.
 
Sist redigert:

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Har vel ikke så mye å si hvem som gjør det, for min del kan hvem som helst kjøre på. Er det tilfeldig hvem som settes opp mot hverandre, eller er det basert på rekkefølgen fra tidligere (vinner i kamp 1 mot vinner i kamp 2), evt. de to med størst seire mot hverandre osv.?
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Syns Sondre gjør en elendig jobb med dette. Han sett opp uoversiktlige poster, og gir aldri noe limit. Ikke følger han dit opp også.

Syns du raaator burde forsette det Sondre ikke klarer.
 

DeletedUser

Guest
Go for it, H!

Sett opp kontoene som er videre, så ber du en random spiller sette sammen tallene;

Eks:
Din random liste:
1 Torquemada
2 Tvutt
3 Hakkespetten
4 Luapix
5 bongosteen
6 Bohic
7 NonStopelig
8 FylleSamen

Random spiller setter opp kamper, uvitende om din random liste:
2 vs 5
4 vs 7
1 vs 8
3 vs 6

Du matcher din liste og hans oppsett, så legger du ut for avstemning.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Flott ide Robert :) det gjorde jeg på v1 champions;) å det funker fjell..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp