TW-Champion runde 2

Status
Stengt for ytterligere svar.

OriginalOne

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
1.Torquemada vs OriginalOne

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt

3. Legenden vs Hakkespetten

4. Real Steel vs luapix

5.The Governator vs bongosteen

6.Tarahumaraen vs Bohic

7.NonStopelig vs Lambnut

8.FylleSamen vs ezio-auditore
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
1. Torquemada vs OriginalOne Tom har vist utrolige prestasjoner på v12 og gir han dermed mitt.

2. Mr and Mrs Smith vs Tvutt Trur Magnus vinner denne

3. Legenden vs Hakkespetten Ingen slår kenneth

4. Real Steel vs luapix Lite aktivitet fra RS?

5. The Governator vs bongosteen Trur bongo er hakke sterkere.

6. Tarahumaraen vs Bohic Heine & co ville vunnet denne

7. NonStopelig vs Lambnut

8.FylleSamen vs ezio-auditore
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
1. Torquemada vs OriginalOne
Tom er en legende, et fyrverkeri av en spiller. Ingen tvil om hvem som tar hjem seieren her.

2. Mr and Mrs Smith vs Tvutt
En vanskelig kamp, men holder en knapp på Tvutt

3. Legenden vs Hakkespetten
Kenneth kan når han vil, og nå vil han :).

4. Real Steel vs luapix
Atter en vanskelig kamp for meg å ta stilling til. Jeg kjenner en av de på luapix. Vet han er seig, veldig seig.. vet han ikke vil gi seg. Derfor velger jeg å gi min stemme til ham.

5. The Governator vs bongosteen
Holder en knapp på bongo her, selv om jeg tror det ville blitt en jevn kamp.

6. Tarahumaraen vs Bohic

7. NonStopelig vs Lambnut

8. FylleSamen vs ezio-auditore
Velger å gi min stemme til FylleSamen her. Mest basert på at ezio er en temmelig ny spiller. Når det er sagt, så skal man ikke glemme bort at nye spillere kan slå seg til topps. Det ville vært bare vært toppers om jeg tok feil her :)
 

DeletedUser

Guest
1.Torquemada vs OriginalOne

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt

3. Legenden vs Hakkespetten

4. Real Steel vs luapix

5.The Governator vs bongosteen

6.Tarahumaraen vs Bohic

7.NonStopelig vs Lambnut

8.FylleSamen vs ezio-auditore
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Jevn kamp? (giggle) Hadde Benja fortsatt spilt hadde det vært over på null tid.

Men dessverre gjør han ikke det lenger, så da må man jo stemme deretter og ;)

1.Torquemada vs OriginalOne
Jeg velger faktisk og stemme blankt her, da av det grunnlaget jeg har av disse to spillerne tror jeg faktisk det kunne blitt en jevn kamp. Man skal ikke fraskrive OriginalOne helt, er ingen dårlig spiller på den kontoen.

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt
Tvutt gutta hadde nok dratt denne i land. Mr and Mrs har ikke imponert stort.

3. Legenden vs Hakkespetten
Nok en vanskelig kamp der jeg igjen må stemme blankt.. Jeg vet godt hvem som spiller på Hakkespetten og hva han står for, men Legenden har faktisk imponert noe utrolig på V14. Vet rett og slett ikke hvem som hadde vunnet her.

4. Real Steel vs luapix
Hmmm, real steel har ikke imponert meg mye på V14, luapix hadde nok tatt denne greit.

5.The Governator vs bongosteen
Selv om benja dessverre har forlatt kontoen, forlot han den ikke til noen dårlige spillere. Tvert imot, gutta her nå styrer skuta fint, og hadde nok tatt denne seieren rimelig enkelt.

6.Tarahumaraen vs Bohic
Jeg kjenner ikke så mye til svensken Bohic, og jeg kjenner heller ikke så godt til spillerne på Tara. Jeg hadde ærlig talt ikke forventet at de skulle tape så mye under aksjonen som var mot dem nylig, så her tror jeg og det hadde blitt en jevn kamp der jeg ikke kan med sikkerhet si hvem jeg tror hadde vunnet.

7.NonStopelig vs Lambnut

8.FylleSamen vs ezio-auditore
Gir stemmen min til Fylle her. Han har vist seg som en utrolig god spiller og en dyktig leder.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Dette er ikke en diskusjonstråd, LA DET LIGGE: eller ta det priv!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kan ikke spillere få lov å sprite opp stemingen litt da? Makan til regelryttere enkelte skal være! Ja, post lister, men det jo må jammen meg være lov å få diskutere dem også.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
..men nå er det slik at han ikke spiller der..og da er det DET som gjelder.. Har du ikke annet å komme med, så er det bedre du holder munn kanskje? Evt ta det i diskusjonstråden

Selv uten Benja burde Henrik på Bongo ta The Governator uten snev av problemer. Jeg skrev at det med Benja ville ha vært over på null tid - uten han tar det litt lengre tid, men at det blir jevnt er like usannsynlig som at jeg vinner i lotto. Du ser jo, både på hva andre mener og prestasjoner hittil på V14, at The Governator ikke har imponert. ODD'en kommer fra stacking av byer, ODA'en fra nukes som blir sendt tilfeldig i hytt og pine. Dette har jeg selv opplevd i praksis, så si ikke noe mot det. Han sendte vel 100-200 incs på meg, og det var så enkelt å lese hva som var nukes at jeg lo så godt at jeg ikke fikk gjort noe med angrepene - kanskje en metode det også.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Kan ikke spillere få lov å sprite opp stemingen litt da? Makan til regelryttere enkelte skal være! Ja, post lister, men det jo må jammen meg være lov å få diskutere dem også.

Det er det opprettet egen tråd til, det blir jo problemer for dem som skal finne ut hvem som har fått mest stemmer i all den kranglinge,
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
At dere ikke klarer å slutte å spamme disse runde trådene? Er jo veldig barnslig å se slikt. Du kan godt si dg44 startet det MEN det er DU som svarer han! Don't feed the troll.
Hva i alle dager snakker du om? Jeg svarte Nerder av Stål, og dette var direkte relatert til en liste som er postet her, alle andre irrelevante diskusjoner kan tas i andre tråden. Men noen kommentarer frem og tilbake direkte relatert til enkelte lister, må være greit.

Jevn kamp? Hadde Benja fortsatt spilt hadde det vært over på null tid.

Tenkte på dette ^^
Takk for svar, men han er tydeligvis uenig, så da var egentlig det innlegget hans meningsløst. Da argumentasjonen for at det skulle være en jevn kamp falt bort for lenge siden.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fant ut jeg mikset på listene. Fikk et svar fra dg44 på annen liste jeg :/ meh. Sorry!
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
1.Torquemada vs OriginalOne

Dessverre er han som sagt en av de beste .no. Masse gode rykter, og kjent for sine offansive egenskaper. OO er ikke langt fra, og jeg tror det kunne blitt en mulig jevn kamp. OO har masse gode egenskaper, og etter å ha spilt med ham en stund, og ikke minst rekruttert han kjenner jeg til deler av hans fortid og skillsa han har IG. Veldig imponert over dere begge. Ikke en lett fiende å tukle med.

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt

Meget usikker her. Tror Smith kontoen har mye bra, og vet om mannskapet der. I v14 har dem vist seg god i mye fiende adling, men dette ved en feig balanse. Har veldig god fremgang, og jeg tror dette er en konto som har noe på topp 20 å gjøre. Tvutt er en type berykta konto, med tidligere denne Robert på kontoen som det er snakka mye bra om. Contra virker også til å være veldig dyktig, og jeg vet de har gjort prestasjoner tidligere på Tvutt kontoen. Har hatt et par gode snipes og re adlinger mot oss her forleden, som var godt utført. (Mulig KV som utarbeida litt her..?) Dette ville blitt en jevn kamp vil da jeg si. Stemmer blankt.

3. Legenden vs Hakkespetten

Skal ikke si så mye her, nei. Jeg føler jeg har det som kreves for å kunne stille opp mot Hakkespetten. En rykta kar, med mye skills.
Dette ville blitt en jevn kamp, veldig jevn. Gidd jeg - så kan jeg. Samme gjelder nok han, og generelt alle. Ser ut som spetten får flest stemmer her mellom oss, da stemmer jeg meg selv for å kompansere litt. (giggle)

4. Real Steel vs luapix

RS har vist seg forsåvidt dårlig i v14. Jeg som har mest med ham og gjøre. Jeg vet ikke hva som har plaga denne kontoen, men jeg husker at den var på topp 20 lenge i starten. Mtp mine aksjoner mot RS så vil jeg ta utgangspunkt i at Luapix er en bedre konto. De har absolutt vist seg overlegne på det deffansive i krigen mot SUP. Benjamin er her på konto med gode snipingskills og ikke minst har den kontoen, til tross for omstendighetene - til og med fått adla mye fra Myth.

5.The Governator vs bongosteen

Med henrik i god form tror jeg dette er veldig bra for Bongosteen kontoen. The gov er også dyktige karer på. Har forsvart seg veldig bra mot Myth i front. I v14 har Bongo de beste prestasjonene.

6.Tarahumaraen vs Bohic

Forsåvidt en jevn kamp dette her og, mye lener mot Bohic fordi jeg vet han er veldig hyggelig og grei, og samt veldig trygg på sin prestasjoner IG. Jeg tror likevel tara kontoen ville kunne holdt denne krigen gående og gjort god motstand. Vet det er mye aktivitet her. Tara hadde en del gode adlinger i starten, men har egentlig hatt lite aggresive adlinger og en rimelig dårlig ODA også. Viste seg derimot god frem mot slutten av vår forrige aksjon. Dette tror jeg egentlig var en KV som utretta, men hadde hvertfall gode sniper. I starten føler jeg dette var en også til dels uorganisert konto. Ville blitt jevnt, velger atm å stemme på Bohic, ettersom jeg vet litt lite om Tara gjengen sin fortid.

7.NonStopelig vs Lambnut

Vet lite om NonStop kontoen her. Stille karer. Trolig har dem mye kvalitet mtp mye røde adlinger. Gjort det bra mot TH i nord, men falt litt poengmessig. Lambut har derimot imponert veldig. Med 2 aksjoner mot våre fiender har han imponert på dem begge situasjonene. En lovende kar som jeg har snakket litt mer. Godt angrepsvåpen dette her. Har ikke sett lamb mye på deffansiven, og vet ikke så alt for mye om hans fortid men i v14 har han imponert veldig. God ODA, rang 5 som beviser at han kan kjempe. Med utgangspunkt i v14 velger jeg derfor Lambnut.

8.FylleSamen vs ezio-auditore

Dette er også en veldig jevn kamp. Jeg føler Ezio er rimelig ny, og vet at den fylle samen har spilt lenge før og ledet flere stammer. En veldig god kar som er veldig grei. Det samme gjelder Ezio som har imponert stort mot TR i nord. Viser seg til å være kvalitetssikra han også, men med gode gamle takter fra Fyllesamen tror jeg han kunne klart seg bra i en duell her. Velger å stemme blankt her.


Mvh,
Elias,
Legenden
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp