1.Torquemada vs OriginalOne
Dessverre er han som sagt en av de beste .no. Masse gode rykter, og kjent for sine offansive egenskaper. OO er ikke langt fra, og jeg tror det kunne blitt en mulig jevn kamp. OO har masse gode egenskaper, og etter å ha spilt med ham en stund, og ikke minst rekruttert han kjenner jeg til deler av hans fortid og skillsa han har IG. Veldig imponert over dere begge. Ikke en lett fiende å tukle med.
2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt
Meget usikker her. Tror Smith kontoen har mye bra, og vet om mannskapet der. I v14 har dem vist seg god i mye fiende adling, men dette ved en feig balanse. Har veldig god fremgang, og jeg tror dette er en konto som har noe på topp 20 å gjøre. Tvutt er en type berykta konto, med tidligere denne Robert på kontoen som det er snakka mye bra om. Contra virker også til å være veldig dyktig, og jeg vet de har gjort prestasjoner tidligere på Tvutt kontoen. Har hatt et par gode snipes og re adlinger mot oss her forleden, som var godt utført. (Mulig KV som utarbeida litt her..?) Dette ville blitt en jevn kamp vil da jeg si. Stemmer blankt.
3. Legenden vs Hakkespetten
Skal ikke si så mye her, nei. Jeg føler jeg har det som kreves for å kunne stille opp mot Hakkespetten. En rykta kar, med mye skills.
Dette ville blitt en jevn kamp, veldig jevn. Gidd jeg - så kan jeg. Samme gjelder nok han, og generelt alle. Ser ut som spetten får flest stemmer her mellom oss, da stemmer jeg meg selv for å kompansere litt. (giggle)
4. Real Steel vs luapix
RS har vist seg forsåvidt dårlig i v14. Jeg som har mest med ham og gjøre. Jeg vet ikke hva som har plaga denne kontoen, men jeg husker at den var på topp 20 lenge i starten. Mtp mine aksjoner mot RS så vil jeg ta utgangspunkt i at Luapix er en bedre konto. De har absolutt vist seg overlegne på det deffansive i krigen mot SUP. Benjamin er her på konto med gode snipingskills og ikke minst har den kontoen, til tross for omstendighetene - til og med fått adla mye fra Myth.
5.The Governator vs bongosteen
Med henrik i god form tror jeg dette er veldig bra for Bongosteen kontoen. The gov er også dyktige karer på. Har forsvart seg veldig bra mot Myth i front. I v14 har Bongo de beste prestasjonene.
6.Tarahumaraen vs Bohic
Forsåvidt en jevn kamp dette her og, mye lener mot Bohic fordi jeg vet han er veldig hyggelig og grei, og samt veldig trygg på sin prestasjoner IG. Jeg tror likevel tara kontoen ville kunne holdt denne krigen gående og gjort god motstand. Vet det er mye aktivitet her. Tara hadde en del gode adlinger i starten, men har egentlig hatt lite aggresive adlinger og en rimelig dårlig ODA også. Viste seg derimot god frem mot slutten av vår forrige aksjon. Dette tror jeg egentlig var en KV som utretta, men hadde hvertfall gode sniper. I starten føler jeg dette var en også til dels uorganisert konto. Ville blitt jevnt, velger atm å stemme på Bohic, ettersom jeg vet litt lite om Tara gjengen sin fortid.
7.NonStopelig vs Lambnut
Vet lite om NonStop kontoen her. Stille karer. Trolig har dem mye kvalitet mtp mye røde adlinger. Gjort det bra mot TH i nord, men falt litt poengmessig. Lambut har derimot imponert veldig. Med 2 aksjoner mot våre fiender har han imponert på dem begge situasjonene. En lovende kar som jeg har snakket litt mer. Godt angrepsvåpen dette her. Har ikke sett lamb mye på deffansiven, og vet ikke så alt for mye om hans fortid men i v14 har han imponert veldig. God ODA, rang 5 som beviser at han kan kjempe. Med utgangspunkt i v14 velger jeg derfor Lambnut.
8.FylleSamen vs ezio-auditore
Dette er også en veldig jevn kamp. Jeg føler Ezio er rimelig ny, og vet at den fylle samen har spilt lenge før og ledet flere stammer. En veldig god kar som er veldig grei. Det samme gjelder Ezio som har imponert stort mot TR i nord. Viser seg til å være kvalitetssikra han også, men med gode gamle takter fra Fyllesamen tror jeg han kunne klart seg bra i en duell her. Velger å stemme blankt her.
Mvh,
Elias,
Legenden