Tw champion runde 4 (semi finale)

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
trippleS - Royal Shaco - Denne blir spennende :O

jeeeeeeright - SkogensKongLe - Kongla får stemmen min her, mye fordi han har lært meg utrolig mye på denne serveren og er alene på konto.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
trippleS - Royal Shaco
jeeeeeeright - SkogensKongLe
 
Sist redigert:

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
trippleS - Royal Shaco - Vi har nok vinneren her ;)

jeeeeeeright - SkogensKongLe - Remi og jaz er 2 awsome guys! De fortjener en finale plass :)
 

DeletedUser

Guest
trippleS - Royal Shaco...Jeg tror dette ville blitt en jevn kamp, men shaco ville vunnet med defansive ferdigheter til slutt.

jeeeeeeright - SkogensKongLe...hmm, en som kun adler grått mot en som adler enkle brune byer...vanskelig og lett valg.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
trippleS - Royal Shaco - går for trippelS her, mener de ville vunnet til slutt. men er utrolig jevnt.

jeeeeeeright - SkogensKongLe - to av mine favoritt spillere er her, og de er begge kjempe flinke. Tror de hadde dradd dette i land
 

DeletedUser

Guest
trippleS - Royal Shaco | ingen komentar

jeeeeeeright - SkogensKongLe | Dette er en utrolig vanskelig kamp, men jeg må velge Chris her. Dette er en utrolig flink spiller, som har overasket meg noe helt enormt på denne verdenen. Jeg har hørt om hvor god denne spilleren har gjort det på andre servere og. Men han møter 2 kraftige motstandere. Jeeeeeright og Jaz. Men siden Chris spiller alene vil jeg gi litt ekstra kredz til han. Og dermed valgte jeg Chris.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67

trippleS - Royal Shaco - veldig vanskelig valg da jeg ikke engang vet om alle som er på de forskjellige kontoene og liker begge kontoene's hovedpersoner (Jerle + svinet... og ja det er dem jeg har snakka med mest så jeg anser dem som hoved :p).. Jeg tror egentlig TrippleS stikker av med seieren rent sett på aktivitet over lengre tid..

jeeeeeeright - SkogensKongLe ... Kjenner ikke til motstanderen våres, men hører mye bra. Så lykke til ;)

 
Topp