TW-Champion runde 4!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Lambnut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
1. Torquemada vs FylleSamen
Fylle uten tvil, har ledet en gjeng med noobs og gjør det svært bra. Torq har en lang rekke av erfarne spillere i stammen og fått det kjempe lett. Når man da måler opp imellom desse to spillerene på V14 iforhold til det, så ser man at Fylle har oppnådd mye mere enn Torq. At T-H ikke har kjørt over Roem får du spør nissene om...
2. Bohic vs Hakkespetten
Stemmer på svensken siden han har lovt å sende meg paller med billig øl over grensa :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Torquemada vs Fyllesamen
Tom er og forblir etter min mening den beste spilleren på v14! Mange her som fokuserer veldig på hvordan disse har ledet stammene sine, men dette er vel strengt tatt en konkurranse om den beste spilleren, ikke stammeleder. Men samma det, folk får vektlegge det de ønsker. Tom gjør det knall bra, og det blir feil å utelate andre verdener også da skills ikke begrenser seg til verdner. Er man god så er man god, og det er nettopp det Tom er. Fantastisk god i alle situasjoner som jeg har sett. Finner svært få, om det i det hele tatt er noen, svakhetstegn ved denne spilleren pdd.

Bohic vs Hakkespetten
Både fått æren av å spille dual og samtidig være motstander mot Hakke, og jeg kan vel si at den andre delen ikke er så gøy! En spiller som virkelig gjennom flere verdener har bevist at han hører med i en finale på de aller fleste Tw-champions. En spiller som går med hode inn først i alle situasjoner, gjør ingenting halvveis å pøser på, er en spiller som hvertfall jeg verdsetter høyt.
 

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
1. Torquemada vs FylleSamen
Tom er ennå best, men Fylle ville gitt han en god kamp!

2. Bohic vs Hakkespetten
Svensken ønsker og ikke bli stemt på og det passer jo bra siden Kenneth er nest best.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
1. Torquemada vs FylleSamen
2. Bohic vs Hakkespetten

Fire flinke spillere dette her, men fortsatt ganske klare valg for min del.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
1. Torquemada vs FylleSamen - Tom er best
2. Bohic vs Hakkespetten - Svensken er god, men tror Kenneth ville tatt denne
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp