TW Champion Runde 5

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
1 Magic dude Vs Hophoolio
Chris er god, men Ole er bedre. Den eneste fasen i spillet hvor jeg tror Hop hadde hatt sjangs, er i starten, mens han ville fått dask i mid og blitt humiliated i late/end.

2 Poke Me Vs Grimlock
Jan P er god i oppstart, men skranter på utholdenheten.. Mikkel hadde vunnet både mid og endgame. Jeg tror nok også at Mikkel er viktigere for en stamme på flere måter enn hva Poke Me hadde vært, da både som veileder, hertug m.m

3 brann2006 Vs Paalodin
Ustabil og dårlig utholdenhet. Hadde alikevel blitt en morsom fight.

4 Kenn93x Vs Beagle Eagle(Jørn)
Jørn hadde nok gitt meg bank både på HP og på speed, men på en vanlig verden med speed 1 så tror jeg nok situasjonen hadde vært helt annerledes (uten halvering og annet tull). Det stemmer nok at jeg er stor i kjeften, men de siste årene så har jeg bevist at jeg også duger til annet enn mid og late-game. Oppstarten på V7, V10 og V14(begge gangene forsåvidt) vitner til at jeg har, de siste årene, lært meg og håndtere en startup ganske greit/veldig bra (oh jeg gir meg selv skryt, herregud så egoistisk :DDDDDDDD). Speed 1 er min soleklare favoritt da jeg kan kombinere IRL med TW, alt annet blir for raskt.

Igjen - stemmer ikke i egen fight, så får folk velge selv hvem som fortjener og gå videre i denne popularitetskonkurransen. Jeg håper at du, Jørn, vil involvere deg mer på vanlige .no verdner etterhvert. Skal følge spent med på sidelinjen etter V14 er over :).
 

DeletedUser

Guest
1 Magic dude Vs Hophoolio - Mener å ha sette brukeren Magic dude, var den aktiv på V3 eller V4? Hophoolio har jeg ikke snøring på hvem er. Gir ikke noe stemmer her grunnet det. Er nok en grunn for at de har kommet så langt. Om ikke ferdighetene har strukket til, så har ryktet og kontaktnettverk gjort utslaget. De 2 sistnevnte tingene er/var viktige det også.

2 Poke Me Vs Grimlock -Hvorfor kommer finalen allerede nå? Jeg er selvlært, er sånn man utvikler en egen og uforetsigbar måte å spille på. Likevel så er Poke det nærmeste jeg kommer mentor. Poke har vel også blitt utnevnt som mentor av en såpass profilert spiller som Are, det burde vel egentlig si litt. Oppegående og hyggelig, Poke ga meg flere gode tips angående det defensive på en stadie hvor jeg stort sett bare hadde eksperimentert med det offensive og aldri blitt satt på noe skikkelig prøve defensivt. Husker jeg riktig så var det Poke som innviterte meg til en gjesteopptreden på V1 på en ødelagt konto med over 1000 innkommende, hvor jeg fikk kjørt meg litt. En legendarisk spiller her på NO.

Grimlock ble mer den jeg hadde mest kontakt med, og er nok den som er aller mest kjent her. En veldig hyggelig og ydmyk person som beviser sitt i selve spillet, og det han viser der kan egentlig ingen rakke han ned på. Enorm Mid-Late game og da særlig på det defensive. Hakket kvassere enn Poke på utholdenhet og late-game.

I mine øyne er det de 2 beste spillerne som møtes her. Synd at dette ikke var finalen. Jeg har for mye respekt for de begge til at jeg kan avgi noen stemmer. Måtte den beste vinne :)

3 brann2006 Vs Paalodin -Brann har jeg egentlig ikke sett noe særlig til, annet enn på forumet der hvor det er en stor tro på egne ferdigheter. Om han faktisk kunne vise til dyktighet i selve spillet i tråd med hans ego, det vet jeg dessverre ikke. Heller ikke sett så mye til Paalodin, nicket virker kjent. Hvilket andre nick er det denne spilleren har hatt?

4 Kenn93x Vs Beagle Eagle(Jørn) - Går for Kenny her. En av spillerne jeg vet om med mest utholdenhet, og det kommer man veldig langt med. Om fuglene som kvitrer meg i øret har rett, så har han også tatt seg opp i startfasen av spillet. Tro meg Kenny, du trengte å ta deg sammen der. hehehehe :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
1 Magic dude Vs Hophoolio - Veldig jevnt i denne, men MD er nok hakket hvassere, begge to er hyggelige personer med ekstreme ferdigheter, rutinen til MD blir nok utslagsgivende (tror jeg)

2 Poke Me Vs Grimlock - Mange her som fremhever Poke me, har kun spilt imot han på V1, han imponerte defensivt, men virket veldig tam offensivt, denne tar Grimlock på sine allround ferdigheter ganske greit slik jeg har opplevd disse 2.

3 brann2006 Vs Paalodin -

4 Kenn93x Vs Beagle Eagle(Jørn) - Veldig jevnt her også, men kjenner mest til hva Kenn93x står for så blir han som får den.
 

DeletedUser

Guest
Nå har vi kommet så langt at jeg kan godta alle de folkene her som norges beste spiller.

1 Magic dude Vs Hophoolio - Veldig vanskelig, jeg tror det er store forskjeller på early og late game her. Chris tar early og md tar late game. Vet ikke helt hvordan jeg skal vurdere den, men setter en knapp på chris.

2 Poke Me Vs Grimlock - poke me var syk, men tror grim hadde tatt han.

3 brann2006 Vs Paalodin - for min del er denne ganske enkel, jeg erkjenner at Espen er god, men Pål hadde tatt han,

4 Kenn93x Vs Beagle Eagle(Jørn) - Kjenner ikke til jørn, så stemmer ikke på denne.
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
1 Magic dude Vs Hophoolio

2 Poke Me Vs Grimlock

3 brann2006 Vs Paalodin

4 Kenn93x Vs Beagle Eagle(Jørn)
 

DeletedUser

Guest
1 Magic dude Vs Hophoolio
Chris er en veldig god spiller han også, men jeg velger å stemme på Magic dude her. Han har alltid kjempet godt og knust over fiende etter fiende. Magic dude tror jeg må være en av de beste lategamespillerne på .no etter sine prestasjoner både på V1 og V2.

2 Poke Me Vs Grimlock
Velger å ikke stemme her da jeg ikke har veldig god oversikt over hva dem kan ingame begge to.

3 brann2006 Vs Paalodin
Paal er også en fantastisk spiller, men denne stemmen er enkel for meg. Espen var en gud på TW for meg. Det han gjrde så jeg på som uvirkelig. Det blir to ganske forskjellige spillere da jeg ser på Espen som best på starter og Paal som best lategame. Men jeg vil si at Espen har inne begge deler. I tillegg er han helt rå i speed!

4 Kenn93x Vs Beagle Eagle(Jørn)
Jeg stemmer på Jørn her fordi jeg mener han har blitt såpass god at han kan være et hakk bedre enn Kenn. Om ikke, så fortjener han stemmen uansett på grunn av hans enorme læringskurve og sitt initiativ til TW.no!
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
1 Magic dude Vs Hophoolio
Chris er god, men Ole er etter min mening hakket bedre. Han har vist i lategame at han er en av landets beste, og jeg har selv spilt mot han så har en pekepinn på hvor han står. *Imponert*

2 Poke Me Vs Grimlock
Kjenner ikke Poke Me, og føler derfor ikke jeg kan stemme

3 brann2006 Vs Paalodin
I denne kampen kjenner jeg ikke brann, og føler på grunnlag av det at det blir urettferdig å stemme.

4 Kenn93x Vs Beagle Eagle(Jørn)
Igjen en kamp hvor det er vanskelig å skille. Jeg spilte litt mot Kenneth på v1, men ble ikke særlig imponert der. Tror han er litt lat? :p
Vell.. ihvertfall - Jørn er jo ikke veldig kjent på .no etter at han har spilt mest på andre servere, men det han har vist på de siste verdenene år såpass imponerende at jeg stemmer på han her.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
1 Magic dude Vs Hophoolio

2 Poke Me Vs Grimlock

3 brann2006 Vs Paalodin

4 Kenn93x Vs Beagle Eagle(Jørn)
 
Topp